Vraag

Piepjestest gefaald :(

  • 30 January 2018
  • 2 reacties
  • 247 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Heyy!!
Ik heb laatst een piepjestest gehad en ik heb hard gefaald. Ik ben 13 jaar en de 2 weken voor de test ben ik met de bus naar school gegaan ipv fietsend. Ik heb trap 5.5 gehaald?. Gelukkig heb ik wel een 6.5 gekregen als cijfer ivm mijn leeftijd. Maar ik wil iets aan mijn conditie doen. Ik sport niet, omdat ik als die sportclubs niet leuk vind, vroeger zat ik op paardrijden en dat vind ik nog steeds fantastisch, maar ik moest stoppen omdat mijn ouders het maar niks vonden en het duur was (12€ per les van 1 uur per week). Ik heb hardlopen geprobeerd, maar na 2 keer gegaan heb ik het niet meer gedaan. Dit vind ik zelf wel leuk en je krijgt er veel energie van, maar ik heb geen motivatie om te gaan. Iemand tips? Thanks alvast!!

2 reacties

Hey,
Er zijn best veel manieren om aan je conditie te werken. Je hoeft daarvoor nieet per se naar de sportschool. Hardlopen is inderdaad een goede en makkelijke optie. Als je dit langer wil volhouden kan je jezelf een doel stellen wat je wil halen of je kunt met iemand samen gaan hardlopen. Als je dan samen een tijd afspreekt dat je elke dag (of een paar keer per week) gaat hardlopen is het makkelijker om het vol te houden.
Als je niet meer wil hardlopen kun je ook gewoon thuis iets doen. Heel veel mensen doen tegenwoordig 1 à twee maanden elke dag een workout. Daar kun je ook voor kiezen.
Kortom, er zijn heel veel manieren om dit te doen.
Jonah
Hardlopen is een goede optie ja, en vaker voor de fiets kiezen dan voor het ov krijg je ook dikke kuitspieren van 😉

Reageer