Scoutingkamp

  • 21 July 2022
  • 2 reacties
  • 157 Bekeken

Reputatie 5
Badge +2

Hoi ik ben weer terug van weggeweest

 

Ik ga morgen dus op scoutingkamp naar het buitenland maar ik vind het eigenlijk best wel spannend. Niet omdat het ver weg is ofzo, maar meer omdat niet zo lekker lig in de groep. Een week geleden ofzo is een van mijn klasgenoten, die toen nog op scouting zat gestopt en die gaat dus niet mee op kamp. Nu is het probleem dat ik verder niet echt vrienden heb, behalve een jongen alleen hij is zeg maar 3 jaar ouder en hij hangt soms nogal vreemde verhalen op (ik ben dan meestal een beetje van “oh ok” je weet wel). De meeste mensen vinden mij naar mijn idee vooral nogal een nerd of iets.

Ik heb hier tijdens activiteiten geen groot probleem mee (daar kan ik makkelijker aansluiten bij anderen uit het team), maar in vrije tijd is er dan niet echt iemand om mee uit te hangen en dan is het nogal lonely yk.

Any tips?

 

Groetjes, ThatGalacticRobot


2 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Woohoo iemand van scouting, vertel alsjeblieft al je verhalen.

Over het algemeen is onze groep heel open en zijn er altijd wel mensen om mee om te gaan, maar als het niet lukt heb je ook nog de leiding enzo.
Zelf ben ik afgelopen zaterdag teruggekomen van mn eerste kamp als leiding. Veel plezier Galactic.

~DaVinci

Reputatie 7
Badge +17

Hey hey oh jammer ik was niet actief op het forum toen je deze vraag stelde. Ik ben ook scout. Gelukkig heeft DaVinci gereageerd. Hoe is het uiteindelijk gegaan? Hopelijk goed en leuk! 

Groetjes liefs Julian X

Reageer