Vraag

Super random maar vet leuke vragenlijst over pizza, skateboards en andere levenszaken

  • 18 February 2020
  • 44 reacties
  • 605 Bekeken

Reputatie 3
Badge +3

Heb jij vakantie? ik ben jaloers

Ik heb Nederlands en je moet iets doen op je telefoon maar ik heb schijt aan mijn docent dus ga ik een vragenlijst maken

  1. Jongen, meisje, non-binary, agender, genderfluent, aanvalshelikopter of iets anders?
  2. Hoe oud ben je?
  3. Wat is je seksuele oriëntatie? (ik ken er heel veel maar die ga ik niet opnoemen want dat duurt lang en ik ben bang dat ik gensnapt word door mijn leraar)
  4. Draag je make-up?
  5. heb jij ook zo’n stronthekel aan Nederlands?
  6. en je docent nederlands?
  7. en je docent biologie?
  8. vind je dat pizza hawaii illegaal worden?
  9. noem het meest willekeurige feitje dat je kent
  10. wat is je favoriete smaak ijs?
  11. moet jij ook altijd huilen als je een schattig dier ziet?
  12. vertel de raarste droom die je ooit hebt gehad
  13. kan je skateboarden?
  14. lijkt het je leuk om te skateboarden?
  15. wat voor schoenen heb je aan?
  16. zit jou beste vriendschappelijke vriend ook naast je? gaat hij ook helemaal stuk om de tijd?
  17. heb jij überhaupt een vriendschappelijke mannelijke vriend?
  18. ben je bezet?
  19. wil je bezet zijn?
  20. Hond of kat?
  21. action of hema?
  22. wilde jij vroeger ook zo’n kauwgomballenmachine?
  23. heb je een bril?
  24. vind jij mensen met een voetfetish ook zo eng?
  25. heb je een voetfetish?
  26. Is jouw leraar Nederlands ook verslaafd aan koffie?
  27. wat wil je later worden?
  28. wat wil je later absoluut niet worden?
  29. schrik jij je ook altijd dood van de bel?
  30. wil jij ook een schildpad?
  31. als je een schildpad had, hoe zou je hem noemen?
  32. vond je deze vragenlijst ook zo verfrissend? ik dacht ik vraag maar niet wat je cupmaat/penislengte is en hoe vaak je aftrekt per week

 

