Hoi!
Ik heb mijn hele leven dieren fantastisch gevonden en in groep 8 ben ik wekelijks met mijn vriendin mee gegaan naar haar pony. Ik vond het altijd fantastisch om mee te gaan en dan haar pony te borstelen.
Nu wil ik mijn vrije tijd die ik heb graag aan dieren (vooral paarden, hehe) besteden, vooral nu ondat ik me vaak k*t voel. Mijn moeder vindt het geen leuk idee dat ik ga paardrijden of iets.
Heeft iemand een idee wat ik kan doen?
Paarden
A
A
Hoi,
Wat leuk dat je zoveel van dieren houd!
Wat je denk ik het beste kunt doen is, om eens met je moeder te gaan praten.
Je kunt dan met heel veel goede argrumenten komen zoals;
Ik krijg een hele mooie rug en zit door paardrijden.
Of,
Als ik me niet goed voel vind ik het altijd fijn om met paarden ofzo te zijn.
Of,
Ik vind het echt heel erg leuk en ik weet zeker dat ik er niet snel vanaf ga (ik zweer het je als je paardrijden eenmaal echt leuk vind kan je er niet mee stoppen.
Ik raad je ook aan ok research te doen:
Zoek op of er in de buurt maneges ofzo zijn.
En zoek alvast waar je spullen kan kopen in de buurt.
Houd met 1 ding wel rekening:
Paardrijden kan best prijzig zijn!
Je moet namelijk echt goede spullen hebben, en je moet je lessen betalen.
Ik hoop dat je hier wat aan hebt gehad?
-XOXO- Anne
Wat leuk dat je zoveel van dieren houd!
Wat je denk ik het beste kunt doen is, om eens met je moeder te gaan praten.
Je kunt dan met heel veel goede argrumenten komen zoals;
Ik krijg een hele mooie rug en zit door paardrijden.
Of,
Als ik me niet goed voel vind ik het altijd fijn om met paarden ofzo te zijn.
Of,
Ik vind het echt heel erg leuk en ik weet zeker dat ik er niet snel vanaf ga (ik zweer het je als je paardrijden eenmaal echt leuk vind kan je er niet mee stoppen.
Ik raad je ook aan ok research te doen:
Zoek op of er in de buurt maneges ofzo zijn.
En zoek alvast waar je spullen kan kopen in de buurt.
Houd met 1 ding wel rekening:
Paardrijden kan best prijzig zijn!
Je moet namelijk echt goede spullen hebben, en je moet je lessen betalen.
Ik hoop dat je hier wat aan hebt gehad?
-XOXO- Anne
A
Hey,
Thanks voor je reactie!
Ik heb het er al wel eens met mijn moeder over gehad. Dit is nooit echt een succes geweest. Ik was bijna zover dat ik een verzorgpony zou mogen, helaas is dit niet door gegaan. En ik heb veel gelukt dat ik mee mag met mijn vriendin op ponykamp, maar ze zei: 'Je mag mee, maar als je niet terugkomt en ook op paardrijden wilt, want dat gaat niet gebeuren.'
Ik baal hier ongelofelijk van, want het zijn echt geweldige dieren! Zelfs mijn leraar zag dat in mijn ogen toen we het erover hadden, hij wilde zelfs gaan praten met mijn moeder, dit heb ik alleen afgewezen vanwege redenen...
Thanks voor je reactie!
Ik heb het er al wel eens met mijn moeder over gehad. Dit is nooit echt een succes geweest. Ik was bijna zover dat ik een verzorgpony zou mogen, helaas is dit niet door gegaan. En ik heb veel gelukt dat ik mee mag met mijn vriendin op ponykamp, maar ze zei: 'Je mag mee, maar als je niet terugkomt en ook op paardrijden wilt, want dat gaat niet gebeuren.'
Ik baal hier ongelofelijk van, want het zijn echt geweldige dieren! Zelfs mijn leraar zag dat in mijn ogen toen we het erover hadden, hij wilde zelfs gaan praten met mijn moeder, dit heb ik alleen afgewezen vanwege redenen...
A
Praat er met je moeder over alsnog je wil dit zo super graag en je moeder wil echtbhel leukste en beste voor je en als je zegt sat je er super blij en gelukkig en je verdriet en rust kan vinden en weg halen vind ze dat ook fijn dat weet ik zeker dus ik zou gewoon blijfen vragen als dit het gene is wat jenecht wil doen xx
Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.