sport( weinig geld en slechthorend met evenwichtproblemen)

• 17 december 2017
  • 2 reacties
  • 159 Bekeken

Badge +2
haii ik zit nu al 8 maanden op kickboksen allleen het leek me wel interessant om eens een andere sport te uitproberen.
het probleem is dat we thuis vrij weinig geld hebben. mijn moeder zit een beetje in de geldproblemen ze heeft schulden en is werkloos.
ik ben ook nog slechthorend wat dus inhoud dat ik sporten met water zoals zwemmen, goede evenwicht zoals turnen, muziek luisteren zoals dansen niet kan gaan doen en dan gaat alles er ook nog af wat heel duur is 😞 + sporten waarmee ik op makkelijk op mijn kop kan gaan ( me ooraparaat valt dan eruit )
pff ik kan wel op boksen blijven gaan zitten maar hebben jullie misschien ideeen want ben toch wel benieuwd.ik hou niet echt van sport met teamsport.

2 reacties

Badge +2
Als je niet van teamsports houd, kijk dan is op survival. Survivalrun bakkeveen en havelte zijn groot en tonen wat t inhoud. Echt sport, nie lullig vuurtje maken. Tis echt mooi. En goedkoop. Ik kan nie meer vanweve knie blessure. Ik denk dat jij t ook wel mooi vind.
Xx sophie
Reputatie 6
Badge +11
Hoi !
Misschien kan je eens een balsport (basket, korfbal,...) proberen ? Of atletiek ? (Kan trouwens ook gewoon zonder club op je eentje rennen in een vast parcour , kost dan helemaal niets) .
Je kan best eens een brochure zoeken of op internet naar sportclubs in de buurt .
Succes !
Groetjes , Lot

Reageer