oke dat was het bedankt voor je aandacht


44 reacties

Badge
  1. Jongen, meisje, non-binary, agender, genderfluent, aanvalshelikopter of iets anders?
    meisje, maar aanvalshelikopter klinkt ook best aantrekkelijk
  2. Hoe oud ben je? 15
  3. Wat is je seksuele oriëntatie? (ik ken er heel veel maar die ga ik niet opnoemen want dat duurt lang en ik ben bang dat ik gesnapt word door mijn leraar) biseksueel
  4. Draag je make-up? gewoon mascara en soms foundation en eyeliner ofzo
  5. heb jij ook zo’n stronthekel aan Nederlands? vroeger vond ik het leukste vak, nu niet, want heb een stomme docent die zelf ook niks van het vak snapt
  6. en je docent nederlands? ja, die dus vooral
  7. en je docent biologie? heb ik niet :P
  8. vind je dat pizza hawaii illegaal worden? NEE
  9. noem het meest willekeurige feitje dat je kent wist je dat alle officiele tennisballen 336 kuiltjes hebben
  10. wat is je favoriete smaak ijs? framboos
  11. moet jij ook altijd huilen als je een schattig dier ziet? nee
  12. vertel de raarste droom die je ooit hebt gehad dat ik naakt op school zat en toen ging iedereen opeens dansen
  13. kan je skateboarden? jaaaa
  14. lijkt het je leuk om te skateboarden? het is vet leuk
  15. wat voor schoenen heb je aan? geen schoenen, zit op mn bed
  16. zit jou beste vriendschappelijke vriend ook naast je? gaat hij ook helemaal stuk om de tijd? nee, maar die gaat wel vaak stuk ja. ben echt broke van de hoeveelheid lijm die ik moet kopen (HAHAHAHA mega goede originele grap he. dankjewel)
  17. heb jij überhaupt een vriendschappelijke mannelijke vriend? ja joh
  18. ben je bezet? nopee 
  19. wil je bezet zijn? nopee zo een gedoe lijkt me
  20. Hond of kat? ik heb een kat, maar toch hond
  21. action of hema? hema. krijg altijd echt nare vibes van de action
  22. wilde jij vroeger ook zo’n kauwgomballenmachine? OPRECHT. ~mijn droom~
  23. heb je een bril? nee
  24. vind jij mensen met een voetfetish ook zo eng? ja heel erg. getver. sinds ik weet dat mensen dat hebben durf ik niet meer met blote voeten rond te lopen. AUB niet op mijn voeten geilen graag.
  25. heb je een voetfetish? nee godzijdank
  26. Is jouw leraar Nederlands ook verslaafd aan koffie? nee
  27. wat wil je later worden? schrijver ofzo idk
  28. wat wil je later absoluut niet worden? accountant 
  29. schrik jij je ook altijd dood van de bel? nee, ben er altijd op voorbereid wanneer ie komt en heb altijd alles al opgeruimd en shit omdat ik gewoon weg wil
  30. wil jij ook een schildpad? nooit over nagedacht, maar ja suree… (?)
  31. als je een schildpad had, hoe zou je hem noemen? willie
  32. vond je deze vragenlijst ook zo verfrissend? ik dacht ik vraag maar niet wat je cupmaat/penislengte is en hoe vaak je aftrekt per week super verfrissend. dankjewel voor het niet vragen naar mijn cupmaat.
Reputatie 1
Badge
  1. Jongen, meisje, non-binary, agender, genderfluent, apachehelikopter of iets anders? Meisje
  2. Hoe oud ben je? Zwg ik liever niet
  3. Wat is je seksuele oriëntatie? (ik ken er heel veel maar die ga ik niet opnoemen want dat duurt lang en ik ben bang dat ik gensnapt word door mijn leraar) ik label mijzelf nog niet omdat ik het niet zeker weet
  4. Draag je make-up? Ja, soms concealer en mascara want mn wimpers zijn blond en anders zie je het niet. 
  5. heb jij ook zo’n stronthekel aan Nederlands? Ja
  6. en je docent nederlands? Een beetje ze is wel aardig ze is ook half mn mentor
  7. en je docent biologie? Zij is aardig en zij is helemaal mijn mentor.  Wij hebben 2 mentoren en de klas is door 2 gesplit en dan de ene heelft bij de een en de andere helft bij de ander. 
  8. vind je dat pizza hawaii illegaal worden? Ja
  9. noem het meest willekeurige feitje dat je kent.  Billie is hot
  10. wat is je favoriete smaak ijs? Salted caramel ig
  11. moet jij ook altijd huilen als je een schattig dier ziet? Niet altijd soms
  12. vertel de raarste droom die je ooit hebt gehad. Dat ik door mn bed heen zweef met een kind en mn vader
  13. kan je skateboarden? Nee
  14. lijkt het je leuk om te skateboarden? Jaa
  15. wat voor schoenen heb je aan?niks ik lig in bed
  16. zit jou beste vriendschappelijke vriend ook naast je? gaat hij ook helemaal stuk om de tijd?nu niet als hij er bij mij is wel
  17. heb jij überhaupt een vriendschappelijke mannelijke vriend? Ja
  18. ben je bezet? Nou e
  19. wil je bezet zijn? Weet ik nie
  20. Hond of kat? Hond vooral labradoodles
  21. action of hema? Hema voor school action voor papier en journal
  22. wilde jij vroeger ook zo’n kauwgomballenmachine? Ja
  23. heb je een bril? Nope
  24. vind jij mensen met een voetfetish ook zo eng? Nee niet eng we vreemd
  25. heb je een voetfetish? Nee
  26. Is jouw leraar Nederlands ook verslaafd aan koffie? Nee
  27. wat wil je later worden? Weet ik niet
  28. wat wil je later absoluut niet worden? Astronout
  29. schrik jij je ook altijd dood van de bel? Ja vooral met de dominos bezorgers
  30. wil jij ook een schildpad? Jaaaaaaaa 😭
  31. als je een schildpad had, hoe zou je hem noemen? Joe
  32. vond je deze vragenlijst ook zo verfrissend? Ja ik dacht ik vraag maar niet wat je cupmaat/penislengte is en hoe vaak je aftrekt per week fijn
Reputatie 7
Badge +17
  1. Jongen, meisje, non-binary, agender, genderfluent, aanvalshelikopter of iets anders? Jongen
  2. Hoe oud ben je?  12
  3. Wat is je seksuele oriëntatie? (ik ken er heel veel maar die ga ik niet opnoemen want dat duurt lang en ik ben bang dat ik gensnapt word door mijn leraar) hetero
  4. Draag je make-up? eye liner heel soms
  5. heb jij ook zo’n stronthekel aan Nederlands? haha nee hoor
  6. en je docent nederlands? ook niet
  7. en je docent biologie? nee hoor
  8. vind je dat pizza hawaii illegaal worden? nee ;) lekker juist
  9. noem het meest willekeurige feitje dat je kent. Een zebra baby is zwart zonder strepen
  10. wat is je favoriete smaak ijs? strachiatella
  11. moet jij ook altijd huilen als je een schattig dier ziet? huilen niet maar vind het wel schattig
  12. vertel de raarste droom die je ooit hebt gehad. vliegen boven water, in de hoek staan bij mn meisje op de kamer en door een heks achterna worden gezeten in een blauw bos.. ;) haha hoe het toch ook kan..
  13. kan je skateboarden? jawel
  14. lijkt het je leuk om te skateboarden? ja is het wel
  15. wat voor schoenen heb je aan? nu geen alleen sokken maar meestal hoge schoenen, high tops
  16. zit jou beste vriendschappelijke vriend ook naast je? gaat hij ook helemaal stuk om de tijd? op school ?Ja dat levert wel eens probleempjes op zoals strafregels deze week nog oeps
  17. heb jij überhaupt een vriendschappelijke mannelijke vriend? ja zeker
  18. ben je bezet? ja !
  19. wil je bezet zijn? ja
  20. Hond of kat? beide maar dan toch kat
  21. action of hema? Hema
  22. wilde jij vroeger ook zo’n kauwgomballenmachine? haha is wel leuk
  23. heb je een bril? nee
  24. vind jij mensen met een voetfetish ook zo eng? nee hoor lekker zelf weten
  25. heb je een voetfetish? nee
  26. Is jouw leraar Nederlands ook verslaafd aan koffie? nee  aan rooibos
  27. wat wil je later worden? ik denk aan iest met natuurbeheer of technisch geneeskundige
  28. wat wil je later absoluut niet worden?  gymdocent
  29. schrik jij je ook altijd dood van de bel? haha nee valt mee
  30. wil jij ook een schildpad? nah, wel apart maar zit er niet om te springen, laat lekker in de natuur
  31. als je een schildpad had, hoe zou je hem noemen? speedy
  32. vond je deze vragenlijst ook zo verfrissend? ik dacht ik vraag maar niet wat je cupmaat/penislengte is en hoe vaak je aftrekt per week. Haha ik vind 'm super !  Ik vond hem bij toeval. Erg leuk.

