piepjestest

• 12 maart 2012
  • 85 reacties
  • 5160 Bekeken

Toon eerste bericht

85 reacties

ik had 10 🙂 tennis is my life!!
Bij piepjestest, haalde ik trap 13,5 met 9.7 als cijfer!
4
als ik een jongen zou zijn zou ik een 3 gekregen hebben :P
ik was super erg ongesteld dus het ging echt niet :S
Een 6,5 jeej (heb geen confitie dus ben superhappy)
1,5:p
maar dat komt door mijn lichaamelijke beperking
10,  ik sport niet eens maar ja ;P
ik had een 7 volgens mij , 1 v/d lagere cijfers , maar ik doe ook sportklas , en die telling is zwaarder dan op 'normale' scholen zeg maar .
wat is een peipjes test (ik ken alleen die test waar ze aan meten hoe je oren zijn) is dat hetzelfde
wat is een peipjes test (ik ken alleen die test waar ze aan meten hoe je oren zijn) is dat hetzelfde

nee dat is niet het zelfde xD

Het gaat om conditie, dus je staat achter een lijn dan gaat de muziek aan, en waneer je een piep hord jogg/ren naar de ander kant. Dan wacht je weer tot je een piep hoord en ren je weer terug. 
Een goed. Wij werken niet meer met cijfers. Je kunt een onvoldoende, voldoende of goed krijgen. Een goed krijg je vanaf een 8. 
6,5 ,,,,,,,,
Bij piepjestest, haalde ik trap 13,5 met 9.7 als cijfer!

Trap 14 is het hoogst en bij ons heb je bij 11.5 al n tien
Ik had trouwens trap 14 $)
ik heb trap 11.5 gehaalt, maar daarna door een enorme steek in me borstkas in elkaar gezakt, dus als je denkt dat je niet verder kan, stoppen! ander loop je af zoals mij, en dan kom je bij en dan staan er allemaal gymdocenten om je heen en een paar klasgenoten, best genant!
 xx Tessa
een 9,5. Was best wel blij mee.
Maar daarna wou die docent dat we begonnen bij trap 12, en we mochten niet opgeven tot en met trap 18. Ik denk niet dat ik in mn leven ooit harder zal rennen dan toen...
ai ja, naja dat lijkt me wel lastig ja, ik vond ze bij trap 10 al best snel gaan! maarja dat ligt ook aan je gymdocent, de mijne is net een dokter als je wat mankeert haha!
Ik Trap 15..?
Btw, k sport echt veel voor een meisje .
( Gemiddeld 7,5 uur per week  & Zit op atletiek )
Ik vind de piepjestest echt dd leuk ! 
Kiss x.
Ik had een 10.. xD
Was als laatste over, ik ging los hahaha. weet niet meer pecies welke trap. in ieder geval hoog.
voor mij wel ff geleden, maar meestal haalde ik trap 7-8 (in ieder geval voldoende :p)
Ik had niks gegeten of gedronken die dag maar ik haalde alsog trap 10 😛
Ik heb hem nog geen 3 weken geleden gehad, ik had 7, maar het was echt wel zwaar. Was doodop
Ik had 13.5 gehaald en toen viel ik flaue vanwege zuurstoftekort en astma
Ik ben echt moeilijk slecht in de piepjestest. Ik sport wel elke dag maar meestal haal ik maar trap 8.5 ofzo.
Ik had een 10 maar het was zooo makkelijk
Ik moet stoppen bij trap 2 ofzo vanwege mijn zware astma...ik ben afgelopen jaar doorgerend tot trap 3 maar toen ben ik out gegaan... dat punt telt bij mij niet mee omdat mijn gymleraar dat niet eerlijk vind... hij weet hoeveel moeite ik ermee heb dat ik veel dingen niet kan doen
Reputatie 7
Badge +17
Wie piepjestest leuk vind mag dat vermelden , maar ik vind het erg vervelend.
Om bij de 2e keer trap 7,5 te halen met de herkansing is wel nice , maar dan krijg je een 6,4 of zo terwijl de meiden dan een 7,2 halen.
Ik vind dit systeem sneu omdat de jongens uit niveaus die minder sporten worden beoordeeld met het gemiddelde van alle klassen van dat jaar en dat van meerdere jaartallen. Dus als de vorige jaren enorm goede sporters hadden en de andere niveaus ook en jij bent dat niet dan scoorde je dus heel slecht.

Reageer