Vraag

PS5 game tips

  • 9 March 2023
  • 7 reacties
  • 106 Bekeken

Reputatie 7
Badge +17

Vandaag samen met m’n broer eindelijk een PS5 gekocht. Heeft iemand nog tips voor games die ik echt moet spelen? Genre maakt niet zo veel uit.


7 reacties

Vandaag samen met m’n broer eindelijk een PS5 gekocht. Heeft iemand nog tips voor games die ik echt moet spelen? Genre maakt niet zo veel uit.

Mijn nummer 1 favo game: the last of us part 1 remake, geweldige zombie apocalypse game geweldig spel als je van een goed verhaal houd

 

Reputatie 2
Badge

Fifa, fortnite,God of War Ragnarök

Reputatie 7
Badge +9

Gran turismo 7 is leuk, ik verdiep mijzelf in auto motoren, etc. Een vriend van me speelde god of war heeft het helemaal uitgespeeld en zei dat het echt te gek was, horizon forbidden west is wel een leuk concept heb ik gehoord. En hitman 3 vind ik het leukst, ik moet wel zeggen dat je niet moet verwachten dat je met 30 euro 10 games kan kopen want ps5 is vrij nieuw en al die makers plus inflatie is het dus vrij duur, ook al kan je wel op bol.com wel veel disc versies krijgen voor een stuk goedkoper, zijn er altijd nog goede gratis games alleen als je geen playstation plus hebt kunnen dat er niet veel zijn. 

 

Klinkt ingewikkeld maar valt wel mee

Badge

ik ben persoonlijk heel erg een fan van story games… een absolute MUST is red dead redemption 2 het is een geweldig cowboyspel met een goed verhaal, anders raad ik hitman aan, ook een leuk spel maar het gaat iets meer naar het puzzelen toe

Reputatie 1
Badge +1

Resident Evil Village, het is een geweldige game met een heel goede verhaallijn. Koop hierbij ook de Dlc Shadows of Rose ( wel na de game zelf pas spelen) ook deze heeft een geweldige verhaallijn en beide zijn zelf best emotioneel. Ik zeg dit zijn must haves. 

Reputatie 3
Badge +2

beetje laat maar de game deathloop is wel leuk dan kun je ook echt je sensoren van de controller gebruiken

 

Reputatie 3
Badge +2

je kan ook ps plus kopen staan ook heel veel games op

 

Reageer