Vraag

Random vragenlijst deel 2 (21 vragen)

  • 22 January 2023
  • 28 reacties
  • 446 Bekeken

Reputatie 4
Badge +1

Hellooo dit is deel 2 van de random vragenlijst veel suc6 en vergeet niet dat je er een paar mag skippen!

  1. Ben je een jongen, meisje etc.
  2. ( vraag verwijderd door De Kindertelefoon vanwege privacy )
  3. Kijk je anime?
  4. Speel je videospellen?
  5. Zo ja op welke gaming console/pc etc.
  6. Wat doe je het liefst in je vrije tijd?
  7. Wat is je geaardheid?
  8. Word/werd je ooit gepest zo ja waarvoor?
  9. Welk niveau doe/ deed je (mavo, havo, kader etc)
  10. Wat vind jij echt niet lekker om te eten?
  11. Wat is je favo groente?
  12. Wat is je favo fruit?
  13. Heb je ooit gekust?
  14. Noem jij het nou friet of patat?
  15. Wat is je kleding stel (casual, sporty, emo etc)
  16. Wat is je favo kleur?
  17. Wat is 1 ding waar je altijd mij naar buiten gaat?
  18. Wat is voor jou een perfecte romantische date?
  19. Heb je momenteel een crush op iemand op het forum (grapje deze hoef je echt niet in te vullen 😂)
  20. Hoe vind je mij vragenlijst en zou je het leuk vinden als ik een deel 3 maak XD?  

 

aangepast door De Kindertelefoon ivm posten dubbele vraag 


28 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hellooo dit is deel 2 van de random vragenlijst veel suc6 en vergeet niet dat je er een paar mag skippen!

  1. Ben je een jongen, meisje etc. Meisjw
  2. ( vraag  verwijderd door de Kindertelefoon vanwege privacy ) Vertel ik niet ivm privecy 
  3. Kijk je anime?
  4. Speel je videospellen? Heb ze wel spueel heeeeep wienig 
  5. Zo ja op welke gaming console/pc etc.  We hebben rhuis; Een Wi, of hoe je dat ook schrijft :)      Nintendo & playstation
  6. Wat doe je het liefst in je vrije tijd? Lezen/ filmskijken/ afspreken / shoppen! 
  7. Wat is je geaardheid? Hetro0
  8. Word/werd je ooit gepest zo ja waarvoor? Niet echt gepest, wel buiten gesloten ivm, slimheid?! ( ze vonden me te slim?!) 
  9. Welk niveau doe/ deed je (mavo, havo, kader etc) gymnasium
  10. Wat vind jij echt niet lekker om te eten? Escargo, oesters, courgette
  11. Wat is je favo groente? Ijbergsla/ veldsla/ spinazie / tomaat ( als dat groenten is ) 
  12. Wat is je favo fruit? Framboos ?! & aardbei… en ohja nectarine
  13. Heb je ooit gekust? Nee
  14. Noem jij het nou friet of patat? friet! 
  15. Wat is je kleding stel (casual, sporty, emo etc) ik hou van wijde kleding, had vandaag een crème kleurige, ( spijker) broek aan met wijde pijpen, een wit met crèmkleurig truitje & witte sneakers aan…. 
  16. Wat is je favo kleur? Crème, okergeel& blauw
  17. Wat is 1 ding waar je altijd mij naar buiten gaat? wat…?!
  18. Wat is voor jou een perfecte romantische date? Uiteren & film
  19. Heb je momenteel een crush op iemand op het forum (grapje deze hoef je echt niet in te vullen 😂) uhm…. Nee , ik denk het niet… haha , ne maar er zijn. Wel echt leukerds hier die wel mijn tupe zijn… maar k heb geen forumchrush! 
  20. Wat is je favo kleur? Al gehas, * gehad* zie vraag…16! 
  21. Hoe vind je mij vragenlijst en zou je het leuk vinden als ik een deel 3 maak XD?  Jaa maak die! 

Lieve greetz Mij_Niet_Gezien 

Reputatie 7
Badge +17
  1. Ben je een jongen, meisje etc. jongen
  2. ( vraag  verwijderd door de Kindertelefoon vanwege privacy ) zeg ik liever niet
  3. Kijk je anime? Ja. Attack on Titan is m’n fave.
  4. Speel je videospellen? Ja
  5. Zo ja op welke gaming console/pc etc. PS4
  6. Wat doe je het liefst in je vrije tijd? voetballen, gitaar spelen, lezen
  7. Wat is je geaardheid? bi
  8. Word/werd je ooit gepest zo ja waarvoor? Nee, gelukkig niet
  9. Welk niveau doe/ deed je (mavo, havo, kader etc) havo
  10. Wat vind jij echt niet lekker om te eten? wortels
  11. Wat is je favo groente? bloemkool
  12. Wat is je favo fruit? ananas
  13. Heb je ooit gekust? Ja
  14. Noem jij het nou friet of patat? patat
  15. Wat is je kleding stel (casual, sporty, emo etc) basic
  16. Wat is je favo kleur? blauw
  17. Wat is 1 ding waar je altijd mij naar buiten gaat? telefoon
  18. Wat is voor jou een perfecte romantische date? chillen op de bank, netflixen
  19. Heb je momenteel een crush op iemand op het forum (grapje deze hoef je echt niet in te vullen 😂) idk, beetje misschien 😂
  20. Wat is je favo kleur? Heb je al gevraagd
  21. Hoe vind je mij vragenlijst en zou je het leuk vinden als ik een deel 3 maak XD?  Leuk hoor. Doe maar deel 3
Reputatie 7
Badge +17

Hoi hier zijn de antwoorden ;)

 

