-RPG- (gevoelens van je afschrijven)

Toon eerste bericht

118 reacties

Ik besefte dat we de politie niet meer gebelt hadden. Zou hij het vergeten zijn? Stiekem hoopte ik dat hij het inderdaad vergeten was. Peter zou zich er toch onderuit praten, en gewoon doorgaan. Ik zat tegen Liam aan en leunde met mijn hoofd tegen zijn schouder.

/Zullen we skippen naar de volgende dag? 😛 /
/k is goed/
/misschien is t goed dat we de anderen een beetje bij laten komen want wij zitten nou al bij de derde dag sinds de vakantie en emowolfje en ahawaah nog bij de eerste XD/
/klopt xD misschien kunnen we ze kennis laten maken, de karakters. Dan hoeven hun niet zo in hun eentje te rpgen, laat die skip naar de andere dag maar zitten dan/
/ok is goed/
/well, jou beurd om een stukje te schrijven 🙂 /
/oeh nu heb ik wel n uitdaging nu moet ik voor 2 rpgs een stukje bedenken/
/haha suc6, als je hulp nodig hebt met bedenken mag je het altijd vragen 🙂 /
/Misschien dat we in groepjes moeten werken voor een schoolproject ofzo?/
/dat kan eigenlijk best wel n goed idee zijn/
ik besluit om vroeg naar bed te gaan aangezien ik morgen toch naar school moet. lucy komt naast me liggen en zo vallen we in slaap. de volgende ochtend op school probeer ik gewoon normaal te doen. het eerste uur heb ik samen met lucy muziek. het was me opgevallen dat ik altijd samen met haar les heb behalve op dinsdag, dat was dus wel fijn. in het muziek lokaal kregen we te horen dat we in groepjes van drie een liedje moesten maken. ik koos natuurlijk lucy maar we hadden nog geen derde persoon. ik zag dat voor de rest iedereen al groepjes hadden gemaakt. ik zag die ace met nog twee van die andere "bad kids" het meisje leek mij best wel aardig. toen zag ik emma alleen op een stoel zitten. ze keek keek wanhopig om haar heen, ze kende waarschijnlijk nog niemand. ik fluisterde in lucys oor: "liefi misschien kunnen we emma vragen." ze knikte en we liepen naar emma toe. "hey emma wil je toevallig met ons mee doen?" ze zucht opgelucht en ze knikt."graag" "speel je een instrument?" vraagt lucy.
Ik heb de laatste paar dagen een beetje met Ace en zijn vrienden rondgehangen en het bleek dat er nog iemand van zijn vriendengroep in onze klas zat: Chester. Hij zag er redelijk normaal uit afgezien van zijn zwarte kleding en tongpiercing. Hierdoor sliste hij soms maar hij leek er geen problemen mee te hebben. We zitten nu met z'n drieën in een groepje voor muziek. We moesten een liedje maken. De groepjes hadden zich verdeeld over alle studio's en het grote lokaal. Wij zaten in het grote lokaal samen met het groepje waar Liam, Lucy en Emma in zaten. Zij waren al meteen hevig aan het discusiëren over wat van liedje ze gingen maken. Wij daarintegen, waren voor het grootste gedeelte aan het kloten. Chester had een ukelele gepakt, ging spelen en zong erbij terwijl hij expres enorm liep te slissen. 'Eesss, Amber en Sjester zaten in een lokaal. Sjamen maken zij sjuper veel kabaal!' zing hij. Ace en ik komen niet meer bij en ik val van mijn stoel. 'Hey kan het wat stiller?' hoor ik iemand zeggen. Ik kijk naar het andere groepje. Ze kijken ons alledrie aan. 'Sjorry heur' zegt Chester *****ie. Had ik al gezegt dat hij het leuk vind om andere mensen te irriteren? Nou bij deze.. Liam zucht en ze gaan verder met hun lied. 'Maar hé mensen even serieus. We mogen van Mevrouw geen Metal of zo iets hards gaan doen dus iemand andere suggesties?' vroeg Ace. 'Misschien iets van Jazz of Indierock?' stelt Chester voor. Ik knik. 'Ik ga voor Indierock, dus liedjes zoals die van Bastille' zeg ik. Chester en Ace knikken. 'Okay. Ik ga drummen, Ace gaat spelen op een akoestische gitaar en wat doe jij Ches?' vraag ik hem. Hij denkt even na. 'Als ik mijn tongpiercing uitdoe kan ik best wel zingen en ik kan ook best een tekst schrijven als jullie mij helpen.' zegt hij. 'Helemaal toppie want Amber en ik klinken als 2 dronken bejaarden.' moppert Ace. Ik kijk hem geïrriteerd aan. Hij kijkt me onschuldig aan en grijnst. Ik zucht en ga verder met het helpen van Chester met de tekst van het liedje.
/well, waiting till emma react 🙂 /
/if emma doesnt react till tomoerow shall i react or u
/Sorry jongens, ik had het de laatste dagen SUPER druk/
Ik werd aangetikt op mijn rug, ik draaide mij om en ik schrok, dat was hem, die jongen die ik zo 'knap' vond.
'Ey, zou je misschien met ons mee willen doen?' 
Hij wees nog naar een ander meisje, ik had haar wel al zien lopen, ze heeft rood haar.
Ik weet eerst niet wat ik moet zeggen, maar dan knik ik voorzichtig.
'Eh, ja, lijkt mij wel leuk.'
De jongen glimlacht lief en ik word er een beetje verlegen van.
Ik pak mijn handtas en ik ga naast ze zitten.
'Speel jij een instrument?' vraagt het meisje.
Ik krijg een binnenpretje en ik schud mijn hoofd, HAH! Ik? Een INSTRUMENT? Nee! Ik kan nog niet eens een liedje op de piano. Ik zucht een beetje, ze hebben me waarschijnlijk gewoon gekozen omdat ze me zielig vonden. Of omdat die jongen toevallig toen met Nathan rondhing. Ik hou me afwezig en ik staar naar de grond.  
/Sorry jongens, ik had het de laatste dagen SUPER druk/

