Vraag

sportschool

  • 8 June 2018
  • 4 reacties
  • 310 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
k wil naar de sportschool . maar als k ga weet k nii wat k daar allemaal kan doen weten mense hier van . het is een sportschool alleen voor meiden dat is al opluchting maar k weet nii wat k daar kan doen helpen ze je ofz. of vertellen ze het je wat je moet doen

4 reacties

Ik zou eigenlijk eerst kijken wat je wilt doen en daar kan je oefeningen voor zoeken op het internet/YouTube en dan die oefeningen in de sportschool doen. Ik ben weleens vaker geweest maar bij mijn kleine sportschool zijn er maar 0 to 3 mensen per uur. Je moet zelf ff uitzoeken hoe je de machines moet gebruiken maar daar staat wel altijd een foto en uitleg bij.
Veel plezier!
Reputatie 2
Badge +17
Je kunt aan degenen die daar werken vragen wat handig voor jou is om te doen. Afhankelijk van wat je wilt bereiken door naar de sportschool te gaan, zullen ze je advies geven over wat nuttig is voor jou om te doen. Volgens mij heeft een apparaat voor krachttraining de verplichting door middel van afbeeldingen te laten zien hoe je een bepaalde oefening moet doen. Mocht je daar niet uit komen, kun je altijd een instructeur vragen hoe de oefening werkt.
Hoi!

Iedereen die naar de sportschool gaat, is daar ooit voor de eerste keer binnengestapt. Zoals @MensPersoon zegt, lopen daar vast beheerders en begeleiders rond die je kunnen helpen.
Vaak vind je bij een apparaat wat uitleg. Als je die even doorneemt, heb je wat basiskennis. Als het na even proberen niet lukt, kan je iemand aanspreken.

Groetjes
x
Ik neem aan dat je ook daar aan de beheerders kunt vragen om uitleg te geven over de materialen en apparaten.
Bij de meeste sportscholen kun je gewoon de oefeningen doen waar jij zin in hebt.

Reageer