Vraag

Nieuwe sport

  • 22 June 2020
  • 9 reacties
  • 107 Bekeken

Reputatie 4
Badge +3

Heey heey, op dit moment doe ik aan dansen, maar dat is maar 1 x in de week en ik wil graag een nieuwe sport doen, weet iemand iets leuks? ik ben een meisje van 13

(geen tennis, voetbal, musical, instrument, golf, badminton en zulk soort dingen whaha) ik woon ook in een dorpje en er is niet heel veel te doen hier. maar ik kan eventueel ook naar de stad gaan want dat is niet zo ver.

Groetjes xxx


9 reacties

Heyy

Weet niet of het iets voor je is , maar freerunnen lijkt me wel leuk. Weet niet of je dat kunt in de buurt. Wil het zelf ook gaan doen volgend schooljaar.

Groetjs

Yup, zelfde probleem hier in ons dorpje:sweat_smile:

Alleen een voetbalvereniging (ik voetbal al een paar jaar). Maar wat ons voordeel is ten opzichte van de steden, is dat wij hebben lekker de ruimte hebben om hard te kunnen lopen. Geen druk verkeer of gebrek aan natuur. Ik vind het zelf gewoon heel chill om gewoon een uurtje ofzo hard te lopen. Misschien dat dit jou ook wel bevalt. Eigenlijk alleen sportschoenen (eventueel gymschoenen) voor nodig. Dus je zou het een keer kunnen proberen. (Maar het wordt natuurlijk pas echt leuk als je er beter in wordt en wat langere afstanden kan gaan lopen.)

Voor de rest ga ik na een stadje op 10 min fietsen voor sportschool. 

Reputatie 4
Badge +3

 -onnodige quote verwijderd-


Daar dacht ik ook al aan, maar is dat niet saai in je eentje? sportscholen zitten hier 3 in het dorp maar vrij sporten kan vgm pas vanaf 15. Ik zal het eens proberen, dat hardlopen. thx

Reputatie 4
Badge +3

Heyy

Weet niet of het iets voor je is , maar freerunnen lijkt me wel leuk. Weet niet of je dat kunt in de buurt. Wil het zelf ook gaan doen volgend schooljaar.

Groetjs


Freerunnen lijkt me idd super leuk, ik ben niet echt een meisje meisje, ondanks ik op dansen zit. ik houd wel van kickboxen en freerunnen enz maar dat is niet bij ons in de buurt helaas. 

maar wel een goede tip

Wat dacht je van judo ofzo ik heb persoonlijk 6 jaar op judo gezeten en aangezien je kickboks leuk vind misschien is judo wel bij je in de buurt is een iets bekendere sport in Nederland 

Hoi

 

Wat dacht je van yoga? Dat kan je doen waar en wanneer je maar wilt, met de online lessen die te vinden zijn op onder andere Youtube. Voor wat persoonlijkere coaching kan je naar een yogastudio toe. In yoga heb je daarbij een hoop varianten, van eerder zachte yoga tot fysiek intensieve yoga. Na een tijd vind je vaak de stijl die bij je past. 

 

Zelf beoefen ik naast yoga aikido. Da’s een Japanse krijgskunst. Wie weet vind je het wat; ga misschien eens op proefles, als dat kan in je buurt. Echter is er momenteel veel gesloten wegens de corona-maatregelen, toch waar ik woon. 

 

Gr. Kenshin

Badge

Hoi ik ben een jongen van 13 jaar en zit op CrossFit misschien vindt jij dat ook wel leuk het is zeg maar sporten in een sportschool maar dan met leeftijd genoten en een juf of meester die uitlegt geeft.  Wij doen meestal.

 1 Warming up bijv we doen een parcour 

2 kracht gedeelten we doen een bepaalde oefening  

3 WOD zoals 1 min wall sit 25 burpees etc

 

    Ik hoop dat je er wat een hebt en suc6 net een leuke sport zoeken.

 Groetjes unknownTiger 

Hoihoi

Misschien leuk om te doen is mountainbiken.  Ik heb er zelf niet zo veel ervaring mee, maar ik ken wel meiden die dit echt super gaaf vinden. 

groetjes 

Reputatie 3
Badge +4

Misschien is street dance wel leuk heb ik gedaan maar mijn groep is uitelkaar gevallen helaas

Reageer