Praten over paarden

  • 29 October 2014
  • 21 reacties
  • 1146 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
hoi mensjess ik dacht ik ga even een topic openen om over paarden te praten! want die heb ik iet zien staan.
mijn pony is mijn steun wat is jou pony van je?
komen jullie mee praten

21 reacties

Leuk topic zeg! ;)
Sorry, ik heb geen paard. Maar ik vind het wel leuk om dit van je te lezen!
Hoi,

Wat een leuk idee!! Ik houd zelf ook erg veel van paarden, helaas heb ik ook geen paard, maar ik rijd wel graag paard :)
Paarden zijn inderdaad een erg goed gezelschap voor wanneer het minder goed met je gaat, ik ga dan ook vaak meer paardrijden!

xx
Ik ben een jongen 
Maar ik heb nu 3x paard gereden en ik vind het helemaal geweldig het zijn ook zo een mooie pracht dieren.
Ik durf alleen niet te gaan paard rijden aangezien mannelijk ruiters of als kakkers worden gezien of als gays.
best jammer want het is echt mooi het contact met het dier en de band die je opbouwt.
groet CR1999
heeyy,

ik heb 2 superlieve verzorgpony's die ik van de eigenaar mag behandelen alsof ze van mezelf zijn. De een heeft nu een heel lief veulentje gekregen ❤. Jammerhelaas rijd ik daar bijna nooit meer op omdat ze altijd kreupel is door iets aan haar spieren. En met de andere zit ik bij de ponyclub en rijd ik wedstrijd. IK rijd dressuurwedstrijden, maar in de les of gewoon thuis spring ik ook vaker omdat ik dat ook super vind om te doen. Buitenritten vind ik ook zoooo leuk om te maken, maar mijn pony is niet altijd even braaf, dus daarom ga ik niet zo vaak op buitenrit hahah. Ik begin nu met de pony waar ik dus op rijd ook met vrijheidsdressuur en ze kan al een voetje geven op commando, wat ik graag uit wil breiden naar de jambette, die de andere pony een aantal jaren terug al geleerd heeft.

Pony's zijn echt mijn alles, en als ik hun zou verliezen dan zou mijn hele leven uit elkaar vallen.

x
jongens die paardrijden zijn gewoon cool hoor. zie jesse drent hij is ook niet gay maar heel gelieft
awh leuk dat je ook mee wilt praten 🙂 mijn poowny tje kan ook vrijheidsdressuur
ahw super leuk! en indd, aan jongens die paardrijden is niks geks, maar kan juist suuupeersexy zijn! Ik ben namelijk stiekem wel een beetje verliefd op Jesse Drent hoor hahah :p

x
ahw super leuk! en indd, aan jongens die paardrijden is niks geks, maar kan juist suuupeersexy zijn! Ik ben namelijk stiekem wel een beetje verliefd op Jesse Drent hoor hahah :p

x

wie niet ❤
Ik heb 2 pony's en 1 paard :)
een van de pony's heet Angel en heeft ooit ZZ dressuur gelopen, de andere heet Fair (dochter van Angel) en is nog niet helemaal ingereden (ben ik nu wel mee bezig).
Mijn paard heet Sam, was ooit een succesvol springpaard maar hij kwam de keuring nit door omdat ze erachter kwamen dat hij een ziekte heeft waardoor zijn botten snel breken... :(

xx
ahw super leuk! en indd, aan jongens die paardrijden is niks geks, maar kan juist suuupeersexy zijn! Ik ben namelijk stiekem wel een beetje verliefd op Jesse Drent hoor hahah :p

x


Hihi, hij is ook echt knappp *-*
En ook echt mooi hoe hij omgaat met paarden,, freaking jealousss xD
ik heb een nieuwe verzorg pony
Ik ben een jongen 
Maar ik heb nu 3x paard gereden en ik vind het helemaal geweldig het zijn ook zo een mooie pracht dieren.
Ik durf alleen niet te gaan paard rijden aangezien mannelijk ruiters of als kakkers worden gezien of als gays.
best jammer want het is echt mooi het contact met het dier en de band die je opbouwt.
groet CR1999



heeey wat een leuke reactie! ik heb een jongen in mijn paardrijdgroep en iedereen kijkt naar hem op. btw ik vind paardrijden wel stoer en mannelijk staan, kijk bij ballet bv staat het al snel vrouwlijk maar hierbij niet! gwn doen, no shame
voor de mensen die hier op een manege rijden? zijn jullie bang voor sommige paarden? 
ik inmiddels niet meer..
Hoi,

Soms wel, maar dan bedenk ik me gewoon dat zelfs de liefste pony's en paarden zo nu en dan afwijkend gedrag kunnen vertonen, dus dat geeft me al een wat prettiger gevoel.

xx
ik ko net terug van de paarden het ging zo goed!!
Heii,
Leukkk paardjes :D
Ik heb zelf een Ijslander en een Shetlander.
Ik had eerst nog een Ijslander maar die heb ik helaas moeten laten inslapen... :'(
Kvikur is de Ijslander, (ja ijslandse naam spreek je uit als kwiquur)
En Twinkel.
xx 🙂
hoi mensjess ik dacht ik ga even een topic openen om over paarden te praten! want die heb ik iet zien staan.
mijn pony is mijn steun wat is jou pony van je?
komen jullie mee praten


Heyy, ik ben Monica een meisje van 18 jaar, ik hou ook heel erg van paarden, helaas heb ik er niet 1 :s. - tekst verwijderd, in strijd met forumregel 7 -
Wat een paard voor mij is?
Vervoersmiddel (ik rijdt geen paard ,maar ze zijn dat wel)
Trekpaard.
Pakdier
Voedsel
Ik hou super erg van paarden maar ik durf niet op een manege te gaan rijden omdat iedereen zegt dat voor meisjes is en ik schaam me dus een beetje omdat ik het best wek graag wil wie kan mij helpen
Ik heb geen pony, maar ik heb wel heel lang op ponyles gezeten, en mijn favoriete pony's van toen waren Coco en Bonito. Die zijn zo liefff. I love horses

Reageer