Ben je een jongen, meisje etc.                                                                        Jongen
( vraag  verwijderd door de Kindertelefoon vanwege privacy )                                                                           
Kijk je anime?                                                                                                          soms
Speel je videospellen?                                                                                        ook soms
Zo ja op welke gaming console/pc etc.                                                     PS/Windows
Wat doe je het liefst in je vrije tijd?                                                            zeilen, hiken
Wat is je geaardheid?                                                                                         hetero
Word/werd je ooit gepest zo ja waarvoor?                                           werd, omdat ik "meisjesachtig”ben vonden sommigen. Maar na een keer een flinke “voor mezelf opkomen”zeg maar, was dat voorbij xd
Welk niveau doe/ deed je (mavo, havo, kader etc)                              vwo       
Wat vind jij echt niet lekker om te eten?                                                  paddestoelen
Wat is je favo groente?                                                                                       spinazie en andijvie
Wat is je favo fruit?                                                                                              alles wel. banaan is het makkelijst
Heb je ooit gekust?                                                                                              ja
Noem jij het nou friet of patat?                                                                     meestal patat
Wat is je kleding stijl (casual, sporty, emo etc)                                   sporty of outdoor. en voor sjiek kilt met jasje
Wat is je favo kleur?                                                                                           groen
Wat is 1 ding waar je altijd mij naar buiten gaat?                              zeilen
Wat is voor jou een perfecte romantische date?                              als we allebei lol hebben en van elkaar genieten, leuke dingen doen en natuurlijk zoenen enzo ;)
Heb je momenteel een crush op iemand op het forum (grapje deze hoef je echt niet in te vullen 😂) haha nee niet meer.  Er zijn wel telkens heel leuke aardige mensjes waar ik warmte bij voel. En special friends zoals @Eenmeisje004  en @MickeyMouse 
Wat is je favo kleur?                                                                                            zal ik er smaak van maken? :) o.a. melkchocolade
Hoe vind je mij vragenlijst en zou je het leuk vinden als ik een deel 3 maak XD?      ja leuk !

Groetjes liefs Julian X

Hellooo dit is deel 2 van de random vragenlijst veel suc6 en vergeet niet dat je er een paar mag skippen!

  1. Ben je een jongen, meisje etc. Nonbinaar 
  2. ( vraag  verwijderd door de Kindertelefoon vanwege privacy )
  3. Kijk je anime? Nee
  4. Speel je videospellen? Zelden 
  5. Zo ja op welke gaming console/pc etc. Ps 4
  6. Wat doe je het liefst in je vrije tijd? Tekenen en muiziek luisteren 
  7. Wat is je geaardheid? Pansexsueel 
  8. Word/werd je ooit gepest zo ja waarvoor? Ja over me dat ik dik ben en een smurf en doen ook vervelend over me geaardheid 
  9. Welk niveau doe/ deed je (mavo, havo, kader etc) basis heb al diploma en nu kader
  10. Wat vind jij echt niet lekker om te eten? Spruiten en spinazie 
  11. Wat is je favo groente? Zuurkool of witlof
  12. Wat is je favo fruit? Banaan 
  13. Heb je ooit gekust?nee
  14. Noem jij het nou friet of patat? Bijde die dunne dingen zijn bij mij friet en die dikken patat
  15. Wat is je kleding stel (casual, sporty, emo etc) combinatie van casual en emo
  16. Wat is je favo kleur? Zwart
  17. Wat is 1 ding waar je altijd mij naar buiten gaat? Telfoon 
  18. Wat is voor jou een perfecte romantische date? Pikniken
  19. Heb je momenteel een crush op iemand op het forum (grapje deze hoef je echt niet in te vullen 😂)
  20. Wat is je favo kleur? Alweer 
  21. Hoe vind je mij vragenlijst en zou je het leuk vinden als ik een deel 3 maak XD?  Leuk 

 

Reputatie 4
Badge +1

@Bren @Julian12 @tim16 @Mij_niet_gezien Sorry iedereen ik zag niet dat ik een vraag 2 keer stelde in deel 3 zal dat niet gebeuren 😅

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @twixy_love ,

 

Sorry iedereen ik zag niet dat ik een vraag 2 keer stelde….

@Julian12  had er al een mooie oplossing voor bedacht: de 2e keer doen we gwn alsof de vraag is:

Wat is je favo smaak?

 

Ik ga 'm na het slapen wel invullen en

miss kan de Kindertelefoon die vraag wel even aanpassen voor jou

Bij vraag 16 staat: Wat is je favo kleur.

Bij vraag 20 staat hetzelfde. Kunnen jullie die veranderen naar: Wat is je favo smaak?

 

Alvast bedankt voor de medewerking

 

Gr.MickeyMouse

 

 

  1. Ben je een jongen, meisje etc.                                     Meisje
  2. ( vraag  verwijderd door de Kindertelefoon vanwege privacy )                                       
  3. Kijk je anime?                                                                        nein
  4. Speel je videospellen?                                                      niet vaak
  5. Zo ja op welke gaming console/pc etc.                    PS4
  6. Wat doe je het liefst in je vrije tijd?                          tutten xd,  sport, scouten
  7. Wat is je geaardheid?                                                       bi denk ik
  8. Word/werd je ooit gepest zo ja waarvoor?        ja maar heel kort, gewoon iemand vond dat nodig. Ik heb daar snel een eind aang emaakt ;)
  9. Welk niveau doe/ deed je (mavo, havo, kader etc)  wordt vwo
  10. Wat vind jij echt niet lekker om te eten?              komkommer en augurk, iewl...
  11. Wat is je favo groente?                                                   bloemkool
  12. Wat is je favo fruit?                                                          mandarijntjes
  13. Heb je ooit gekust?                                                          jups
  14. Noem jij het nou friet of patat?                                ik ben het eens met @Bren 
  15. Wat is je kleding stel (casual, sporty, emo etc)     casual en sporty. Meestal femi, rokjes enzo
  16. Wat is je favo kleur?                                                      purper
  17. Wat is 1 ding waar je altijd mij naar buiten gaat?  een jongen van de scouts XD
  18. Wat is voor jou een perfecte romantische date?  in de zon aan het strand of langs de beek picknicken en heerlijk tegen hem (haar) aanliggen.
  19. Heb je momenteel een crush op iemand op het forum (grapje deze hoef je echt niet in te vullen 😂) nee maar ik heb wel gevoelens bij  een paar jongens hier, als een soort extra lieve speciale  jongens. @Julian12@tim16@jaivy  en @MickeyMouse .  Maar geen crush. En ik wil niemand uitsluiten natuurlijk! @iedereen ;P
  20. Hoe vind je mij vragenlijst en zou je het leuk vinden als ik een deel 3 maak XD?  Ja !  En ja ! ;)

