Pyjama of geen pyjama


Draag jij een pyjama zo niet waar slaap jij in graag ook het merk weten als je in kleding slaapt


22 reacties

Heyy

Slaap laatste tijd gwn naakt. Lekker los weetje

Groetjs

 

Reputatie 3
Badge +1

Ik slaap meestal gewoon in een onderbroek en in een shirt. 

Badge

ik slaap ook gewoon naakt lol

Reputatie 5
Badge +5

Het hele jaar door naak

in de winter slaap ik meestal in een jurkje, in de zomer altijd onderbroek 

Ik slaap met alleen een onderbroek

Ik slaap in de zomer naakt, de rest van het jaar in alleen een onderbroek 

Ik slaap in pyjama zonder ondergoed

 

Ik slaap in pyjama met luier geen  ondergoed  . En Plastic broekje om luier lekken te voorkomen .

Badge +1

Gwoon lekker naakt 

 

Reputatie 1
Badge +1

Ik slaap in een lange pyjama

 

Badge

Ik slaap in een t-shirt  of mouwloos shirt en onderbroek in de winter,  en in de zomer alleen in een onderbroek

Reputatie 7
Badge +14

Heyy @Tisjeboy,

Ik draag het meeste pyjama’s van de Hema en de Primark. 
 

xx Eenmeisje004 

Ik slaap in de winter in een mouwloos shirt en onderbroek, in de zomer alleen in een onderbroek of naakt

Tegenwoordig op ------- slaap ik naakt in Nederland sliep ik alleen zomers naakt en swinters een sport bh met joggingbroek

 

 

Tekst aangepast door Kindertelefoon; zet geen persoonsgegevens op het forum dus ook geen eiland naam (is niet zo groot) wel lekker warm.KT

Reputatie 4
Badge +2

Ik slaap met een onesie van de primark in de winter of enkel een T-shirt in de zomer. Eronder draag ik ook nog een luier, zodat het bed droog blijft.

In de zomer slaap ik alleen met mijn luier, in de winter doe ik er een pyjama over aan. In het midden van de winter een lange pyjama, als het net te warm is voor een lange, maar nog niet koud genoeg voor enkel mijn luier, dan draag ik een korte pyjama.

Hoi ik slaap in nachthemd zo'n lange, van Hema of zo of Terstal. Uiteraard slip er onder

Lieve groetjes Ellen -xxx-

Reputatie 7
Badge +17

Ik slaap alleen in short. 

Grtz liefs Julian X

Reputatie 7
Badge +19

Ik of in pyjama of onderbroek en hemd of onderbroek maar naakt vind ik minder fijn

Ik slaap in een t-shirt en een korte broek 

 

Zelle

Reputatie 1
Badge +1

Hoi ik slaap in nachthemd zo'n lange, van Hema of zo of Terstal. Uiteraard slip er onder

Lieve groetjes Ellen -xxx-

Zelfde voor mij, zie andere antwoord van net in soortgelijke topic. Dit heet een bigshirt.

 

Lonneke

Reageer