Groetjes liefs Julian X

 

  1. Jongen, meisje, non-binary, agender, genderfluent, aanvalshelikopter of iets anders? Meisje
  2. Hoe oud ben je?  12
  3. Wat is je seksuele oriëntatie? (ik ken er heel veel maar die ga ik niet opnoemen want dat duurt lang en ik ben bang dat ik gensnapt word door mijn leraar)  Bi
  4. Draag je make-up? ja, eye liner en soms wat blush en mascara heel soms
  5. heb jij ook zo’n stronthekel aan Nederlands? nee :P
  6. en je docent nederlands? nah , nee  ze is wel streng maar niet heel onaardig
  7. en je docent biologie? nee leuk
  8. vind je dat pizza hawaii illegaal worden? nee
  9. noem het meest willekeurige feitje dat je kent.  als je niest staat je hart heel even stil
  10. wat is je favoriete smaak ijs? aardbeien of bosvruchten
  11. moet jij ook altijd huilen als je een schattig dier ziet?  zelfde als Julian, heel schattig
  12. vertel de raarste droom die je ooit hebt gehad. dat ik lerares was en mijn vriendje in de klas zat  hahaha ( verder ging de droom niet )
  13. kan je skateboarden? ja leuk
  14. lijkt het je leuk om te skateboarden? ja dus ;)
  15. wat voor schoenen heb je aan? nu geen maar vandaag sneakers
  16. zit jou beste vriendschappelijke vriend ook naast je? gaat hij ook helemaal stuk om de tijd? ja zeker. Hij krijgt soms straf omdat hij zo'n lol maakt XD
  17. heb jij überhaupt een vriendschappelijke mannelijke vriend? ja zeker. 2 en mijn vriendje
  18. ben je bezet? yep
  19. wil je bezet zijn? ja nou en of
  20. Hond of kat? kat
  21. action of hema? Hema want leuke kleren
  22. wilde jij vroeger ook zo’n kauwgomballenmachine? haha why not
  23. heb je een bril? nee
  24. vind jij mensen met een voetfetish ook zo eng? nee maar ook niet aantrekkelijk
  25. heb je een voetfetish? nee is  gewoon een ledemaat
  26. Is jouw leraar Nederlands ook verslaafd aan koffie? haha nee
  27. wat wil je later worden?  iets technisch, weet nog niet, maybe design ofzo
  28. wat wil je later absoluut niet worden? chirurg
  29. schrik jij je ook altijd dood van de bel? ja soms wel en thuis helemaal, daar zit zo'n RRRRRING...
  30. wil jij ook een schildpad? haha wel cute
  31. als je een schildpad had, hoe zou je hem noemen? Turty ;)
  32. vond je deze vragenlijst ook zo verfrissend? ik dacht ik vraag maar niet wat je cupmaat/penislengte is en hoe vaak je aftrekt per week. Ja heel leuk ! Thanks en thanks Julian voor het reviven ! @wilhelmavemela  n @Eenmeisje004  deze is ook leuk voor jou !
Reputatie 7
Badge +14

Heyy @Sanny

deze vragenlijst heb ik al ingevuld, maar bedankt :). 
 

xx Eenmeisje004 

Reputatie 7
Badge +19

Heb jij vakantie? ik ben jaloers

Ik heb Nederlands en je moet iets doen op je telefoon maar ik heb schijt aan mijn docent dus ga ik een vragenlijst maken

  1. Jongen, meisje, non-binary, agender, genderfluent, aanvalshelikopter of iets anders? Meisje
  2. Hoe oud ben je? 12
  3. Wat is je seksuele oriëntatie? (ik ken er heel veel maar die ga ik niet opnoemen want dat duurt lang en ik ben bang dat ik gensnapt word door mijn leraar) BI
  4. Draag je make-up? Soms bij feestjes.
  5. heb jij ook zo’n stronthekel aan Nederlands? Nee
  6. en je docent nederlands? Nee
  7. en je docent biologie? Nee
  8. vind je dat pizza hawaii illegaal worden? Nee maar ik hou niet van warme ananas nooit fruit op de pizza doen.
  9. noem het meest willekeurige feitje dat je kent? Ik ben verliefd op@Julian12 
  10. wat is je favoriete smaak iijs caramel maar appel wil ik wel proberen
  11. moet jij ook altijd huilen als je een schattig dier zziet nee
  12. vertel de raarste droom die je ooit hebt ggeha ehh sorry dat is privé maar ik denk dat iemand hier wel weet wat😉
  13. kan je sskateboarden nee soms probeer ik het.
  14. lijkt het je leuk om te sskateboarden ja
  15. wat voor schoenen heb je aaan en niks maar had slippers aan.
  16. zit jou beste vriendschappelijke vriend ook naast je? gaat hij ook helemaal stuk om de ttijd nee
  17. heb jij überhaupt een vriendschappelijke mannelijke vvriend ja
  18. ben je bbezet ja door
    @Julian12 
  19. wil je bezet zijn? Jaaaa!!!!
  20. Hond of kat? Hond want ben allergisch voor kittens
  21. action of hema? HEMA
  22. wilde jij vroeger ook zo’n kauwgomballenmachine? Ja nogsteeds
  23. heb je een bril? Ja
  24. vind jij mensen met een voetfetish ook zo eng? Nee maar vind wel raar
  25. heb je een voetfetish? Nee
  26. Is jouw leraar Nederlands ook verslaafd aan koffie? Nee
  27. wat wil je later worden? Actrice
  28. wat wil je later absoluut niet worden? Acauntant
  29. schrik jij je ook altijd dood van de bel? En nee
  30. wil jij ook een schildpad? Als ik niks anders mag wel
  31. als je een schildpad had, hoe zou je hem noemen? Shild
  32. vond je deze vragenlijst ook zo verfrissend? Ja
  33. ik dacht ik vraag maar niet wat je cupmaat/penislengte is en hoe vaak je aftrekt per week

 

oke dat was het bedankt voor je aandacht

Wilhelmavemela.

