Vraag

Nieuwe sport

  • 7 May 2018
  • 7 reacties
  • 171 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik ben opzoek naar een nieuwe sport om te doen, omdat ik na de zomervakantie van turnen af ga. Het liefst een sport:
- waar je niet over de kop gaat .XD
- zonder bal. XD XD

Alvast bedankt!

• Galaxy

7 reacties

Hoi,

Wil je een teamsport of een individuele sport?
Buiten of binnen?

Je hebt bijvoorbeeld atletiek, buiten en individueel (al heb je teamonderdelen).
Je hebt vechtsporten, binnen en individueel.
Ook kun je bijvoorbeeld zwemmen, binnen en individueel.
Je hebt ook synchroonzwemmen, dat is een teamsport en binnen.

Ik hoor het wel of je een voorkeur hebt en dan denk ik graag nog een keertje mee! :)

Gr. Pin
Oh ja, het liefst een teamsport. Ik dacht zelf al aan hockey, is wel met een bal. Maar wel een kleine. ? Of het buiten of binnen is maakt niet zoveel uit.
Ga op Karate. lenigheid is handig en het is super leuk. vooral als je verder komt en wedstrijden gaat doen. echt een supersport waar je veel vrienden maakt een waar je veel plezier hebt en passie kan laten zien. dus ga op Karate.

Trouwens, het is zonder bal en je gaat niet over de kop. dus voor de 2e keer: GA OP KARATE

Er zitten trouwens meer MEISJES op karate dan jongens op mijn karate school.

Ga naar Kenamju karate school op karatekenamju.nl. Dat is de beste karate school van nederland waar bijna alle toppers vandaan komen en we altijd eerste worden in de nederlandse club kampioenschappen
Hoi,

Teamsport zonder bal. Oké, lekker op weg met hockey ;)

Sommige dingen bij atletiek kan dus in teamverband.
Net al het synchroonzwemmen.

Uhmmm zonder bal.

Dansen?
Acrogym? (Dat is toch iets?)
Uhm.

Wielrennen
Badminton (is geen bal :8)

Ik denk dat dat alles is wat ik kan bedenken. Als me iets te binnen schiet vul ik mezelf wel aan.

Gr. Pin

Reageer