Muziek

  • 12 June 2022
  • 4 reacties
  • 36 Bekeken

Badge

Hoi!

 

welke muziek (soorten) luisteren jullie?

 

Zelf hou ik erg van Rock en Rap.


4 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Heyy @sirquandaledingle

Ik hou heel erg van oude muziek en metal, zoals Rammstein (de quote onderaan al mijn reacties komt uit Zeit van Rammstein). Ook vind ik Olivia Rodrigo en de jeugd van tegenwoordig wel leuk. Dus eigenlijk luister ik het meeste naar oude muziek/ rock/ metal, maar ik vind zulke artiesten/genres ook wel geinig. :) 

xx Eenmeisje004 

Ik voel hier een rock thema ontstaan, bevalt me wel eig

Ik houd ook zeker van oudere muziek, mijn genres over het algemeen rock, blues en wat country. Maar ook zeker combinaties van deze drie. Ik luister veel naar AC/DC, Eric Clapton, John Mayer, B.B. King, etc.

Als ik een paar albumpjes mag aanraden: B.B King & Friends - 80,    Eric Clapton & Friends: - The Breeze,     Eric Clapton & B.B. King - Riding with the King     dit zijn echt allemaal ongekende samenwerkingen.  En vrijwel alles van AC/DC en John Mayer ook zeker luisteren waard.

 

Ik ben niet echt zo van de hiphop en rap wat tegenwoordig heel hard gaat. Maar het hangt er heel erg vanaf. Ik kan ook best naar hedendaagse pop luisteren, maar scheelt enorm. 

Badge

Ik voel hier een rock thema ontstaan, bevalt me wel eig

Ik houd ook zeker van oudere muziek, mijn genres over het algemeen rock, blues en wat country. Maar ook zeker combinaties van deze drie. Ik luister veel naar AC/DC, Eric Clapton, John Mayer, B.B. King, etc.

Als ik een paar albumpjes mag aanraden: B.B King & Friends - 80,    Eric Clapton & Friends: - The Breeze,     Eric Clapton & B.B. King - Riding with the King     dit zijn echt allemaal ongekende samenwerkingen.  En vrijwel alles van AC/DC en John Mayer ook zeker luisteren waard.

 

Ik ben niet echt zo van de hiphop en rap wat tegenwoordig heel hard gaat. Maar het hangt er heel erg vanaf. Ik kan ook best naar hedendaagse pop luisteren, maar scheelt enorm. 

AC/DC is een van mijn all time favorite bands dus echt cool dat je die ook leuk vindt! Qua Rap enzo moet je wel echt de leuke kennen, of hiphop is namelijk heel stom of het is heel leuk

Reputatie 5
Badge +4

Classic trance

Sam sharp - deep

Impact - inspiration 

Electrocoya - effervesce

Randy katana - one solid wave

Dj cor fijneman feat. Jan johnston - venus ( tiesto remix)

Marco zaffarano - weltklang

Reageer