Reputatie 7
Badge +6

Heb jij vakantie? ik ben jaloers

Ik heb Nederlands en je moet iets doen op je telefoon maar ik heb schijt aan mijn docent dus ga ik een vragenlijst maken

  1. Jongen, meisje, non-binary, agender, genderfluent, aanvalshelikopter of iets anders? Meisje(Misschien demigirl;))
  2. Hoe oud ben je? 12
  3. Wat is je seksuele oriëntatie? (ik ken er heel veel maar die ga ik niet opnoemen want dat duurt lang en ik ben bang dat ik gensnapt word door mijn leraar) Bi XD
  4. Draag je make-up? Jaa
  5. heb jij ook zo’n stronthekel aan Nederlands? Nee haha. Ik ben best dol op Nederlands:D Grammatica enz vind ik best makkelijk
  6. en je docent nederlands? Nou ik heb overal dezelfde leraar:D En ik mag hem wel
  7. en je docent biologie? Zie boven :)
  8. vind je dat pizza hawaii illegaal worden? Neeeee! Stiekem vind ik best lekker haha
  9. noem het meest willekeurige feitje dat je kent: In Griekenland wordt de minste zelfmoord gepleegd:-)
  10. wat is je favoriete smaak ijs? Caramel
  11. moet jij ook altijd huilen als je een schattig dier ziet? Jaa, Heel cuteee!
  12. vertel de raarste droom die je ooit hebt gehad: Ik had ooit een droom met heel kleurrijke robots die mensen opeten, maar er was een meisje die me waarschuwde voor die robots. Een heel vreemd droom...
  13. kan je skateboarden? JA XD
  14. lijkt het je leuk om te skateboarden? Natuurlijk! Ik voel me altijd zo bevrijd wanneer ik skateboard.
  15. wat voor schoenen heb je aan? Slippers
  16. zit jou beste vriendschappelijke vriend ook naast je? gaat hij ook helemaal stuk om de tijd? Nee
  17. heb jij überhaupt een vriendschappelijke mannelijke vriend? Jaa, beste vriend zelfs
  18. ben je bezet? Nop
  19. wil je bezet zijn? Ja misschien, maar ik vind het nice om effe single te zijn. 
  20. Hond of kat? Hond!
  21. action of hema? Hemaaa
  22. wilde jij vroeger ook zo’n kauwgomballenmachine? Nee maar ik wou het zo graag. Ik was dol op kauwgom
  23. heb je een bril? Ja;)
  24. vind jij mensen met een voetfetish ook zo eng? Nou. Ze kunnen er niks aan doen, dus nee
  25. heb je een voetfetish? Nee
  26. Is jouw leraar Nederlands ook verslaafd aan koffie? Mijn leraar is sws verslaafd aan thee, maar geen idee of hij verslaafd is aan koffie
  27. wat wil je later worden? Ik wil graag later in buitenland geneeskunde of astronomie studeren
  28. wat wil je later absoluut niet worden? Wc schoonmaker haha
  29. schrik jij je ook altijd dood van de bel? Jaa, maar ben altijd super benieuwd naar wie het is:D
  30. wil jij ook een schildpad? Tuurlijk
  31. als je een schildpad had, hoe zou je hem noemen? Fika denk k
  32. vond je deze vragenlijst ook zo verfrissend? ik dacht ik vraag maar niet wat je cupmaat/penislengte is en hoe vaak je aftrekt per week---- Jaaa! Ik word gek van sex vragenlijsten

 

oke dat was het bedankt voor je aandacht

Liefs xxx Banaantje <3

Reputatie 7
Badge +11
  1. Jongen, meisje, non-binary, agender, genderfluent, aanvalshelikopter of iets anders? jongen 
  2. Hoe oud ben je? 13
  3. Wat is je seksuele oriëntatie? (ik ken er heel veel maar die ga ik niet opnoemen want dat duurt lang en ik ben bang dat ik gensnapt word door mijn leraar) hetero
  4. Draag je make-up? nee
  5. heb jij ook zo’n stronthekel aan Nederlands? ja, het is echt veel te saai
  6. en je docent nederlands? die mag ik opzich wel 
  7. en je docent biologie? Haar mag ik soms echt totaal niet
  8. vind je dat pizza hawaii illegaal worden? nee, vind ik zielig voor die pizza
  9. noem het meest willekeurige feitje dat je kent een houten kast is niet duurzaam, want daarvoor wordt een boom gekapt 
  10. wat is je favoriete smaak ijs? Iets met koekjes (cookie dough, Oreo zoiets)
  11. moet jij ook altijd huilen als je een schattig dier ziet? nee
  12. vertel de raarste droom die je ooit hebt gehad ik droom niet erg vaak, ik heb geen idee eigenlijk 
  13. kan je skateboarden? een beetje 
  14. lijkt het je leuk om te skateboarden? Heb het 1 keer gedaan op school, lijkt me wel leuk om vaker te doen 
  15. wat voor schoenen heb je aan? nu niks maar net gewoon schoenen
  16. zit jou beste vriendschappelijke vriend ook naast je? gaat hij ook helemaal stuk om de tijd? nee
  17. heb jij überhaupt een vriendschappelijke mannelijke vriend? Wat is dat? Is dat gewoon een vriend?
  18. ben je bezet ​​​​​helaas niet
  19. wil je bezet zijn? ja lijkt me erg leuk
  20. Hond of kat? Die is lastig, als ik zou moeten kiezen hond
  21. action of hema? Action, lekker veel spullen voor weinig geld, hema wel voor schoolspullen 
  22. wilde jij vroeger ook zo’n kauwgomballenmachine? ​​​​​nee
  23. heb je een bril? ja een zonnebril
  24. vind jij mensen met een voetfetish ook zo eng? ik weet niet eens wat dat is
  25. heb je een voetfetish? nee denk ik
  26. Is jouw leraar Nederlands ook verslaafd aan koffie? nee maar die van wiskunde wel
  27. wat wil je later worden? ik wil zo graag Lego brickmaster worden, lijkt me zo leuk
  28. wat wil je later absoluut niet worden? arts, lijkt me helemaal niks
  29. schrik jij je ook altijd dood van de bel? bij mij op school gaat nooit de bel af
  30. wil jij ook een schildpad? nee wat moet je ermee
  31. als je een schildpad had, hoe zou je hem noemen? ik ben zo slecht in namen verzinnen, heb nu geen idee 
  32. vond je deze vragenlijst ook zo verfrissend? ik dacht ik vraag maar niet wat je cupmaat/penislengte is en hoe vaak je aftrekt per week leuk dat er geen sexsvragen in zitten!

