Vraag

musical skippen

  • 8 November 2019
  • 6 reacties
  • 83 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Ik heb dus woensdag musical repetities. Maar die dag ben ik net vrij van school en die repetities zijn van 10:00 tot 21:00. Ik ga daar dus ECHT niet heen. Zal ik me gewoon ziekmelden? 
ik heb btw geen belangrijke rol en bij de normale repetities zit ik 9/10 aan de kant. En als ik op moet is het als onbelangrijke figurant in de achtergrond. Dus veel zal ik niet missen. En het is echt niet zo dat ik regelmatig skip. De afgelopen maanden hadden we ook elke week van 17:00 tot 21:00 repetities en kwam altijd optijd opdagen. Ik ben alleen bang dat ik straks van mn moeder wel moet. Wat moet ik doen?


6 reacties

Reputatie 3
Badge +3

Hii,

 

je zou het tegen je moeder kunnen zeggen. Misschien heeft ze er begrip voor?

 

En daarbij, waarom eerst vanaf 17:00 uur en nu vanaf 10:00 uur, is dat niet erg lang?

 

Maar goed, ik zou eens met je moeder gaan praten, misschien heeft ze er begrip voor dat je niet 11 uur lang weg wilt zijn.

 

Gr. Iwemw

Ik snap ook niet waarom zo lang. Maar het komt waarschijnlijk omdat er normaal natuurlijk gewoon school is en het nu juist een vrije dag is. Maar mijn moeder gaat het dus nooit goed vinden dat ik niet ga.

Skip die musical

Hallo Galaxydeer :)

Hoe is het eigenlijk gegaan? Ben je toen geweest of heb je die musical repetities geskipt?

-Dr8gon99

Reputatie 4
Badge +3

Ik geniet zelf heel veel van acteren en musicals maar ik begrijp helemaal dat je niet zo lang op de bank wil zitten. Je kan blijven voor de scènes waar jij in zit en dan weggaan. Doe ik ook wel eens op mijn toneelschool 

Wat voor musical is het? Als het de afscheidsmisical van groep 8 is zou ik gw gaan. Ik vond het erg leuk. Mocht je het echt niet leuk vindrn ga dan naar je juf? En als het niet van groep 8 is: waarom zou je dan nog verder gaan? Das dan toch niet verplicht

Ik hoop dat je er wat aan hebt.

Reageer