paardrijden: ik durf niet meer galoperen! help?

  • 17 December 2014
  • 10 reacties
  • 1052 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
ik rijd al bijna 9 jaar paard! ik heb 3 lievelings paarden maar 1tje is overleden aan een ongeluk :( en 1tje is verkocht omdat hij op pensioen is ( 26 jaar ) en 1tje is verkocht 2dagen na mijn verjaardag ( opde opendeurdag stond het paardje te koop) .... voor de opendeurdag van de manege heb ik op een paardje gereden ze was super braaf ik reed er 2 weken lang op ze bokte niet meer zoals vroeger. ( een jaar geleden heeft ze me er afgegooid en had iets gebroken) maar toen we terug in de kleine piste reden bokte ze me er 5 keer na elkaar er af ! en ik  vertouw geen enkel paard meer om te galoperen... als het paard bokt slaag ik in paniek 😞 weten jullie wat ik kan doen om terug vertrouwen te krijgen in het galoperen? ik ga 26 en 30 december prive lessen rijden voor vertrouwen te krijgen maar denk niet dat het gaat helpen .....

10 reacties

Reputatie 2
Badge

Ooo hahahaha ik dacht al!!

Reputatie 5
Badge +2

@Liefkonijntjehahahahahha 
 

Gebruikers die als naam Anonymous hebben staan zijn accounts die verwijdert zijn en niet meer bestaan, deze gebruikersnamen worden door het systeem dan automatisch omgezet naar Anonymous.
Het is dus niet dat dit allemaal dezelfde persoon is. Die zich steeds anders voordoet en op zijn eigen reageert.

Liefs,

Fem, De Kindertelefoon

Reputatie 2
Badge

Warom doe jij echt super veel topics en zeg je de ene keer dat je een jongen bent en de andere keer een meisje echt eng en warom antwoord je op je eigen vraag?

Reputatie 1
Badge +1

Het blijft risco maar doe het van de grond opbouwen begin eerste eens met galopperen met iemand naast loopt dan doe rustig aan opbouwen je kan ook weet niet of je al hebt maar bodyprotector kopen dan ben je nog veiliger 

Badge

Hoi,