Groetjes  @Monkeyboy69 

Reputatie 7
Badge +17

 

1. Jongen, meisje, non-binary, agender, genderfluent, aanvalshelikopter of iets anders? Jongen


2. Hoe oud ben je? 17


3. Wat is je seksuele oriëntatie? (ik ken er heel veel maar die ga ik niet opnoemen want dat duurt lang en ik ben bang dat ik gensnapt word door mijn leraar) Ik noem mezelf voor het gemak bi, maar eigenlijk heb ik een schijthekel aan dit soort labels.


4. Draag je make-up? Nee, nooit gedaan. Niet mijn ding.


5. heb jij ook zo’n stronthekel aan Nederlands? Nee. Ik vind talen juist de leukste vakken.


6. en je docent nederlands? Nee hoor. Mijn docent NL was best chill.


7. en je docent biologie? Niks mis mee, maar ik denk niet dat ik z’n naam over 2 jaar nog weet.


8. vind je dat pizza hawaii illegaal worden? Ja. Als je dat lekker vind moet je nagekeken worden (geintje natuurlijk. Voor mijn part gooi je popcorn en nutella op je pizza)


9. noem het meest willekeurige feitje dat je kent  Er zijn meer deuren dan wielen op de wereld.


10. wat is je favoriete smaak ijs? Chocola


11. moet jij ook altijd huilen als je een schattig dier ziet? Nee. Ik huil sws nooit om dieren, films etc.


12. vertel de raarste droom die je ooit hebt gehad Dat ik opgesloten zat in een wasmachine


13. kan je skateboarden? Een beetje


14. lijkt het je leuk om te skateboarden? Is niet echt mijn ding


15. wat voor schoenen heb je aan? Nu geen. Maar als ik schoenen draag, Nike SB Chron 2


16. zit jou beste vriendschappelijke vriend ook naast je? gaat hij ook helemaal stuk om de tijd? Nope


17. heb jij überhaupt een vriendschappelijke mannelijke vriend? Ja, meerdere


18. ben je bezet? Yep. Sinds 14-02-2023


19. wil je bezet zijn? Wil het wel nog ff blijven


20. Hond of kat? Hond ftw


21. action of hema? Hema


22. wilde jij vroeger ook zo’n kauwgomballenmachine? Nope


23. heb je een bril? Een zonnebril


24. vind jij mensen met een voetfetish ook zo eng? Nee. Ik heb er toch geen last van?


25. heb je een voetfetish? Nope


26. Is jouw leraar Nederlands ook verslaafd aan koffie? Weet ik veel


27. wat wil je later worden? Leraar Engels


28. wat wil je later absoluut niet worden? Andrew Tate fan


29. schrik jij je ook altijd dood van de bel? Ja. Ik zit altijd tegen het plafond wanneer de bel gaat


30. wil jij ook een schildpad? Nee. Vind ze nogal saai]


31. als je een schildpad had, hoe zou je hem noemen? Charlie


32. vond je deze vragenlijst ook zo verfrissend? ik dacht ik vraag maar niet wat je cupmaat/penislengte is en hoe vaak je aftrekt per week Ja, was leuk. Ik wil niet weten hoe vaak ik al over m’n pik en hoe vaak ik aftrek heb gepost. 😂

 

  1. Jongen, meisje, non-binary, agender, genderfluent, aanvalshelikopter of iets anders? Meisje.
  2. Hoe oud ben je? 13
  3. Wat is je seksuele oriëntatie? (ik ken er heel veel maar die ga ik niet opnoemen want dat duurt lang en ik ben bang dat ik gensnapt word door mijn leraar) Een wat? Heb hier 0  verstand van.
  4. Draag je make-up? Nee.
  5. heb jij ook zo’n stronthekel aan Nederlands? Nee.
  6. en je docent nederlands? Nee.
  7. en je docent biologie? Nee.
  8. vind je dat pizza hawaii illegaal worden? Nee.
  9. noem het meest willekeurige feitje dat je kent Het is een feit, dat een koe meer schijt dan een geit; en als ie dat had geweten, had ie meer gescheten.
  10. wat is je favoriete smaak ijs? Geen idee.
  11. moet jij ook altijd huilen als je een schattig dier ziet? Nee!
  12. vertel de raarste droom die je ooit hebt gehad Weet ik veel.
  13. kan je skateboarden? Jap.
  14. lijkt het je leuk om te skateboarden? Is leuk!
  15. wat voor schoenen heb je aan? Kapotte fila’s, die bijna uit elkaar vallen.
  16. zit jou beste vriendschappelijke vriend ook naast je? gaat hij ook helemaal stuk om de tijd? Nope.
  17. heb jij überhaupt een vriendschappelijke mannelijke vriend? Nope.
  18. ben je bezet? Nope.
  19. wil je bezet zijn? Nope.
  20. Hond of kat? Hond, het enige nu wat ik in een kat zie, is dat ie wegloopt en je er dan vanaf bent.
  21. action of hema? Action.
  22. wilde jij vroeger ook zo’n kauwgomballenmachine? Nee.
  23. heb je een bril? Nee.
  24. vind jij mensen met een voetfetish ook zo eng? Geen idee.
  25. heb je een voetfetish? Nee.
  26. Is jouw leraar Nederlands ook verslaafd aan koffie? Nee
  27. wat wil je later worden? Oud en gelukkig.
  28. wat wil je later absoluut niet worden? Ongelukkig
  29. schrik jij je ook altijd dood van de bel? Nee.
  30. wil jij ook een schildpad? Nee.
  31. als je een schildpad had, hoe zou je hem noemen? Kakelbek.
  32. vond je deze vragenlijst ook zo verfrissend? ik dacht ik vraag maar niet wat je cupmaat/penislengte is en hoe vaak je aftrekt per week Nee!


