Vraag

Random vragenlijst (6 vragen)

  • 27 January 2023
  • 6 reacties
  • 96 Bekeken

Reputatie 3
Badge +4
  • Praat goed mee
  • 127 reacties

Dit is een vragenlijst voor iedereen

 

1: wat doen je al sport

2: wat doe je in je vrije tijd

3: ga je uit met vrienden

4: zou je een keer gedropt worden

5: wat zou je doen als er niemand op de wereld zou zijn 

6: wat zou je doen als je een miljoen zou hebben

 


6 reacties

Dit is een vragenlijst voor iedereen

 

1: wat doen je al sport  voetbal en in de zomer ga ik tennissen

2: wat doe je in je vrije tijd  sporten,  met vrienden afspreken, in zomer golfsurfen

3: ga je uit met vrienden  niet naar de stad ofzo want ik kom nog nergens binnen, maar ik een mijn vrienden hebben wel elk weekend een feestje ergens.  Met carnaval ga ik wel de stad in. 

4: zou je een keer gedropt worden  ik weet niet wat je bedoelt?

5: wat zou je doen als er niemand op de wereld zou zijn  25 honden nemen denk ik

6: wat zou je doen als je een miljoen zou hebben Een mooie designertas kopen, op reis gaan, en ik denk een paard kopen

 

 

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @Dpro ,

 

Dit is een vragenlijst voor iedereen

das mooi, dan kan ik 'm met een gerust hart invullen

 

1: wat doen je al sport dansen, tennis, hardlopen, mountainbiken, soms squash, bowlen, poolbiljart, van alles dus

2: wat doe je in je vrije tijd sporten, dingen doen met vrienden, luieren en in de zon liggen in de zomer, slapen, knutselen

3: ga je uit met vrienden ja, maar niet uit in een kroeg, want ik ben 14, dus ik mag niet overal naar binnen, maar sportdingen kan of escaperoom of gwn de stad in (dan moet wel iemand een auto hebben om daar te komen) want ik woon in een toeristendorp waar in de winter amper iemand woont en heel veel ‘seizoens gebonden dingen’ dicht zijn

4: zou je een keer gedropt worden ja, het lijkt me wel leuk om ergens uit een auto gegooid te worden en dan te zien hoe ik weer thuis kom, maar dan liefst wel met een vriend, want dan kunnen we sws samen al lol maken en samen kunnen we ook meer dingen bedenken om de weg naar huis te vinden, als dat de opdracht zou zijn of bedoel je dat niet met gedropt?

5: wat zou je doen als er niemand op de wereld zou zijn dat zou ik wel heel erg rustig en niet leuk vinden, alleen is maar zo alleen. Ik kan me prima bezig houden, maar alleen voor altijd dat zou ik niet trekken. Ik zou als gay jongen zelfs seks ‘willen’ (nou mijn sperma doneren) als er buiten mij nog een meisje zou zijn om ervoor te zorgen dat we met meer mensen zijn in de toekomst, maar als dan ff verder denk wordt het wel een incestueuze boel om die nakomelingen in die volgende generatie te krijgen…..misschien mezelf klonen?  Idk, ik zou helemaal alleen voor altijd niks vinden…...

6: wat zou je doen als je een miljoen zou hebben dan zou ik alvast wat vrienden en familieleden in laten vriezen, zodat als wat bij vraag 5 staat echt gebeurt ik ze kan ontdooien en ik niet langer meer alleen ben. Wie moet ik dan kiezen , uhm ienemiene mutte, jij bent de klos hahaha, oh das ook niks, dan ga ik ze eerst klonen en die klonen in laten vriezen. Ok, ook weer opgelost. Je moet gewoon niet in hokjes denken, dan is er altijd wel een oplossing voor te bedenken

 

Oh dat was de laatste vraag alweer. Ik begon het net leuk te vinden...Iig bedankt voor de leuke vragen @Dpro . Ik ben ook wel benieuwd naar jouw antwoorden.

 

Gr. MickeyMouse

 

Reputatie 5
Badge +4

1: wat doen je al sport wedstrijdzwemmen, paardrijden en langebaanschaatsen

2: wat doe je in je vrije tijd mn boyfriend appen en op facebook zitten

3: ga je uit met vrienden nee heb geen vrienden behalve mn boyfriend

4: zou je een keer gedropt worden jaaaaaa vet gaaf

5: wat zou je doen als er niemand op de wereld zou zijn mezelf vermoorden (maar eerst snoep stelen bij de kruidvat

6: wat zou je doen als je een miljoen zou hebben heel vaak paardrijden op ameland en veel leuke dingen doen met mn boyfriend

Badge

1: wat doen je al sport voetbal en braziliaans jiu jitsu 

2: wat doe je in je vrije tijd ​​​​​ganaar school gaan 

3: ga je uit met vrienden ik heb geen vrienden😇😇

4: zou je een keer gedropt worden nee hoeft niet 

5: wat zou je doen als er niemand op de wereld zou zijn niks want dan zou ik er ook niet zijn 😇😇

6: wat zou je doen als je een miljoen zou hebben dat heb ik al 🤑🤑🤑 dus hetzelfde als nu

Reputatie 3
Badge +1

1: wat doen je al sport. Ik zit op schietsport, dus schieten met pistool en geweer. Daarnaast zit ik op voetbal.

2: wat doe je in je vrije tijd. Schieten, voetballen, ik roep ook nog om door de omroepinstallatie bij m’n voetbalclub en ik zing. En verder veel tijd met m’n vriendin en vrienden.

3: ga je uit met vrienden. Soms naar een festival

4: zou je een keer gedropt worden. Ja, lijkt me wel vet

5: wat zou je doen als er niemand op de wereld zou zijn. Lijkt me heel saai. Misschien pak ik dan wel een pistool om mezelf dood te schieten.

6: wat zou je doen als je een miljoen zou hebben. Een huis kopen samen met m’n vriendin. En veel mooie kleding kopen, zoals de laatste vette sneakers en jeans. En ik zou een goeie zanginstallatie koper met goeie microfoon en luidsprekers zodat ik zingen nog beter kan oefenen.

 

Badge

Dit is een vragenlijst voor iedereen

 

1: wat doen je al sport ik weet niet of dit als sport geld maar acteren en waterscouting(zeilen roeien enz)

2: wat doe je in je vrije tijd slapen, eten, afspreken met vrienden en wat hier boven staat

3: ga je uit met vrienden soms

4: zou je een keer gedropt worden al gedaan met scouting is leuk maar wel een beetje saai

5: wat zou je doen als er niemand op de wereld zou zijn ik denk gewoon hopen om dood te gaan(heel depri)

6: wat zou je doen als je een miljoen zou hebben een mooie boot kopen om op  te wonen, het geven aan mensen die het nodig hebben

Reageer