Vraag

Perongeluk op bestelling ontvangen gedrukt bij shein


Reputatie 2
Badge +1

Hoii!!

 

Ik heb dus 2 dagen geleden iets bij Shein besteld, en toen zag ik dus dat het verzonden was. Maar toen drukte ik perongeluk op "bestelling ontvangen", terwijl ik m nog helemaal niet heb ontvangen. 

 

Dus toen drukte ik op de bestelling en gelukkig stondt er niet bestelling afgerond, maar dat ie wel verzonden was, wat klopt.

 

Weet iemand of mijn bestelling bij Shein nu überhaupt wel aankomt??

 

Liefs,

Knus1234

 

 

 

 


11 reacties

Reputatie 2
Badge +1

Hoii @NaamNietBekend  en @jaivy !!

 

Dank jullie wel voor jullie reacties!

 

Ik zal het zeggen wanneer mijn pakketjes zijn geleverd!!

 

Liefs,

Knus1234

Reputatie 2
Badge +1

Hee!!

 

Het pakketje is gelukkig aangekomen!!

Hoii @NaamNietBekend  en @jaivy !!

 

Dank jullie wel voor jullie reacties!

 

Ik zal het zeggen wanneer mijn pakketjes zijn geleverd!!

 

Liefs,

Knus1234

hey Knus1234

ik heb net hetzelfde probleempje gehad en ik vroeg me af of je je bestelling gekregen hebt?  Dit kan een domme vraag zijn... maar zou je me een grote dienst verlenen want ik zit nu in een beetje stress 😅 

 

Liefs

 

-Onnodige quotes verwijderd-

 

Heyy
 

Dat zou goed kunnen inderdaad ja. Als je het niet vertrouwd zou je ze inderdaad een mailtje kunnen sturen.

 

Groetjes van mij!

Heyy Knus1234


Het lijkt me heel gek dat je pakketje niet meer komt omdat jij op bestelling afronden hebt geklikt.

 

Er staat ook als je op je bestelling klikt dat het pakketje verzonden is. Dat betekend volgens mij dat het pakket verstuurd is naar de pakketbezorger.

 

Ik denk niet dat je je zorgen hoeft te maken en denk dat je pakketje gewoon komt! Als je over een paar dagen niks hebt ontvangen kan je altijd een mail sturen naar Shein.

 

Groetjes van mij.

Reputatie 7
Badge +19

vast nog wel. Als het te lang duurt kan je contact opnemen met shein.

Reputatie 2
Badge +1

Sorry trouwens voor de late reactie 🤍

Reputatie 2
Badge +1

Hoii @NaamNietBekend en @jaivy ,

 

Maar ik heb dus op 3 juni de bestelling met 11 items ingediend, en een andere bestelling met 1 item op 5 juni. Die met 1 item is vandaag aangekomen, maar geeft het dan ook iets mee te maken dat die andere bestelling 11 items heeft waardoor het langer duurt?

Reputatie 7
Badge +19

Mogelijk ja… ik weet het niet zeker natuurlijk. Anders kan je altijd even een mailtje sturen

Reputatie 2
Badge +1

Tyy❤️

Reputatie 2
Badge +1

Weten jullie wat hun e-mail adres is?

Reageer