9. noem het meest willekeurige feitje dat je kent  Er zijn meer deuren dan wielen op de wereld.

 

 

@tim16 En allen tandwielen enzo dan? Die garages die vol liggen met wielen? Ben het niet met je eens. Aan koffers hangen bijvoorbeeld wieltjes, maar ook aan bureaustoelen, stofzuigers, fietsen, skateboards... En denk maar aan de lades in kasten die op wieltjes rollen. Zijn er super veel toch? Is het ook echt een feit, of is het een mening? (ben gewoon nieuwsgierig)

Reputatie 7
Badge +6

@OnbekendeAnnoniem

Kastdeuren tellen ook mee hé!;) Ik heb zelf heleboel kastdeuren thuis hoor:D

Liefs xxx Banaantje <3

@OnbekendeAnnoniem

Dan moeten kastdeuren ook meetellen hé! Ik heb heleboel kastdeuren thuis hoor

Liefs xxx Banaantje <3

Ja, begrijp ik. Ik heb er ook geen mening over, was alleen nieuwsgierig. Je hebt ook autodeuren, deuren in playmobil, lego en dat soort dingen. Nee, ik ben meningloos daarover, maar was effe nieuwsgierig.

Reputatie 7

Heb jij vakantie? ik ben jaloers

Ik heb Nederlands en je moet iets doen op je telefoon maar ik heb schijt aan mijn docent dus ga ik een vragenlijst maken

  1. Jongen, meisje, non-binary, agender, genderfluent, aanvalshelikopter of iets anders? meisje
  2. Hoe oud ben je? 13
  3. Wat is je seksuele oriëntatie? (ik ken er heel veel maar die ga ik niet opnoemen want dat duurt lang en ik ben bang dat ik gensnapt word door mijn leraar) bi
  4. Draag je make-up? nee nooit
  5. heb jij ook zo’n stronthekel aan Nederlands? ja ik spreek liever duits 😂
  6. en je docent nederlands? nee die is aardig
  7. en je docent biologie? FUCK HAAR (sorry zij heeft mij zo erg gekwetst dit schooljaar)
  8. vind je dat pizza hawaii illegaal moet worden? ja
  9. noem het meest willekeurige feitje dat je kent. de lievelingskleur van mijn favoriete docent is paars
  10. wat is je favoriete smaak ijs? aardbei
  11. moet jij ook altijd huilen als je een schattig dier ziet? nee
  12. vertel de raarste droom die je ooit hebt gehad? dat iedereen op school naakt was (ja ook die ene docent waar ik verliefd op ben)
  13. kan je skateboarden? beetje
  14. lijkt het je leuk om te skateboarden? ja
  15. wat voor schoenen heb je aan? nu niks :) maar normaal vans schoenen
  16. zit jou beste vriendschappelijke vriend ook naast je? gaat hij ook helemaal stuk om de tijd? idk
  17. heb jij überhaupt een vriendschappelijke mannelijke vriend? ja
  18. ben je bezet? nee
  19. wil je bezet zijn? nee
  20. Hond of kat? kat
  21. action of hema? action
  22. wilde jij vroeger ook zo’n kauwgomballenmachine? ja
  23. heb je een bril? ja
  24. vind jij mensen met een voetfetish ook zo eng? ja
  25. heb je een voetfetish? nee
  26. Is jouw leraar Nederlands ook verslaafd aan koffie? nee thee :)
  27. wat wil je later worden? Duits docente
  28. wat wil je later absoluut niet worden? iets saais
  29. schrik jij je ook altijd dood van de bel? nee wij hebben geen bel
  30. wil jij ook een schildpad? nee
  31. als je een schildpad had, hoe zou je hem noemen? zoef
  32. vond je deze vragenlijst ook zo verfrissend? ik dacht ik vraag maar niet wat je cupmaat/penislengte is en hoe vaak je aftrekt per week ja hij was echt heel leuk!

 

oke dat was het bedankt voor je aandacht

 

Reputatie 3
Badge
  1. Jongen, meisje, non-binary, agender, genderfluent, aanvalshelikopter of iets anders? transmasc, agenderflux
  2. Hoe oud ben je? bijna 14
  3. Wat is je seksuele oriëntatie? (ik ken er heel veel maar die ga ik niet opnoemen want dat duurt lang en ik ben bang dat ik gensnapt word door mijn leraar) aroace, waarom doe je dit in klas?
  4. Draag je make-up? ja soms
  5. heb jij ook zo’n stronthekel aan Nederlands? ja, ik moet nu eiehlijk nederlands huiswek maken
  6. en je docent nederlands? eerste klas was ze echt IRRITANT, en de tweede is ok, gewoon rete veel huiswerk
  7. en je docent biologie? we hadden geen bio voor een half jaar, een week geleden ogfzo adden we bio voor het eerst in de 2de maar ik was ziek die hele week door depressie lmao
  8. vind je dat pizza hawaii illegaal worden? nee
  9. noem het meest willekeurige feitje dat je kent je niets met een snelheid van 160 km per uur
  10. wat is je favoriete smaak ijs? cookie dough
  11. moet jij ook altijd huilen als je een schattig dier ziet? nee
  12. vertel de raarste droom die je ooit hebt gehad teveel, ik onthoudt ze altijd
  13. kan je skateboarden? nee
  14. lijkt het je leuk om te skateboarden? ja
  15. wat voor schoenen heb je aan? op dit moment alleen sokken, maar meestal converse
  16. zit jou beste vriendschappelijke vriend ook naast je? gaat hij ook helemaal stuk om de tijd? ik zit alleen, maar soms wel en ja
  17. heb jij überhaupt een vriendschappelijke mannelijke vriend?  eentje, en de enige vriend
  18. ben je bezet? nee
  19. wil je bezet zijn? ja? misschien, ik ben aromantisch/lithromantisch
  20. Hond of kat? kat
  21. action of hema? bijde.
  22. wilde jij vroeger ook zo’n kauwgomballenmachine? ja obv
  23. heb je een bril? ja, maar drag hem alleen naar schoool omdat de meisjesachtig is
  24. vind jij mensen met een voetfetish ook zo eng? ja, voeten zijn VIES
  25. heb je een voetfetish? NEE
  26. Is jouw leraar Nederlands ook verslaafd aan koffie? nope
  27. wat wil je later worden? dood
  28. wat wil je later absoluut niet worden? levend
  29. schrik jij je ook altijd dood van de bel?
  30. wil jij ook een schildpad?
  31. als je een schildpad had, hoe zou je hem noemen?
  32. vond je deze vragenlijst ook zo verfrissend? ik dacht ik vraag maar niet wat je cupmaat/penislengte is en hoe vaak je aftrekt per week
Reputatie 5
Badge +1