geeft niet 🙂
/Hey gaat er nog iemand anders schrijven of moet ik weer?
Hey, Ik heb dit nog nooit gedaan, maar het leek me wel is interessant om het te proberen. Dus alvast sorry als ik iets fout doe, hopelijk verbeteren jullie me dan wel. Moet ik mijn persoon dan meteen het verhaal in laten gaan of eerst gewoon wachten op goedkeuring? (:

Naam: Mia Dwyer

Leeftijd: 17 jaar, Verjaardag: 27 December.

Karakter: Ze kan moodswings hebben, maar is meestal een lief, kalm meisje. Ook kan ze straight-to-the-point zijn, maar dat wordt niet altijd even gewaardeerd. Bij haar gaat het om vertrouwen en de waarheid. Ze kan in staat zijn om alles te doen voor de mensen die haar het dierbaarst zijn. Ze geeft meer om anderen dan haarzelf, maar blijft graag realistisch. Waardoor sommigen haar saai of suf vinden. Ook al kan ze wanneer ze op haar gemak is, kinderachtig overkomen en los gaan als een feestbeest, maar dat weten alleen de mensen waarvan ze houd. Ze is ook best wel sterk, maar anderen zouden dat niet verwachten sinds ze het niet laat merken. 

Eventueel extra info: Ze heeft lichtbruin haar tot over haar schouders en groene ogen. Ze heeft bijna nooit make-up op, en zo wel, dan is het een natural-look. Haar kledingstijl is ook wel casual. Ze is wel verzorgd alleen geeft ze er niet veel te veel aandacht aan. Ze woont in een rijtjeshuis, maar dan aan de hoek aan de rand van het bos met haar ouders en heeft een klein boertje van 8 (Blake) en een klein zusje van 6 (Alexa). Zij betekenen alles voor haar. Sinds haar beide ouders in fabrieken zich rot werken, helpt ze vooral mee aan het huishouden. Ongeveer toen ze 5 was stuurden haar ouders haar naar Taekwondo lessen. Nadat hun buurman het had voorgesteld om haar met zijn zoon te sturen, vanaf toen al was ze bezig met martial arts met haar buurjongen wie een jaar ouder is, Ethan. ("Childhoodfriend") Onderhand heeft ze de Rood-Zwarte band. Ze werkt in de bediening bij een hotel/restaurant, waarvan het geld dat ze verdiend op een spaarrekening laat zetten.

Hopelijk is het zo goed?
Jep dat is zo goed

En sorry dat t alweer een tijd geleden is
Ik kijk haar aan, ze kijkt niet zo vrolijk en ik merk dat ze wat afwezig is. Ik wil haar vragen wat er is, maa krijg er de kans niet voor doordat de docent er doorheen komt. "Is jullie groepje compleet?" Ik knik. Ze noteerde de namen. "Emma, Liam en Lucy." mompelde de docent waarna ze verder liep. "Welk lied gaan we doen?" Vraag ik dan

Sorry beetje kort
Heb niet echt veel inspiratie om te schrijve nu sorry xd
/Waar gaat het project trouwens over xd? Sorry ik kan het niet in de tekst terug vinden xd/
//Sinds ik nieuw ben voor dit allemaal kan ik best nog wel veel vragen hebben, sorry. Maar van wat ik heb opgevat, speelt dit in de huidige tijd in een gewoon random dorpje ergens in Amerika, genaamd Blueville? Moet er naar een bepaald doel geschreven worden, of is het zo van mee met the flow achtig verhaallijn. De tijdlijn, is die gewoon zoals nu, in maart of begint het ergens idk, sinds het nieuw schooljaar is? Na de zomer dus ergens in augustus of september? Oh en iedereen gaat dan gewoon om de beurt een stuk schrijven?//