Sjammetje xxxxx

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @twixy_love ,

 

Hellooo dit is deel 2 van de random vragenlijst veel suc6 en vergeet niet dat je er een paar mag skippen!

ik vul ze allemaal wel in, denk ik

  1. Ben je een jongen, meisje etc.  ik ben een jongen
  2. ( vraag  verwijderd door de Kindertelefoon vanwege privacy )  
  3. Kijk je anime?  niet echt, ik vind sommige plaatjes wel leuk, maar kijk het niet echt
  4. Speel je videospellen?  niet heel vaak, ik ben er ook niet super goed in, ik ben liever buiten
  5. Zo ja op welke gaming console/pc etc.  Wii, PS4 en weet ik veel wat we nog meer hebben
  6. Wat doe je het liefst in je vrije tijd? met vrienden zijn, sporten, buiten dingen doen
  7. Wat is je geaardheid?  gewoon gay 😅
  8. Word/werd je ooit gepest zo ja waarvoor?  ja, omdat ik jongens leuk vind of soms een kleurtje in mijn haar heb of van die onnozele dingen, waar zijn die gasten mee bezig, hebben ze niks beters te doen?
  9. Welk niveau doe/ deed je (mavo, havo, kader etc)  vwo
  10. Wat vind jij echt niet lekker om te eten?  zuurkool, alleen die lucht al haha
  11. Wat is je favo groente?  bloemkool met zo'n sausje (melk, maizena, klontje boter geloof ik, goed roeren hè anders heb je klontjes en dat wil je niet) en nootmuskaat erover, broccoli  (zonder sausje, maar wel met nootmuskaat
  12. Wat is je favo fruit?  perzik, zo eentje als Elio in Call me by your name eet, nou ja, hij eet 'm niet echt, maar het ziet er wel lekker uit in die film
  13. Heb je ooit gekust?  ja, ik heb zelfs een paar meisjes gekust, op de wang hè, moet niet te gek worden, met jongens heb ik ook getongd
  14. Noem jij het nou friet of patat?  ik ben het niet eens met @Sjammetje  😂🤣 ga dat maar ff opzoeken hierboven
  15. Wat is je kleding stel (casual, sporty, emo etc)  casual en sporty, naar school gwn jeans, strak t-shirt, hoodie, sneakers, thuis vaak strakke jogging , strak t-shirt en hoodie of iets anders makkelijks. Nou kom ik er dus net achter dat als ik thuis kom,  ik alleen van broek hoef te wisselen, terwijl ik altijd alles uit doe als ik thuis kom 🙄
  16. Wat is je favo kleur?  blauw, paars en roze, want die staan mij goed, ik kan niet echt kiezen
  17. Wat is 1 ding waar je altijd mij naar buiten gaat?  smiley face
  18. Wat is voor jou een perfecte romantische date?  ondergaande zon, het geluid van de golven, kampvuurtje….nou ja, geluid van de golven hoeft niet per se en kampvuurtje kan ik ook wel zonder en die laagstaande zon kan er misschien wel voor zorgen dat ik die lieve jongen die er zeker wel bij hoort misschien  niet goed kan zien, dus doe mij alleen die jongen en dan maken we het zelf wel romantisch, we hebben genoeg aan elkaar, een aai over zijn bolletje en een kusje in zijn nek….
  19. Heb je momenteel een crush op iemand op het forum (grapje deze hoef je echt niet in te vullen 😂)  crush idk, maar ik vind meisjes hier op het forum ook wel aardig @Sjammetje ,  @twixy_love@Mij_niet_gezien@Bren@Mimo@Eenmeisje004 en nou vergeet ik er vast een heleboel te noemen. Oh ja, het is niet zo dat ik jongens ineens niet leuk meer vind, maar die weten het ondertussen wel
  20. Hoe vind je mij vragenlijst en zou je het leuk vinden als ik een deel 3 maak XD?  Ja !  En ja ! ;)  cool, ik zie hem wel langs komen dan. Btw @twixy_love , sorry dat ik me (hierboven ergens) met jouw topic bemoeide...jij kunt dat natuurlijk gwn ook zelf  allemaal en hebt mij daar helemaal niet bij nodig 💙
  21. en nu stiekem de bonusvraag. Zeg ik net sorry en doe ik dit weer 😉 wat is jouw favo smaak: ik kan niet anders dan het eens zijn met @Julian12, elke dag een stukje graag 😋. Ja, die moeten jullie ook maar even opzoeken hierboven, net als vraag 14
  22. nog even een iets uitgebreider antwoord op vraag 14:  uhm, het goede antwoord is natuurlijk gewoon friet. Ik bedoel de Belgen noemen het friet en die hebben het uitgevonden (geen idee of dat waar is), maar als ik in Rotterdam  een frietje wil hebben bestel ik wel een Putàààtje, zo van’ hé gozer, doe mij ff een Putàààtje’, want ja, ze moeten daar niet denken dat ik ergens uit de polder kom….Jullie zien vast wel dat ik me niet snel verveel met al die onzin

 

Gr. MickeyMouse

 