Heb jij vakantie? ik ben jaloers

Ik heb Nederlands en je moet iets doen op je telefoon maar ik heb schijt aan mijn docent dus ga ik een vragenlijst maken

  1. Jongen, meisje, non-binary, agender, genderfluent, aanvalshelikopter of iets anders? meisje
  2. Hoe oud ben je? 12
  3. Wat is je seksuele oriëntatie? (ik ken er heel veel maar die ga ik niet opnoemen want dat duurt lang en ik ben bang dat ik gensnapt word door mijn leraar) straight
  4. Draag je make-up? bijna nooit
  5. heb jij ook zo’n stronthekel aan Nederlands? /
  6. en je docent nederlands? /
  7. en je docent biologie? /
  8. vind je dat pizza hawaii illegaal worden? JA
  9. noem het meest willekeurige feitje dat je kent babys hebben meer botten dan volwasenen
  10. wat is je favoriete smaak ijs? stratitella of zo
  11. moet jij ook altijd huilen als je een schattig dier ziet? nee
  12. vertel de raarste droom die je ooit hebt gehad te veel
  13. kan je skateboarden? nee ik val er meteen af
  14. lijkt het je leuk om te skateboarden? nee
  15. wat voor schoenen heb je aan? nike
  16. zit jou beste vriendschappelijke vriend ook naast je? gaat hij ook helemaal stuk om de tijd? nee?
  17. heb jij überhaupt een vriendschappelijke mannelijke vriend? nee
  18. ben je bezet? nee
  19. wil je bezet zijn? mischien
  20. Hond of kat? kat
  21. action of hema? action
  22. wilde jij vroeger ook zo’n kauwgomballenmachine? ja heb ik ook gehad bijna nooit gebruikt
  23. heb je een bril? nee
  24. vind jij mensen met een voetfetish ook zo eng? zoals dan schnijder ZEKER
  25. heb je een voetfetish? nope
  26. Is jouw leraar Nederlands ook verslaafd aan koffie? ja
  27. wat wil je later worden? ambulance centrale dat je telefonen moet opnemen
  28. wat wil je later absoluut niet worden? leraar
  29. schrik jij je ook altijd dood van de bel? onze is zacht
  30. wil jij ook een schildpad? nee dan eet onze kat hem of haar op
  31. als je een schildpad had, hoe zou je hem noemen? chrissy
  32. vond je deze vragenlijst ook zo verfrissend? ik dacht ik vraag maar niet wat je cupmaat/penislengte is en hoe vaak je aftrekt per week. haha super leuk
  33.  

 

oke dat was het bedankt voor je aandacht

 

Reputatie 5
Badge +1
  1. Jongen, meisje, non-binary, agender, genderfluent, aanvalshelikopter of iets anders? jongen
  2. Hoe oud ben je? 15
  3. Wat is je seksuele oriëntatie? (ik ken er heel veel maar die ga ik niet opnoemen want dat duurt lang en ik ben bang dat ik gensnapt word door mijn leraar) geen idee, bi ofzo?
  4. Draag je make-up? neen
  5. heb jij ook zo’n stronthekel aan Nederlands? tuurlijk
  6. en je docent nederlands? altijd
  7. en je docent biologie? toevallig dit jaar nii
  8. vind je dat pizza hawaii illegaal worden? het is 2023, alles kan
  9. noem het meest willekeurige feitje dat je kent 
  10. wat is je favoriete smaak ijs? PEER!!!!
  11. moet jij ook altijd huilen als je een schattig dier ziet? jij wel???
  12. vertel de raarste droom die je ooit hebt gehad als ik maar hard genoeg met mn armen op en neer ging kon ik vliegen🙃
  13. kan je skateboarden? nee, wel skeeleren
  14. lijkt het je leuk om te skateboarden? ja, ook al is t 100% kans dat ik vol op mn bek ga.
  15. wat voor schoenen heb je aan? bristolzooi
  16. zit jou beste vriendschappelijke vriend ook naast je? gaat hij ook helemaal stuk om de tijd? huh?
  17. heb jij überhaupt een vriendschappelijke mannelijke vriend? helaas niet
  18. ben je bezet? Nope
  19. wil je bezet zijn? jazekers
  20. Hond of kat? KAT!!!
  21. action of hema? action, want is taffes goedkoop
  22. wilde jij vroeger ook zo’n kauwgomballenmachine? nou..... nee
  23. heb je een bril? nee
  24. vind jij mensen met een voetfetish ook zo eng? Niet per c eng. Maar wel n beetje raa... uhuhm bijzonder
  25. heb je een voetfetish? ieuwl
  26. Is jouw leraar Nederlands ook verslaafd aan koffie? haha, gelukkig niet
  27. wat wil je later worden? geen nederlands docent
  28. wat wil je later absoluut niet worden? Raad eens...
  29. schrik jij je ook altijd dood van de bel? ik heb er geen, yeey
  30. wil jij ook een schildpad? mentaal ben ik een schildpad
  31. als je een schildpad had, hoe zou je hem noemen? sloom beest
  32. vond je deze vragenlijst ook zo verfrissend? ik dacht ik vraag maar niet wat je cupmaat/penislengte is en hoe vaak je aftrekt per week wat een topidee. Want zulke dingen ga k hier echt nii beantwoorden
Reputatie 7

