Rare gewoontes.

  • 21 May 2023
  • 32 reacties
  • 483 Bekeken

Reputatie 7
Badge +12

Ik was benieuwd naar jullie raarste gewoontes:

Dus wat zijn jullie raarste gewoontes?

-OnlyMe


32 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Hoi , ik heb als rare gewoonte dat ik altijd minstens 3 kleuren kleding  tegelijk wil dragen. En dat ik  nooit lange broeken draag, altijd maximaal ¾ lang, ook in de winter haha.  En kilts, altijd  in elk geval zondags, gewoonte geworden  :)

En  ik heb altijd de neiging om aan dingen te ruiken. Papier, hout, potloden,  stof van kleding bijvoorbeeld, Er zit overal wel een geurtje aan en vaak lekkerder dan je denkt XD.  Kranten ook, nieuwe boeken, lekker! 😊

En ik had altijd als stopwoordje “grappig”, dat heb ik mezelf afgeleerd omdat ik wel eens ergens op reageerde dat helemaal niet grappig was met het woordje “grappig” , dat was weird soms en leverde me zelfs wel eens straf op, oeps.

Groetjes liefs Julian X

Reputatie 7
Badge +12

@Julian12  Ik snap het wel een beetje van dat ruiken, aan bloemen, of als je een nieuw boek hebt inderdaad, verder vind ik het heel cool van je dat je gewoon een kilt draagt, dat van de 3 kleuren heb ik niet perse, maar ik draag wel echt hele vrolijke kleding altijd.

-OnlyMe

Reputatie 7
Badge +12

Ik heb ook nog 2 rare gewoontes.

Ik heb de gewoonte om als iemand mij aankijkt terug te kijken tot diegene vanzelf zijn/haar ogen neerslaat, puur omdat ik het durf en omdat het best grappig is, want ik zie diegene soms dan ook erg ongemakkelijk worden, ik kan soms echt dodelijke blikken werpen.

En als ik in de auto zit dat ik dan naar mensen in auto's kijk en als ze terugkijken dat ik dan ze ook blijf aanstaren.

-OnlyMe

Reputatie 7

ik luister graag duitse muziek en soms als ik nederlands praat en duits luister ga ik perongeluk duits en nederland mixen en dan kraam ik iets uit in de trand van schrast (combinatie van schrank en kast)

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @OnlyMe,

hahaha, precies dat doe ik ook, maar dan alleen bij leuke jongens en dat zorgt wel eens voor ongemakkelijke situaties..😉

Ik doe het niet altijd bewust, maar soms schiet het dan ineens door mijn hoofd dat dat aanstaren soms wel echt ongemakkelijk voor hen kan zijn.

Ze denken dan al snel dat ik ze probeer te versieren, maar ik ben gewoon onder de indruk van hoe mooi of aantrekkelijk ze zijn en dat ik ze daarom goed wil bekijken 😂

In de auto of op de fiets blijf ik ze dan volgen en draai ik soms zo ver om dat ik met mijn fiets bijna ergens tegen aan bots 🤣 en dan moet ik het hardste om mezelf lachen.

Laatst viel ik, omdat mijn voorwiel achter een stoeprand bleef 'haken’ over het stuur van mijn fiets heen en ik kon nog net zorgen dat ik op mijn voeten terecht kwam (ik denk snel en ik weet niet hoe, maar dan krijg ik het voor elkaar om bewust zo te draaien dat de schade mee valt) en dan moest ik daardoor nog zo 5 rare stappen maken dat ik net niet met mijn gezicht op de stenen terecht kwam. Ik laat dan bewust mijn fiets los en van die dingen. Het is niet alleen een reflex.

Iedereen zo kijken en van schrik durfden ze niks te zeggen en ik zei toen 'niks aan de hand. Zo stap ik altijd af’ en toen ging ik heel hard lachen en snapten ze er nog minder van 😁

 

Jij en ik hebben best veel 'rare overeenkomsten’: 's nacht buiten lopen en dat aanstaren.

 

Wat zou er gebeuren als we elkaar 's nachts op straat tegen zouden komen 😃

 

Gr. MickeyMouse

@MickeyMouse 

 

Reputatie 7
Badge +6

Hee @OnlyMe 

Respect van die aankijkgewoonte! Als ik merk dat iemand mij aankijkt word ik echt zenuwachtig:(

Liefs Banaantje 

Reputatie 7
Badge +12

@MickeyMouse Ja, dat is zeker grappig dat we zoveel overeenkomen met rare dingen, ik doe dat dus ook bij leuke jongens of meisjes, maar dat doe ik zo ie zo altijd bewust, en dan gaat diegene blozen, wat diegene dan weer extra leuk maakt. Ik kijk ook wel mensen na, maar ik kom dan gelukkig niet in die ‘onhandige' situaties terecht. Ik moest echt lachen om je verhaal, ik hou wel van dat soort blunders.

 

Ik was vandaag op een feestje, en daar was ook een jongen, en ik zag op het eerste oog dat hij best knap was. Hij was gok ik rond mijn leeftijd, en toen we contact kregen zat hij ons te plagen, maar dan ook vooral blikken werpen op mij, want ik zat met 2 anderen in de hangmat en hij probeerde ons om te gooien, ik gaf hem een paar terechte opmerkingen op een leuke manier, en hij keek me aan terwijl hij nog steeds bezig was met die hangmat. Ik staarde terug op een plagerige manier, maar hij was niet bang, hij begon gekke bekken naar me te trekken, en ik hield oogcontact en ik stak mijn tong uit toen hij weg keek, maar hij was niet verlegen ofzo, dat is de eerste keer dat iemand me wel lang durft aan te kijken.

-OnlyMe

Reageer