Reputatie 7
Badge +8
  1. Ben je een jongen, meisje etc.  Ik ben een meisje
  2. ( vraag  verwijderd door de Kindertelefoon vanwege privacy )
  3. Kijk je anime?  Nu niet maar een paar jaar geleden heb ik wel wat series gekeken. 
  4. Speel je videospellen? Heel soms, Vooral de sims en roblox
  5. Zo ja op welke gaming console/pc etc. Gewoon op m'n laptop. 
  6. Wat doe je het liefst in je vrije tijd? Tekenen, lezen, netflix kijken, cakjes bakken. 
  7. Wat is je geaardheid? Weet het niet helemaal zeker, maar ik weet wel dat ik niet hetero ben
  8. Word/werd je ooit gepest zo ja waarvoor? Vooral op de basis school. Voor de domste redenen ooit. Of te dik of te luid of the zacht. Ik weet niet wat die mensen van me wouden. 
  9. Welk niveau doe/ deed je (mavo, havo, kader etc) Mijn advies was gewoon Mavo maar doe nu Havo/Vwo
  10. Wat vind jij echt niet lekker om te eten? lasagne 
  11. Wat is je favo groente? komkommers en paprika's 
  12. Wat is je favo fruit? Watermeloen 
  13. Heb je ooit gekust? Neeeee, het klinkt ook best vies om te doen 
  14. Noem jij het nou friet of patat? PATAT, het klinkt zo veel beter en is gewoon beter. 
  15. Wat is je kleding stel (casual, sporty, emo etc) Heb niet echt een trendy style. Ik draag wat me blij maakt en dat is het, niks populairs aan ofzo. 
  16. Wat is je favo kleur? ROZE
  17. Wat is 1 ding waar je altijd mij naar buiten gaat?  Kleren? 
  18. Wat is voor jou een perfecte romantische date? Een picknick in de lente met fruit salade en kleine croissants. 
  19. Heb je momenteel een crush op iemand op het forum (grapje deze hoef je echt niet in te vullen 😂) Nee, niet op het forum of in het echt.
  20. Hoe vind je mij vragenlijst en zou je het leuk vinden als ik een deel 3 maak XD?   Ik vond deze lijst best leuk, een deel 3 zou ik wel leuk vinden
Reputatie 4
Badge +2

Hellooo dit is deel 2 van de random vragenlijst veel suc6 en vergeet niet dat je er een paar mag skippen!

  1. Ben je een jongen, meisje etc. meisje!
  2. ( vraag verwijderd door De Kindertelefoon vanwege privacy )
  3. Kijk je anime? nee, wel K-drama's.
  4. Speel je videospellen? ja
  5. Zo ja op welke gaming console/pc etc. uh, switch, wii u en etc
  6. Wat doe je het liefst in je vrije tijd? kletsen, lezen, schrijven en etc
  7. Wat is je geaardheid? biseuskueel
  8. Word/werd je ooit gepest zo ja waarvoor? nee
  9. Welk niveau doe/ deed je (mavo, havo, kader etc) mavo/havo
  10. Wat vind jij echt niet lekker om te eten? ketchup en kroket
  11. Wat is je favo groente? mais en wortel
  12. Wat is je favo fruit? heb ik niet
  13. Heb je ooit gekust? ja
  14. Noem jij het nou friet of patat? friet!
  15. Wat is je kleding stel (casual, sporty, emo etc) uh van alles en nog wat
  16. Wat is je favo kleur? lichtgroen!
  17. Wat is 1 ding waar je altijd mij naar buiten gaat? mijn tas
  18. Wat is voor jou een perfecte romantische date? thuis op de bank film kijken
  19. Heb je momenteel een crush op iemand op het forum (grapje deze hoef je echt niet in te vullen 😂) nee 😅🤣
  20. Hoe vind je mij vragenlijst en zou je het leuk vinden als ik een deel 3 maak XD?  ja dat zou leuk zijn!

 

aangepast door De Kindertelefoon ivm posten dubbele vraag 

 

Reputatie 3
Badge +1
  1. Ben je een jongen, meisje etc. Meisje
  2. ( vraag verwijderd door De Kindertelefoon vanwege privacy )
  3. Kijk je anime? Nee
  4. Speel je videospellen? Af en toe
  5. Zo ja op welke gaming console/pc etc. Heb gaming laptop
  6. Wat doe je het liefst in je vrije tijd? Sporten
  7. Wat is je geaardheid? Hetero
  8. Word/werd je ooit gepest zo ja waarvoor? Nee eigenlijk niet
  9. Welk niveau doe/ deed je (mavo, havo, kader etc) Vwo
  10. Wat vind jij echt niet lekker om te eten? Zuurkool
  11. Wat is je favo groente? Spinazie
  12. Wat is je favo fruit? Aardbeien
  13. Heb je ooit gekust? Ja
  14. Noem jij het nou friet of patat? Tis patat, geen smoesjes
  15. Wat is je kleding stel (casual, sporty, emo etc) Vind ik lastig te omschrijven, heb best veel en combineer ook wel eens wat. Casual en sporty zit er sws tussen, emo zeker niet
  16. Wat is je favo kleur? Teal
  17. Wat is 1 ding waar je altijd mij naar buiten gaat? Ik heb altijd me telefoon bij me
  18. Wat is voor jou een perfecte romantische date? Iets schattigs opgezet door me vriend
  19. Heb je momenteel een crush op iemand op het forum (grapje deze hoef je echt niet in te vullen 😂) Nope
  20. Hoe vind je mij vragenlijst en zou je het leuk vinden als ik een deel 3 maak XD?  Mwah
Reputatie 3
Badge +1

Hellooo dit is deel 2 van de random vragenlijst veel suc6 en vergeet niet dat je er een paar mag skippen!

  1. Ben je een jongen, meisje etc. Meisje
  2. ( vraag verwijderd door De Kindertelefoon vanwege privacy )
  3. Kijk je anime? Nee… 
  4. Speel je videospellen? Niet meer.
  5. Zo ja op welke gaming console/pc etc.
  6. Wat doe je het liefst in je vrije tijd? Computer, begeleiden, en andere dingen!
  7. Wat is je geaardheid? Hetero
  8. Word/werd je ooit gepest zo ja waarvoor? Nope. Ik werd gepest doordat ik duimde.
  9. Welk niveau doe/ deed je (mavo, havo, kader etc) Groep 4/5
  10. Wat vind jij echt niet lekker om te eten? Champignons. Ieuw…… 
  11. Wat is je favo groente? Tomaten!
  12. Wat is je favo fruit? Aardbei!
  13. Heb je ooit gekust? Ja. Toen ik 9 was.
  14. Noem jij het nou friet of patat? Patat
  15. Wat is je kleding stel (casual, sporty, emo etc) Casual
  16. Wat is je favo kleur? Blauw
  17. Wat is 1 ding waar je altijd mij naar buiten gaat? Soms doe ik mijn hemd over mijn t-shirt of trui als ik buiten loop.
  18. Wat is voor jou een perfecte romantische date? Lekker veel eten en als toetje een dame blanche.
  19. Heb je momenteel een crush op iemand op het forum (grapje deze hoef je echt niet in te vullen 😂) Nope.
  20. Hoe vind je mij vragenlijst en zou je het leuk vinden als ik een deel 3 maak XD? Van mij mag dat!  