Zachtjes hoorde ik het getik van de regen op het raam, ik ging rechtop zitten in mijn bed en keek naast me. "Oh, ze slaapt nog." mompelde ik en ging opstaan zonder Alexa wakker te maken. Ze kwam gisteravond naar mijn kamer, omdat ze een nachtmerrie had. Ik vond het niet erg, zolang ze me maar niet 'perongeluk' in haar slaap een schop gaf. Ik keek naar de klok, het was '10;34'. "We hebben toch nog goed uitgeslapen" en keek naar Alexa, die inmiddels ook wakker was geworden. Ze wreef  even in haar ogen en keek me daarna aan met haar honingkleurige ogen. "Goedemorgen, lieverd." "Goedemorgen, Mia." Ze stond op uit bed en liep naar het raam. "Ethan, is er niet?" zei ze en ik ging naast haar staan. "Dat klopt, hij is met zijn klas op reis." Tja, zijn klas is  8 dagen naar Europa, naja onze klas. Ik ben niet gegaan, sinds ik het geld daar niet aan uit wilde geven. Mijn ouders hadden wel toestemming en geld gegeven, maar ik kon het niet accepteren. Van school mocht ik uiteindelijk zelf weten wat ik in die 8 dagen ging doen, zolang ik maar optenminst een paar uutjes elke dag op school bleef en vandaag hadden Alexa en Blake studiedag.

Ik begon te denken aan de avond voordat Ethan vertrok. We zaten op een bankje in het park. "Weet je het zeker?" vroeg hij. "Ja" er was een trilling in mijn stem. "Mia.." Ugh, ik kan er echt niet tegen als hij zo naar mij kijkt. Ik begon te friemelen aan mijn jas. "Mia, kijk me aan als ik tegen je praat." Ik gaf hem een duwtje tegen zijn schouder. "Het is toch leuk, zolang je maar niet de souvenirs voor Alexa en Blake vergeet." zei ik en ontweek zijn blik. Ik ging opstaan en begon alvast richting de motor te lopen, een bordeaux gekleurde Harley Davidson. Inmiddels stond hij ook op en ging voor me stilstaan nadat hij me had ingehaald, hij pakte mijn handen vast. "Heb je het koud?" Ik schudde mijn hoofd. "Je handen zeggen wat anders." waarop ik sarcastisch beantwoordde met "Oh, dus mijn handen kunnen praten?" Hij begon te lachen "Je weet wat ik bedoel." en hij begon te lopen. Het was stil totdat we bij de motor aankwamen en ik besefte me toen pas, dat hij mijn hand niet had losgelaten. Ik keek naar onze verstrengelde handen, zijn hand voelde warm aan. Integendeel tot de mijne, wat ijskoud was. "Oh, sorry" zei hij en liet mijn hand los. Ik deed snel de helm op, zodat hij mij niet zag blozen. Ook hij deed zijn helm op en startte de motor. "Kom je nog, of moet ik je hier achterlaten?" Ik ging achter hem zitten. "Houd je goed vast." Ja das makkelijker gezegd dan gedaan, ik hield hem aan zijn jas vast waarna hij mijn handen om zijn middel zette. "Let's go." en hij begon gas te geven. Geen van ons praatte, wat ik niet zo erg vond. sinds het geen onprettig stilte was. En het is beter als hij geconcentreerd bleef op de weg. Hij reed de oprit op en stopte abrupt, waardoor ik opeens naar voren tegen hem aan schoof. Ik wist niet hoe snel ik eraf moest komen en voordat ik het wist lagen we beide op de grond. We keken elkaar en barstten uit van het lachen. Volgens mij vooral om de zenuwen.

Alexa trekte aan mijn shirt en vroeg of ik wat te eten ging maken. Ik knikte en keek weer even uit het raam. Over 2 dagen komt hij terug, hij stuurt mij af en toe wel een Whatsapp bericht. Meestal wanneer hij terug in het hotel is, waar internetverbinding blijkt te zijn. Ik ging me eerst omkleden en daarna  boterhammen klaar maken voor de kinderen, aangezien over een uurtje de vader van Ethan kwam, meneer Sparks. Alexa en Blake zijn helemaal weg van die achternaam. En sindsdien is hij als een oom voor ons. Sinds mijn ouders vanaf 6 uur 's ochtends tot en met 5 uur 's middags moeten werken, past Ome Luke op de kinderen. Hij is een marktonderzoeker en werkt dus thuis, waardoor hij het niet erg vind om op hun te passen. Imiddels was Blake ook opgestaan en zaten hij en Alexa aan de keukentafel. Toen de deurbel ging, pakte ik mijn schooltas en deed de deur open. Meneer Sparks groette mij en liep meteen naar de kinderen toe, ik riep nog snel "Byebye" en ging toen naar school. 

\\Is dit dan te lang? Of moet er nog iets anders veranderd worden?//
/Het is gewoon in bluevil, ik weet eigenlijk ook niet in welke maand dit is xd. Flow maar gewoon mee!/
//Oh woah, volgens mij is dat iets te lang. Sorry, maar volgens mij is mijn persoon nu wel logisch in het verhaal gekomen? Ik zou het niet weten, volgende keer schrijf ik sws de helft.//

Reageer