-RPG- (gevoelens van je afschrijven)

Toon eerste bericht

118 reacties

//Je mag zo lang schrijven als je wilt hoor! En ja nu is je karakter in het verhaal :D)
/sorry dat ik niet heb kunnen reageren was een dagje weg gister en ben net pas thuis gekomen ik zal zo weer een stukje schrijven/
nadat er gevraagd word wat voor lied we gaan maken reageer ik meteen "ik zat te denken om misschien iets in de buurt van pop te maken. wat willen jullie?"
/ik weet het t is een beetje kort ik kon niks bedenken/
'Welk lied doen we?'
Eigenlijk wou ik het al zeggen: Don't you forget about me.
Maar ik weet niet of ik wel beslissingen kan maken, ik bedoel, ik heb al geluk dat ze me in de groep hebben genomen, ik hoef niet meteen de baas te gaan spelen.
Ik hou mijn schouders op en zeg: 'Ik weet wel wat leuke liedjes, maar jullie mogen kiezen.'
'Serieus alweer?' zeg ik tegen Chester. 'Jup ze heeft de tekst alweer afgewezen.' zegt hij. Ace begint chagrijnig op zijn gitaar te trommelen. 'En waarom nu weer?' zegt hij. 'Het is alweer te ruig' mompelt Chester. 'Nouja ze heeft best wel gelijk. Je hebt niet echt gelet op dat je geen scheldwoorden mag gebruiken he?' zeg ik. Chester kijkt mij beledigd aan. 'Dus? Dat er in gescheld wordt betekent nog niet dat het slecht is' zegt hij. Ace kijkt de tekst door en schudt zijn hoofd. 'Het moet rustiger. Misschien moeten we de mevrouw om hulp vragen. ' stelt hij voor. Ik knik. Chester zucht. 'Oke dan..' mompelt hij. Ik loop naar het bureau van de leraar en vraag 'Mevrouw u zegt nu wel steeds wat er fout is aan onze tekst maar wat kunnen we er dan aan verbeteren?' vraag ik. 'Nou misschien kun je even naar andere liedjes luisteren die niet zo ruig zijn zoals die van jullie. Ooit gehoord van de Black Keys?' zegt ze. Ik knik. 'Ja die ken ik wel.'zeg ik. 'Gebruik een van hun nummers dan' zegt ze. 'Okay..' mompel ik en loop weg. Chester zat op een djembe te spelen en Ace zat op zijn telefoon te kloten. 'En?' vragen ze. 'We kunnen naar andere liedjes luisteren zoals de Black Keys. Hun muziek klinkt wat vrolijker dan de muziek die wij maken' zeg ik. 'Ik vind het een goed idee.' zegt Chester en hij kijkt naar Ace. Hij legt zijn telefoon weg. 'Ik denk dat dat wel gaat werken' zegt hij. Hij zoekt een paar nummers op, zet ze op hun hardst en we luisteren er met z'n allen naar.

/ Ik heb ook niet echt inspiratie meer x) /
Ik liep het schoolgebouw in en voelde een warme windvlaag in mijn gezicht. "Het is weer eens zover" mompel ik en kijk om me heen, daarna loop ik naar de receptie. Sinds de lessen al begonnen zijn is er niemand in de gangen. Bij de receptie aangekomen zie ik Theo druk bezig achter zijn computer. Hij werkt hier al vanaf vorig jaar, volgens mij is hij pas 26. "Theooo.." Ugh, hij hoort me niet. Ik tik op het raam. Hij kijkt op "Ja?" Hij schuift het raampje opzij. "Oh hey Mia, kan ik iets voor je doen?" Ik keek hem aan "Ja, eigenlijk wel. Ik moest van mevrouw Zwart naar haar toe komen, wanneer ik op school was. Alleen ik heb dus geen idee waar ze is." Hij keek mij toen met grote ogen aan. "Ai, volgens de roddels hier is ze een heks." "Uhu, sure." Alleen omdat mevrouw Zwart niet helemaal 100% is en dan ook nog die achternaam, heeft ze de bijnaam heks gekregen. "Dan geloof je me maar niet." Toen draaide hij zich om en keek in een map met roosters. "Volgens het rooster is ze op de muziekafdeling." "Okay, thanks."  Toen ik op de muziekafdeling kwam kon ik der niet vinden, dus ik ging maar vanuit de gang de lokalen inkijken of ze misschien daarbinnen ergens was.  "Nergens te bekennen." mompelde ik. Voorzover ik zie zijn er alleen maar leerlingen bezig met hun lessen. Ik hoorde wat muziek uit de lokaal verderop en ging er naartoe. Ik zag groepjes van 3 bezig met hun instrumenten of gewoon muziek te luisteren. Dan ga ik het maar aan hun vragen. Ik liep naar binnen "Hey! Heeft iemand enig idee waar mevrouw Zwart is?"
"Don't you forget about me, is dat misschien een goed nummer?" Stel ik voor.

Heel kort stukje sorryy
/ff tusendoor we moesten er zelf een schrijven./
ooh oopss dat was ik vergeten
"mevrouw zwart die is volgens mij in het economie lokaal hoezo?" vrag ik
Naam: Rosa
Leeftijd: 17
Karakter: Rustig
Eventueel extra info.: Ben heel gesloten en eigenlijk helemaal niet open. doe mij altijd voor als ander en nooit als mezelf. Ik schaam me voor wie ik ben. Wou dat ik iemand anders kon zijn!

Gr. Rosa17
Ik wil even aangeven dat ik stop op dit forum ;p.
Ik heb het gewoon te druk en ik ben heel veel bezig op een ander forum.
Toedelss.
hahah ik eigenloop ook Ahawaah, Rosa17 heel leuk dat je je aanmeld maar hier is d erpg een beetje gestopt, maar kijk eens op ditendat.forum2go.nl daar kun je rpgen 😃
Hey,

Mag ik dan een RPG 2.0 aanmaken voor mensen die nog willen RPGen? (Like me )
Ik zal jou de credits geven 🙂
ik vind het goed ik zou dan graag mee willen doen
tuurlijk The Little Adult
okey ik weet dit is misschien een beetje out of topic maar ik wou even zeggen dat het en soort acteren is je beschrijft het personage volledig en maakt zijn eigen wereldje en ik ga dan mij verhalen niet zozeer gelijk hierop gooien ;P maar zo'n schrift vol met dit soort dingen heb ik ook, echt zo fijn dat je dit hierop zet oo leuk om te lezen 😉
Fancysquad ee is een nieuwe topic voor te rpgen omdat deze een beetje dood is. Als je wilt mag je daar mee doen

Reageer