 

aangepast door De Kindertelefoon ivm posten dubbele vraag 

Het was leuk om in te vullen!

Groetjes van EenTeddybeerFan!

Reputatie 7
Badge +12

Hellooo dit is deel 2 van de random vragenlijst veel suc6 en vergeet niet dat je er een paar mag skippen!

  1. Ben je een jongen, meisje etc. Meisje.
  2. ( vraag verwijderd door De Kindertelefoon vanwege privacy )
  3. Kijk je anime? Nee
  4. Speel je videospellen? Nee
  5. Zo ja op welke gaming console/pc etc. -
  6. Wat doe je het liefst in je vrije tijd? Chillen, afspreken, lezen, muziek luisteren, wandelen, toneelspelen.
  7. Wat is je geaardheid? BI
  8. Word/werd je ooit gepest zo ja waarvoor? Ik werd gepest op de basisschool 8 jaar lang, omdat ik geen socialmedia heb, en omdat ik andere kleren droeg, en omdat ik sneller boos was.
  9. Welk niveau doe/ deed je (mavo, havo, kader etc) Vwo.
  10. Wat vind jij echt niet lekker om te eten? Champignons
  11. Wat is je favo groente? Paprika
  12. Wat is je favo fruit? Granaatappel.
  13. Heb je ooit gekust? Nee
  14. Noem jij het nou friet of patat? Allebei
  15. Wat is je kleding stel (casual, sporty, emo etc) kleurrijk!
  16. Wat is je favo kleur? De hele regenboog.
  17. Wat is 1 ding waar je altijd mij naar buiten gaat? Vest.
  18. Wat is voor jou een perfecte romantische date? Als het gezellig is, dat is voor mij het belangrijkst, en het mag niet ongemakkelijk worden ofz.
  19. Heb je momenteel een crush op iemand op het forum (grapje deze hoef je echt niet in te vullen 😂) Nee, zou iets te onmogelijk worden.
  20. Hoe vind je mij vragenlijst en zou je het leuk vinden als ik een deel 3 maak XD?  Ik vind het een hele goeie vragenlijst, en ik zou het zeker leuk vinden als je een deel 3 zou maken.

 

aangepast door De Kindertelefoon ivm posten dubbele vraag 

-OnlyMe

Hellooo dit is deel 2 van de random vragenlijst veel suc6 en vergeet niet dat je er een paar mag skippen!

  1. Ben je een jongen, meisje etc. Nonbinaar 
  2. ( vraag verwijderd door De Kindertelefoon vanwege privacy )
  3. Kijk je anime? Nee
  4. Speel je videospellen? Zelde
  5. Zo ja op welke gaming console/pc etc. Ps 4
  6. Wat doe je het liefst in je vrije tijd? Muiziek luisteren en tekenen 
  7. Wat is je geaardheid? Pansexsueel 
  8. Word/werd je ooit gepest zo ja waarvoor? Ja voor me geaardheid en me gender en me lichaam 
  9. Welk niveau doe/ deed je (mavo, havo, kader etc) vmbo kb
  10. Wat vind jij echt niet lekker om te eten? Champignons  spinazie  olijven en visstiks en spruiten
  11. Wat is je favo groente? Witlof
  12. Wat is je favo fruit? Mango
  13. Heb je ooit gekust? Nee
  14. Noem jij het nou friet of patat? Patat
  15. Wat is je kleding stel (casual, sporty, emo etc) casual emo 
  16. Wat is je favo kleur? Zwart en blauw
  17. Wat is 1 ding waar je altijd mij naar buiten gaat? Telefoon  en oortjes voor Muiziek  te luisteren 
  18. Wat is voor jou een perfecte romantische date? Een wandeling  door een park of bos
  19. Heb je momenteel een crush op iemand op het forum (grapje deze hoef je echt niet in te vullen 😂)/
  20. Hoe vind je mij vragenlijst en zou je het leuk vinden als ik een deel 3 maak XD?  Leuk 

 

aangepast door De Kindertelefoon ivm posten dubbele vraag 

 

Reputatie 7
Badge +11

Hoi,

Hellooo dit is deel 2 van de random vragenlijst veel suc6 en vergeet niet dat je er een paar mag skippen!

  1. Ben je een jongen, meisje etc.jongen
  2. ( vraag verwijderd door De Kindertelefoon vanwege privacy ) deze vraag is lastig te beantwoorden...
  3. Kijk je anime? wat is dat???
  4. Speel je videospellen? ja
  5. Zo ja op welke gaming console/pc etc. chromebook van school, werkt prima :)
  6. Wat doe je het liefst in je vrije tijd? ​​​​​Lego, ik heb superveel lego
  7.  Wat is je geaardheid? hetero
  8. Word/werd je ooit gepest zo ja waarvoor? ja eind groep 4 begin groep 5
  9. Welk niveau doe/ deed je (mavo, havo, kader etc) vwo (verbaasd me ook hoe ik dat overleef)
  10. Wat vind jij echt niet lekker om te eten? ​​​​​iets met mint erin, Gatverdamme zeg​​
  11. Wat is je favo groente? ik hou van groente, geen idee
  12. Wat is je favo fruit? ​​​​​aardbei
  13. Heb je ooit gekust? nee, helaas
  14. Noem jij het nou friet of patat? ​​​​​FRIET
  15. Wat is je kleding stel (casual, sporty, emo etc) weet ik veel, geen idee
  16. Wat is je favo kleur? ​​​​​groen en blauw 
  17. Wat is 1 ding waar je altijd mij naar buiten gaat? telefoon
  18. Wat is voor jou een perfecte romantische date? ​​​​​geen idee
  19. Heb je momenteel een crush op iemand op het forum (grapje deze hoef je echt niet in te vullen 😂) ja jou (grapje heb ik niet!) 
  20. Hoe vind je mij vragenlijst en zou je het leuk vinden als ik een deel 3 maak XD?  leuk, net als de vorige 

 

aangepast door De Kindertelefoon ivm posten dubbele vraag 

Groetjes, @Monkeyboy69

Reputatie 3
Badge

Hellooo dit is deel 2 van de random vragenlijst veel suc6 en vergeet niet dat je er een paar mag skippen!

