Vraag

Ps4 kopen

  • 2 May 2017
  • 9 reacties
  • 515 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hallo,
Het is misschien niet het ergste voor deze site maar toch bedankt als je mij antwoord wilt geven (;
Ik wil namelijk de PS4 kopen maar ik weet zeker dat mijn moeder dat geen goed idee vind. Weten jullie hoe ik dat het beste kan vragen (ben 16 BTW)
Het is niet echt een probleem maar toch.

9 reacties

Heyhey, ik denk dat het eraan ligt of je hem van je eigen geld koopt of dat van je moeder...
xx me
Van mijn eigen geld...
Heyhey, ik denk dat je dan het beste een paar goede redenen kunt bedenken waarom je hem zo graag wil en duidelijk zijn dat je hem ZELF koopt. (De goede redenen zijn het belangrijkst)
xx me
Ik neem aan dat als je zelf betaald en je afspraken maakt dat het je wel gaat lukken.

Als je voor een PS4 gaat met een budget dan kun je het beste de gewone versie kopen (mischien een pakket met een spel erbij, dat kan wel eens goedkoper zijn) , zo niet dan zou je voor de PRO versie kunnen gaan. (Let wel even op het geheugen)
Een PS Plus abonnement heb je nodig voor online en je hebt het voordeel dat je een aantal spellen gratis krijgt.
Er zijn momenteel aardig want multiplayer games dus ik neem aan dat je wel iets voor jezelf kunt vinden.
Ook zijn er momenteel aardig wat goede singleplayer games uit en er komen dit jaar ook nog wat goede titels uit. Een spel dat ik wel zou aanraden is Horizon Zero Dawn.
Daarnaast is het misschien een aanrader om de disc te kopen van games voor het geval dat je PS4 stuk of beschadigd raakt.
Je kunt ze dan ook uitlenen of nog verkopen.

In ieder geval succes.
Zoiezo denk ik dat je moeder het niet erg vindt als je het van je eigen geld koopt
Je kan natuurlijk ook een dealtje sluiten als ze het niet goed vindt zoals (gwn random voorbeeld) dat als je een 8 voor Wiskunde staat dat je hem dan mag
Of dat als je klusjes doet elke dag een half uur voor een week.....
Maar het belangrijkste is dat je het eerst aan je moeder vraagt en erover hebt en als ze het niet goed vindt waarom niet.....
Haal trouwens mortal kombat xl, is lekker bloederig en geweldadig. Kan je misschien ook je ouders mee.iriteren
De post kan wel 2 jaar oud zijn maar mijn tip was om Fallout 76 (Het is wel 18+!!!) tehalen want er is een prijs daling van 73%, dus dat is wel een aanrader volgens mij. 😉👍

Info : https://tweakers.net/pricewatch/1180879/fallout-76-ps4.html
Heyo

Je moet zoals hierboven al verteld gewoon veel goede redenen bedenken. De plus punten. En ook bedenken wat je als tegenargument kan gebruiken als je moeder of vader zegt van maar ..

Als je een PlayStation 4 koopt. Koop dan een gewone ps4. Met een paar goede games (The Division 2 bijvoorbeeld). Bedenk wel dat de PlayStation 5 onderweg is. (2020) ergens .

See ya !
Spookyzx
een echte aanrader als game is for honor top game is het

Reageer