piepjestest

• 12 maart 2012
  • 85 reacties
  • 5160 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
wat heb jij gehaald voor de piepjestes?

85 reacties

ik heb een 9 gehaald met atma, maar ik vind het geen excuus want je moet er maar mee leren te leven. Vroeger vaak in het ziekenhuis gelegen, maar door voetbal ging het steeds beter doordat mijn conditie ook groeit:D
7, maar was de dag daarvoor ziek en toen nog steeds een klein beetje.
In de 2e klas gingen we daarvoor oefenen: trap 9.
Daarna gingen we het voor een cijfer doen: trap 8 :(

Maarja...

En in de 3e klas had ik ook zoiets rond de trap 8...:8
6.5 ofzo
Mensen, hallo, ik was zojuist door de comments aan het lezen en zie veel mensen met hoge scores die zeggen dat ze astma hebben. Of course geloof ik dat best maar bedenk ook even of je het wel echt astma kan noemen. Jullie hebben wss een lichtere vorm van inspanningsastma, vervelend maar dat is net zo goed te verhelpen als een slechte conditie. Als je elke maand met spoed naar t ziekenhuis word gebracht heb je echt astma. Jullie mogen trots zijn op jullie punten maar bedenk dat niet iedereen zo veel geluk heeft als jullie, bedankt.
Ik trap 12.5 en een 10. Ik ben een meisje btw maar heb best wel goede conditie
Trap 8 ofzoiets? Ik weet het al niet meer haha
trap 3:P
5.5 en 4.5 we moeten allemaal dicht op elkaar rennen en ik wordt afgeleid door jongens die tegen me praten -.-
Trap 10
Reputatie 7
Badge +17
Wie piepjestest leuk vind mag dat vermelden , maar ik vind het erg vervelend.
Om bij de 2e keer trap 7,5 te halen met de herkansing is wel nice , maar dan krijg je een 6,4 of zo terwijl de meiden dan een 7,2 halen.
Ik vind dit systeem sneu omdat de jongens uit niveaus die minder sporten worden beoordeeld met het gemiddelde van alle klassen van dat jaar en dat van meerdere jaartallen. Dus als de vorige jaren enorm goede sporters hadden en de andere niveaus ook en jij bent dat niet dan scoorde je dus heel slecht.
Ik moet stoppen bij trap 2 ofzo vanwege mijn zware astma...ik ben afgelopen jaar doorgerend tot trap 3 maar toen ben ik out gegaan... dat punt telt bij mij niet mee omdat mijn gymleraar dat niet eerlijk vind... hij weet hoeveel moeite ik ermee heb dat ik veel dingen niet kan doen
Ik had een 10 maar het was zooo makkelijk
Ik ben echt moeilijk slecht in de piepjestest. Ik sport wel elke dag maar meestal haal ik maar trap 8.5 ofzo.
Ik had 13.5 gehaald en toen viel ik flaue vanwege zuurstoftekort en astma
Ik heb hem nog geen 3 weken geleden gehad, ik had 7, maar het was echt wel zwaar. Was doodop
Ik had niks gegeten of gedronken die dag maar ik haalde alsog trap 10 😛
voor mij wel ff geleden, maar meestal haalde ik trap 7-8 (in ieder geval voldoende :p)
Ik had een 10.. xD
Was als laatste over, ik ging los hahaha. weet niet meer pecies welke trap. in ieder geval hoog.
Ik Trap 15..?
Btw, k sport echt veel voor een meisje .
( Gemiddeld 7,5 uur per week  & Zit op atletiek )
Ik vind de piepjestest echt dd leuk ! 
Kiss x.
ai ja, naja dat lijkt me wel lastig ja, ik vond ze bij trap 10 al best snel gaan! maarja dat ligt ook aan je gymdocent, de mijne is net een dokter als je wat mankeert haha!
een 9,5. Was best wel blij mee.
Maar daarna wou die docent dat we begonnen bij trap 12, en we mochten niet opgeven tot en met trap 18. Ik denk niet dat ik in mn leven ooit harder zal rennen dan toen...
ik heb trap 11.5 gehaalt, maar daarna door een enorme steek in me borstkas in elkaar gezakt, dus als je denkt dat je niet verder kan, stoppen! ander loop je af zoals mij, en dan kom je bij en dan staan er allemaal gymdocenten om je heen en een paar klasgenoten, best genant!
 xx Tessa
Bij piepjestest, haalde ik trap 13,5 met 9.7 als cijfer!

Trap 14 is het hoogst en bij ons heb je bij 11.5 al n tien
Ik had trouwens trap 14 $)
6,5 ,,,,,,,,

Reageer