  1. Ben je een jongen, meisje etc. meisje
  2. ( vraag verwijderd door De Kindertelefoon vanwege privacy )
  3. Kijk je anime? nee
  4. Speel je videospellen? soms
  5. Zo ja op welke gaming console/pc etc. nintendo switch of laptop
  6. Wat doe je het liefst in je vrije tijd? duits leren en met vrienden zijn
  7. Wat is je geaardheid? bi
  8. Word/werd je ooit gepest zo ja waarvoor? voor vanalles
  9. Welk niveau doe/ deed je (mavo, havo, kader etc) havo
  10. Wat vind jij echt niet lekker om te eten? fallafelsalade
  11. Wat is je favo groente? tomaat
  12. Wat is je favo fruit? watermeloen en aarbei
  13. Heb je ooit gekust? nee
  14. Noem jij het nou friet of patat? friet
  15. Wat is je kleding stel (casual, sporty, emo etc) casual
  16. Wat is je favo kleur? geel een paars
  17. Wat is 1 ding waar je altijd mij naar buiten gaat? telefoon
  18. Wat is voor jou een perfecte romantische date? gwn eten en kletsen
  19. Heb je momenteel een crush op iemand op het forum (grapje deze hoef je echt niet in te vullen 😂) nou er is iemand op het forum die een crush op mij heeft...
  20. Hoe vind je mij vragenlijst en zou je het leuk vinden als ik een deel 3 maak XD?   jaaaaa

 

aangepast door De Kindertelefoon ivm posten dubbele vraag 

 

Reputatie 7
Badge +6

Hee @twixy_love! Ik heb paar dagen geleden deel 1 gemaakt en nu ga ik eff deel 2 maken:)

  1. Ben je een jongen, meisje etc. Meisje
  2. -
  3. Kijk je anime? Nee
  4. Speel je videospellen? Ook niet...
  5. Zo ja op welke gaming console/pc etc. -
  6. Wat doe je het liefst in je vrije tijd? Skateboarden of dansen of chillen met mijn vrienden
  7. Wat is je geaardheid? Biii!
  8. Word/werd je ooit gepest zo ja waarvoor? Ik ben nog niet uit de kast gekomen voor de klas/school, maar wel voor mijn vrienden: )
  9. Welk niveau doe/ deed je (mavo, havo, kader etc) Ik ga na de zomervakantie naar VWO. Ik ga gymnasium doen.
  10. Wat vind jij echt niet lekker om te eten? Tomaten... :( Ik word wel een 🍅 als ik verliefd ben en mijn crush ziet, maar of ik tomaten lekker vind? Echt niet! 
  11. Wat is je favo groente? Champijions....Wacht nee! Het is Champignons XD. Ja, i know. Niemand vindt champignons lekker, maar ik wel haha! En ik vind aardappelen ook heel lekker!
  12. Wat is je favo fruit? Mang...- Nee ik ben echt een barbaar als ik Mango lekker vind en Banaantjeee mijn naam is haha. Natuurlijk is Bananen mijn favoriete fruit! -------- https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&opi=89978449&url=https://m.youtube.com/watch%3Fv%3DhHKBEbc63gY&ved=2ahUKEwjv_sO4mcCAAxVVzAIHHXwIAJAQtwJ6BAgtEAI&usg=AOvVaw1igfEDHJmlmNANeUHbsJlW
  13. Heb je ooit gekust? Nee. Nog niet;)
  14. Noem jij het nou friet of patat? FRIET!!!!
  15. Wat is je kleding stel (casual, sporty, emo etc) Gewoon basis. Meestal een skinny jeans/flared broek met een buikshirtje/normaal shirt. Soms als het lekker warm is een rokje:)
  16. Wat is je favo kleur? Purplee!
  17. Wat is 1 ding waar je altijd mij naar buiten gaat? IJscoman hahah
  18. Wat is voor jou een perfecte romantische date? Een ijsje eten of gewoon samen naar de park gaan
  19. Heb je momenteel een crush op iemand op het forum (grapje deze hoef je echt niet in te vullen 😂) Hahah🤣
  20. Hoe vind je mij vragenlijst en zou je het leuk vinden als ik een deel 3 maak XD?  Jaaa! Cool:)
  21.  
  22.  
  23.  
  24. Liefs xxx Banaantje <3

Hellooo dit is deel 2 van de random vragenlijst veel suc6 en vergeet niet dat je er een paar mag skippen!

  1. Ben je een jongen, meisje etc. meisje.
  2. ( vraag verwijderd door De Kindertelefoon vanwege privacy )
  3. Kijk je anime? Nee.
  4. Speel je videospellen? Nope
  5. Zo ja op welke gaming console/pc etc. *
  6. Wat doe je het liefst in je vrije tijd? Geen idee.
  7. Wat is je geaardheid? *
  8. Word/werd je ooit gepest zo ja waarvoor? werd gepest en soms nog steeds een beetje, ze vinden me anders.
  9. Welk niveau doe/ deed je (mavo, havo, kader etc) vwo
  10. Wat vind jij echt niet lekker om te eten? champigone
  11. Wat is je favo groente? wortel
  12. Wat is je favo fruit? aardbei
  13. Heb je ooit gekust? nee.
  14. Noem jij het nou friet of patat? allebei.
  15. Wat is je kleding stel (casual, sporty, emo etc) ehmm, gewoon wat lekker zit.
  16. Wat is je favo kleur? donkerblauw
  17. Wat is 1 ding waar je altijd mij naar buiten gaat? geen idee.
  18. Wat is voor jou een perfecte romantische date? naar de snackbar 🤣
  19. Heb je momenteel een crush op iemand op het forum (grapje deze hoef je echt niet in te vullen 😂) nee.
  20. Hoe vind je mij vragenlijst en zou je het leuk vinden als ik een deel 3 maak XD?   leuk.