Heb jij vakantie? ik ben jaloers

Ik heb Nederlands en je moet iets doen op je telefoon maar ik heb schijt aan mijn docent dus ga ik een vragenlijst maken

  1. Jongen, meisje, non-binary, agender, genderfluent, aanvalshelikopter of iets anders? meisje
  2. Hoe oud ben je? 13, over 1 week word ik 14 :)
  3. Wat is je seksuele oriëntatie? (ik ken er heel veel maar die ga ik niet opnoemen want dat duurt lang en ik ben bang dat ik gensnapt word door mijn leraar) hetero (denk ik)
  4. Draag je make-up? nee
  5. heb jij ook zo’n stronthekel aan Nederlands? ja! vooral aan de docent!
  6. en je docent nederlands? zie hierboven
  7. en je docent biologie? ik haat haar, vorig jaar was ze mijn mentor en toen gaf ze meer eerst een preek dat ik mezelf moest zijn op school en toen ik dat eindelijk was kreeg ik een preek over dat ik e niet zo kinderachtig (leeftijdsadequaat) moest gedragen.
  8. vind je dat pizza hawaii illegaal worden? ja
  9. noem het meest willekeurige feitje dat je kent. een suzuki celerio (dat is een auto) heeft een wielbasis van 2425 mm, is 3600 mm lang en 1530 mm hoog, weegt 790 kg, heeft een tankinhoud van 35 liter en 68 PK.
  10. wat is je favoriete smaak ijs? oreo of watermeloen of aardbei
  11. moet jij ook altijd huilen als je een schattig dier ziet? nee
  12. vertel de raarste droom die je ooit hebt gehad? dat ik mijn Duits docent knuffelde
  13. kan je skateboarden? een beetje
  14. lijkt het je leuk om te skateboarden? ja hoor
  15. wat voor schoenen heb je aan? vans
  16. zit jou beste vriendschappelijke vriend ook naast je? gaat hij ook helemaal stuk om de tijd? nee
  17. heb jij überhaupt een vriendschappelijke mannelijke vriend? ja (meer mannelijke als vrouwelijke haha)
  18. ben je bezet? ja :))
  19. wil je bezet zijn? /
  20. Hond of kat? kat
  21. action of hema? action
  22. wilde jij vroeger ook zo’n kauwgomballenmachine? jaaa
  23. heb je een bril? yep
  24. vind jij mensen met een voetfetish ook zo eng? jaa, like wrm zou je voeten willen likken???
  25. heb je een voetfetish? nee
  26. Is jouw leraar Nederlands ook verslaafd aan koffie? ja (dr adem stinkt ernaar)
  27. wat wil je later worden? Duits docent
  28. wat wil je later absoluut niet worden? schoonmaker
  29. schrik jij je ook altijd dood van de bel? wij hebben geen bel dus nee
  30. wil jij ook een schildpad? jaa
  31. als je een schildpad had, hoe zou je hem noemen? zoef 😎
  32. vond je deze vragenlijst ook zo verfrissend? ik dacht ik vraag maar niet wat je cupmaat/penislengte is en hoe vaak je aftrekt per week. ja, veel beter dan al die seksvragenlijsten!
    ​​​

 

oke dat was het bedankt voor je aandacht

 

Heb jij vakantie? ik ben jaloers

Ik heb Nederlands en je moet iets doen op je telefoon maar ik heb schijt aan mijn docent dus ga ik een vragenlijst maken

  1. Jongen, meisje, non-binary, agender, genderfluent, aanvalshelikopter of iets anders? Jongen
  2. Hoe oud ben je? 15
  3. Wat is je seksuele oriëntatie? (ik ken er heel veel maar die ga ik niet opnoemen want dat duurt lang en ik ben bang dat ik gensnapt word door mijn leraar) Hetero denk ik
  4. Draag je make-up? Nee
  5. heb jij ook zo’n stronthekel aan Nederlands? Valt wel mee
  6. en je docent nederlands? Wel ok.
  7. en je docent biologie? Ook ok
  8. vind je dat pizza hawaii illegaal worden? Nee hoor
  9. noem het meest willekeurige feitje dat je kent dat je s avonds kleiner bent dan s ochtends 
  10. wat is je favoriete smaak ijs? Mango
  11. moet jij ook altijd huilen als je een schattig dier ziet? Nee
  12. vertel de raarste droom die je ooit hebt gehad geen idee
  13. kan je skateboarden? Nee
  14. lijkt het je leuk om te skateboarden?-
  15. wat voor schoenen heb je aan? Adidas sneakers 
  16. zit jou beste vriendschappelijke vriend ook naast je? gaat hij ook helemaal stuk om de tijd? Nee
  17. heb jij überhaupt een vriendschappelijke mannelijke vriend? Ja, maar ik ben zelf een jongen. Ik heb wel een vriendschappelijke vriendin.
  18. ben je bezet? Nee
  19. wil je bezet zijn? Nee
  20. Hond of kat? Kat
  21. action of hema? Hema
  22. wilde jij vroeger ook zo’n kauwgomballenmachine? Ja, heb ik ook gehad 
  23. heb je een bril? Ja, maar ik draag m meestal niet.
  24. vind jij mensen met een voetfetish ook zo eng? Nooit gehoord
  25. heb je een voetfetish? Nee
  26. Is jouw leraar Nederlands ook verslaafd aan koffie? Ja🙃
  27. wat wil je later worden? Geen idee
  28. wat wil je later absoluut niet worden? Ambtenaar 
  29. schrik jij je ook altijd dood van de bel? Nee
  30. wil jij ook een schildpad? Nee
  31. als je een schildpad had, hoe zou je hem noemen? Joost ofzo🙃
  32. vond je deze vragenlijst ook zo verfrissend? ik dacht ik vraag maar niet wat je cupmaat/penislengte is en hoe vaak je aftrekt per week Zeker, leuke vragenlijst!

 

oke dat was het bedankt voor je aandacht

 

Reageer