Vraag

slips bij jongens

  • 14 January 2020
  • 17 reacties
  • 1743 Bekeken

Badge +1

Ik wil zelf graag slips dragen, maar durf het nog niet echt. Ik heb ze wel al een paar keer stiekem bij C&A en H&M gekocht en verstop ze dan thuis. Ik moet ze alleen wel een keer gaan wassen. Wat moet ik dan doen? En kunnen slips nog bij jongens? En als je ze draagt, bij welke winkel koop je ze dan?


17 reacties

Hoi St004,

 

Ik draag zelf geen slips, maar misschien kan je gewoon delen met je ouders dat je ze gewoon lekker vind zitten? Ik weet niet hoe oud je bent maar je kan natuurlijk gewoon zelf besluiten of je iets lekker vind zitten of niet. Ik heb ook betaalde merk boxershorts die ik ook gewoon niet fijn vind. Het is hele normaal om iets lekker of leuk te vinden, en dit bespreken met je ouders zal misschien wel ertoe lijden dat hun ze gewoon voor je kopen en wassen. 

Succes :) 

Badge +1

Ik durf zoiets echt niet met mijn ouders te bespreken, ben veel te bang dat ze het raar vinden

Heyy 

Is toch helemaal niet raar, als jij dat lekker vindt is dat toch gewoon zo! Er zijn best wel meer mensen die dit dragen alleen schamen veel hun ervoor dus spreken ze er niet erover

Groetjes!

Kaas123

Hoi 

Ik denk gewoon gewoon tegen je ouders zeggen ik zelf draag normaal gewoon boxershorts van Calvin klein en tijdens voetbal een slip van adidas 

Hi St004,

 

er is niks geks aan als je liever slips draagt dan boxers. Ik zou het gewoon zeggen, dan is gelijk jouw 'probleem’ met je slips wassen ook opgelost.

 

Tot die tijd kun je je slips gewoon zelf ff wassen toch? Je kunt ze wel in de wasmachine doen, als er verder niemand thuis is en daarna nog ff in de droger. Maar ja, de wasmachine aan zetten voor 1 of 2 onderbroeken is miss ook wel een beetje overdreven.

 

Je kunt ook , als je toch gaat douchen, even een (klein) emmertje mee nemen onder de douche. Dan doe je er lekker warm water in en een klein scheutje wasmiddel. Gewoon lekker ff met je hand een beetje zo die onderbroek in het sop heen en weer doen en eventjes laten staan. Daarna, schoon water pakken en je onderbroek(en) 2 x zo uitspoelen. Nog ff uitwringen en dan hoef je alleen nog maar een plekje te vinden, waar je je onderbroeken kunt drogen. Bijvoorbeeld over de verwarming in je slaapkamer hangen een nachtje. Volgende morgen niet vergeten van de verwarming te halen en klaar ben je.

 

Je  moet als je die slips draagt ook wel elke keer een boxer in de was gooien hè, anders denkt je moeder dat je een viespeuk bent en 3 dagen met één onderbroek doet ofzo.

 

Succes!

 

Groetjes :wink: ,

M&M's

Reputatie 5
Badge +5

St004 ik wil dat eigenlijk ook wel eens proberen, waarom schaam je je daarvoor?

Badge +1

Ik denk vooral omdat mijn moeder nogal een mening lijkt te hebben daarover, ze zegt dat alleen mannen boven de 35 ze horen te dragen (mijn vader draagt ze namelijk wel). 

Reputatie 5
Badge +5

Je kunt het toch gewoon aan je moeder vragen om het te “proberen” en of ze er 2 ofzo wilt kopen. Ik ga komende week met m’n moeder ook nog wat kleren kopen en dan wil ik ook een paar slips kopen, is niks raars aan hoor

Hoi 

Ik denk gewoon gewoon tegen je ouders zeggen ik zelf draag normaal gewoon boxershorts van Calvin klein en tijdens voetbal een slip van adidas 

Waarom draag je tijdens het voetballen ander soort ondergoed als normaal?

Badge

Hallo

Jij mag blij zijn ik draag slips maar ik wil boxers dragen. Ik durf dit ook niet aan mijn ouders te zeggen.

Er zijn meer jongens die een boxer dragen dan die een slip dragen. Krijg je kleedgeld? Zo ja, koop gewoon boxers. Zo nee, zeg je ouders dat je je schaamt tijdens gym op school dat je als enige een slip hebt. Dan weet ik zeker dat je ouders meteen naar de winkel gaan.

Laat ff weten als je t gedaan hebt. 

 

Groet, 

Van mij

Badge

hallo je kan t beste de slips van je moeder pakken want die zijn van haar en heb ze het n ii door want ze weet. nis wanneer ze het heb gedragen doe ik ook

Maar mijn moeder is nogal dik en da past mij dus totaaaaal niet.

Wel bedankt voor het idee

Groetjes,

Van mij

Hoe zal ik aan mijn ouders vragen of ik misschien wat slipjes mag?

Krijg je kleedgeld? zo ja, bestel gewoon wat slipjes.

Zo nee, idk.

je kan ook gewoon zeggen,

JIJ: de pijpje van mijn onderbroek kruipen idere kwer omhoog. Dat zit heel erg naar. Zijn er ook onderbroeken zonder pijpjes?

JE VADER OF MOEDER: ja dat bestaat je.

JIJ: "wil je er een paar voor me bestellen" (of als je kleedgeld krijgt) "mag ik er een paar bestellen?"

JE VADER OF MOEDER: ja hoor natuurlijk

JIJ: oke ik ga kikken op mijn telefoon of computer waar ik die kan kopen. En dan bestel ik ze. 

Of als je geen bankrekening hebt, vraag dan aan je moeder: wil jij dan een paar van die onderbroeken zonder pijpjes kopwn voor mij? (als je kleedgeld krijgt) 

Dan betaal ik je wel terug. 

Badge +1

Ff een kleine update, is misschien wel leuk om te laten weten:

mijn moeder zei ongeveer een maand geleden dat ik een maat groter moest voor mijn onderbroeken en vroeg toen aan me of ik merkonderbroeken wilde. Ik zei ja en ze liet me een site zien waar je CK en BB kon kopen en zei dat ik er zelf een aantal van uit kon kiezen, en er zaten ook slips tussen, dus ik heb wat boxers gekozen en ook nog wat slips. Dus het is eigenlijk gewoon spontaan op me afgekomen. Alsnog bedankt voor alle reacties die ik heb gekregen, ik had jullie tips best kunnen gebruiken maar uiteindelijk is het gewoon zomasr gebeurt

Ff een kleine update, is misschien wel leuk om te laten weten:

mijn moeder zei ongeveer een maand geleden dat ik een maat groter moest voor mijn onderbroeken en vroeg toen aan me of ik merkonderbroeken wilde. Ik zei ja en ze liet me een site zien waar je CK en BB kon kopen en zei dat ik er zelf een aantal van uit kon kiezen, en er zaten ook slips tussen, dus ik heb wat boxers gekozen en ook nog wat slips. Dus het is eigenlijk gewoon spontaan op me afgekomen. Alsnog bedankt voor alle reacties die ik heb gekregen, ik had jullie tips best kunnen gebruiken maar uiteindelijk is het gewoon zomasr gebeurt

Fijn dat het goed is gekomen, nu heb je slips.

 

Reageer