 

aangepast door De Kindertelefoon ivm posten dubbele vraag 

 

Reputatie 7
Badge +11

Hey @Banaantjeeee

 11. Wat is je favo groente? Champijions....Wacht nee! Het is Champignons XD. Ja, i know. Niemand vindt champignons lekker, maar ik wel haha! En ik vind aardappelen ook heel lekker!

Ik vind champignons ook lekker hoor, je bent niet de enige! Ik vind het altijd lekker op bijvoorbeeld pizza en door de pasta. Aardappelen zijn altijd lekker want daar is friet van gemaakt 😉

Groetjes, @Monkeyboy69

Reputatie 3
Badge

Hellooo dit is deel 2 van de random vragenlijst veel suc6 en vergeet niet dat je er een paar mag skippen!

  1. Ben je een jongen, meisje etc. Meisje
  2. ( vraag verwijderd door De Kindertelefoon vanwege privacy )
  3. Kijk je anime? Nee
  4. Speel je videospellen? Jaaaa
  5. Zo ja op welke gaming console/pc etc. Ps5 en nintendo switch
  6. Wat doe je het liefst in je vrije tijd? Hockeyen of gamen
  7. Wat is je geaardheid? Denk hetero, maar twijfel de laatste tijd veel 
  8. Word/werd je ooit gepest zo ja waarvoor? Ja, omdat ik geen make-up draag en “anders” ben dan de andere meisjes uit m’n klas (nu word ik niet meer gepest btw)
  9. Welk niveau doe/ deed je (mavo, havo, kader etc) Ik doe havo
  10. Wat vind jij echt niet lekker om te eten? Macaroni
  11. Wat is je favo groente? Paprika
  12. Wat is je favo fruit? Meloen, maakt niet uit welke
  13. Heb je ooit gekust? Nope
  14. Noem jij het nou friet of patat? Portie friet en zak patat
  15. Wat is je kleding stel (casual, sporty, emo etc) Gwn casual denk ik
  16. Wat is je favo kleur? Geel
  17. Wat is 1 ding waar je altijd mij naar buiten gaat? Oortjes, telefoon en mn geboorte armbandje
  18. Wat is voor jou een perfecte romantische date? Op het strand picknicken en daarna thuis film kijken met ziek veel snacks
  19. Heb je momenteel een crush op iemand op het forum (grapje deze hoef je echt niet in te vullen 😂) Niet op iemand op het forum
  20. Hoe vind je mij vragenlijst en zou je het leuk vinden als ik een deel 3 maak XD?  Leukkk
Reputatie 2
Badge

Hellooo dit is deel 2 van de random vragenlijst veel suc6 en vergeet niet dat je er een paar mag skippen!

Zin in!!!!!

 

  1. Ben je een jongen, meisje etc. Meisje!!!
  2. ( vraag verwijderd door De Kindertelefoon vanwege privacy )
  3. Kijk je anime?nee
  4. Speel je videospellen? Nee
  5. Zo ja op welke gaming console/pc etc. Geen want we hebben er zelfs geen! 
  6. Wat doe je het liefst in je vrije tijd? Lezen, Pinterest, tekenen, schilderen, naaien, schijven, uiterlijk, wandelen, films kijken, spelletjes en nog veel meer 
  7. Wat is je geaardheid? Hetero 
  8. Word/werd je ooit gepest zo ja waarvoor? Nee gelukkig niet! Wel eens geplaagd omdat ik slim ben en veel lees! 
  9. Welk niveau doe/ deed je (mavo, havo, kader etc) Havo- Vwo, omdat de eerst twee klassen op mijn school twee niveaus hebben maar waarschijnlijk ga ik volgend jaar naar VWO! 
  10. Wat vind jij echt niet lekker om te eten? Rauwe tomaten, parel couscous en gnocchi! 
  11. Wat is je favo groente? WORTEL🥕
  12. Wat is je favo fruit? Appel, framboos, nectarine! 
  13. Heb je ooit gekust? Nee 🙁
  14. Noem jij het nou friet of patat? Friet! 
  15. Wat is je kleding stel (casual, sporty, emo etc) basic maar ik wil graag wat meer academia, cottage core, fairycore, royal core en Victorian based kleding gaan dragen wat dat is echt AMAZING! 
  16. Wat is je favo kleur? Wit  en donker mos groen
  17. Wat is 1 ding waar je altijd mij naar buiten gaat? Telefoon! 
  18. Wat is voor jou een perfecte romantische date? 1. Romantische picnic 2. S avonds bij een open haard chocomelk drinken en praten 3. Samen een film kijken! 
  19. Heb je momenteel een crush op iemand op het forum (grapje deze hoef je echt niet in te vullen 😂) nee! 😂
  20. Hoe vind je mij vragenlijst en zou je het leuk vinden als ik een deel 3 maak XD?  Altijd!! Geweldig dit soort dingen!!! 

Liefs Lide Anna

Hellooo dit is deel 2 van de random vragenlijst veel suc6 en vergeet niet dat je er een paar mag skippen!

  1. Ben je een jongen, meisje etc. Jongen 
  2. ( vraag verwijderd door De Kindertelefoon vanwege privacy )
  3. Kijk je anime? Nee 
  4. Speel je videospellen? Heel af en toe 
  5. Zo ja op welke gaming console/pc etc. Gwn laptop
  6. Wat doe je het liefst in je vrije tijd? Fietsen, koken, klussen , met vrienden afspreken 
  7. Wat is je geaardheid? Hetero denk ik
  8. Word/werd je ooit gepest zo ja waarvoor? Werd een beetje, niet heel heftig 
  9. Welk niveau doe/ deed je (mavo, havo, kader etc) havo 
  10. Wat vind jij echt niet lekker om te eten? Andijvie 
  11. Wat is je favo groente? Paprika 
  12. Wat is je favo fruit? Mango 
  13. Heb je ooit gekust? Nee 
  14. Noem jij het nou friet of patat? Friet.
  15. Wat is je kleding stel (casual, sporty, emo etc) Tja, geen idee hoe ik t moet omschrijven. basic, skinny denk ik. 
  16. Wat is je favo kleur? Blauw 
  17. Wat is 1 ding waar je altijd mij naar buiten gaat? Kleding 
  18. Wat is voor jou een perfecte romantische date? Geen idee
  19. Heb je momenteel een crush op iemand op het forum (grapje deze hoef je echt niet in te vullen 😂) 
  20. Hoe vind je mij vragenlijst en zou je het leuk vinden als ik een deel 3 maak XD?  Leuk! Geen idee of je al een 3e hebt ... Maar een nieuwe is zeker leuk.

 

aangepast door De Kindertelefoon ivm posten dubbele vraag 

 

Reputatie 5
Badge +2
  1. Ben je een jongen, meisje etc. meisje
  2. ( vraag verwijderd door De Kindertelefoon vanwege privacy )
  3. Kijk je anime? nee
  4. Speel je videospellen? nee
  5. Zo ja op welke gaming console/pc etc.
  6. Wat doe je het liefst in je vrije tijd? sporten
  7. Wat is je geaardheid? hetero denk ik
  8. Word/werd je ooit gepest zo ja waarvoor? voor wie ik ben
  9. Welk niveau doe/ deed je (mavo, havo, kader etc) vwo  
  10. Wat vind jij echt niet lekker om te eten? donut
  11. Wat is je favo groente? geen idee
  12. Wat is je favo fruit? mandarijn, kiwi
  13. Heb je ooit gekust? ja
  14. Noem jij het nou friet of patat? patat ofc
  15. Wat is je kleding stijl (casual, sporty, emo etc)  casual, sporty
  16. Wat is je favo kleur? heb ik nie
  17. Wat is 1 ding waar je altijd mij naar buiten gaat? kleding
  18. Wat is voor jou een perfecte romantische date? 
  19. Heb je momenteel een crush op iemand op het forum (grapje deze hoef je echt niet in te vullen 😂) 
  20. Hoe vind je mij vragenlijst en zou je het leuk vinden als ik een deel 3 maak XD?   wel leuk, jahoor

Hellooo dit is deel 2 van de random vragenlijst veel suc6 en vergeet niet dat je er een paar mag skippen!

  1. Ben je een jongen, meisje etc. Meisje
  2. ( vraag verwijderd door De Kindertelefoon vanwege privacy )
  3. Kijk je anime? Nee
  4. Speel je videospellen? Ja
  5. Zo ja op welke gaming console/pc etc. Ik ben een Mobile gamer :p
  6. Wat doe je het liefst in je vrije tijd? Tekenen en schrijven
  7. Wat is je geaardheid? Weet ik nog niet, ik denk bi
  8. Word/werd je ooit gepest zo ja waarvoor? Ja, nog steeds door een paar kinderen, omdat ik half opgeschoren haar heb. Ik vind het wel leuk, heb 0 spijt.
  9. Welk niveau doe/ deed je (mavo, havo, kader etc) vwo
  10. Wat vind jij echt niet lekker om te eten? Ontbijtkoek
  11. Wat is je favo groente? Mmmmmm Komkommer
  12. Wat is je favo fruit? Oeh ik denk mango maar love naar al het fruit
  13. Heb je ooit gekust? Ja
  14. Noem jij het nou friet of patat? Frietjes
  15. Wat is je kleding stel (casual, sporty, emo etc) licht echt volledig aan mijn bui, van beetje sexy ( open schouder, naveltrui) tot casual ( spijkerbroek en trui) tot emo
  16. Wat is je favo kleur? Groen en geel
  17. Wat is 1 ding waar je altijd mij naar buiten gaat? Een kletspraatje
  18. Wat is voor jou een perfecte romantische date? Een picknick in het bos en daarna zwemmen in een meer of rivier.
  19. Heb je momenteel een crush op iemand op het forum (grapje deze hoef je echt niet in te vullen 😂)
  20. Hoe vind je mij vragenlijst en zou je het leuk vinden als ik een deel 3 maak XD?  Lijkt me leuk, zal ik zeker invullen!

 

aangepast door De Kindertelefoon ivm posten dubbele vraag 

 

Reputatie 5
Badge +1

Hellooo dit is deel 2 van de random vragenlijst veel suc6 en vergeet niet dat je er een paar mag skippen!

  1. Ben je een jongen, meisje etc.: Jongen
  2. ( vraag verwijderd door De Kindertelefoon vanwege privacy )
  3. Kijk je anime?: Jaja
  4. Speel je videospellen?: Meh, minder nu.
  5. Zo ja op welke gaming console/pc etc.:  Ik speel op xbox one/series X en soms op pc
  6. Wat doe je het liefst in je vrije tijd?:  Scrollen op tiktok
  7. Wat is je geaardheid?: Bi
  8. Word/werd je ooit gepest zo ja waarvoor?: Werd, mn lengte. Ik ben heel kort en ook het feit dat ik altijd stil was en alleen zat maakte me een makkelijk slachtoffer
  9. Welk niveau doe/ deed je (mavo, havo, kader etc):  Ik doe havo-vwo, ik zit in de 2de en krijg volgen jaar mn echte niveau
  10. Wat vind jij echt niet lekker om te eten?: Ananas op pizza
  11. Wat is je favo groente?: idk
  12. Wat is je favo fruit?:  Appel
  13. Heb je ooit gekust?: Nog niet!
  14. Noem jij het nou friet of patat?: Friet on top
  15. Wat is je kleding stel (casual, sporty, emo etc): Idk lol
  16. Wat is je favo kleur?: Baby blauw
  17. Wat is 1 ding waar je altijd mij naar buiten gaat?: Ik neem aan dat je “mee” bedoelde. Dat is mn telefoon.
  18. Wat is voor jou een perfecte romantische date?: Heb ik nooit aan gedacht
  19. Heb je momenteel een crush op iemand op het forum (grapje deze hoef je echt niet in te vullen 😂): nope, heb een vriendin
  20. Hoe vind je mij vragenlijst en zou je het leuk vinden als ik een deel 3 maak XD?:  jaja is goed

 

aangepast door De Kindertelefoon ivm posten dubbele vraag 

 

Reageer