Mag een trainer bevriend zijn met een speler?

  • 15 February 2018
  • 2 reacties
  • 182 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
zoals de tittel het dus zegt
Mag ik en een trainer bevriend zijn
Ik zit op voetbal en ik heb 2 trainers en het zijn 2 goede trainers waar ik een goede band mee heb
Het zijn trainers maar ik kan ook gewoon veel lol met ze hebben en dat is ook buiten voetbal en heb het erg veel lol met hun maar mijn vraag omdat ik niet wil dat andere ofso denken oo kijk dat en ik ga hun aanklagen ofso omdat ik daar bang voor ben en nee er gebeurt verder niks maar omda ik bang ben dat hun straks niet meer mogen training geven aan mij en me team omdat wij goede band hebben en veel lol hebben en dat wil totaal niet zeggen dat hun mij voor trekken echt niet maar mag dit of niet want wil niet dat hun hiervoor gestrafd worden ?

2 reacties

Voor zover ik weet mag je wel bevriend met hen zijn.
Zolang ze maar kunnen switchen tussen vriend en trainer wanneer dat uitmaakt is het voor zover ik weet OK.
Hoi!

Ik ben het eens met @MensPersoon. Als je later een job hebt, kan het dat je collega's hebt waar je het goed mee kunt vinden, en waar je na het werk mee afspreekt. Dat is ok, zolang je je op de werkvloer professioneel gedraagt. Ik stel dus voor om tijdens trainingen en matchen geen grappen met elkaar uit te halen. Daarbuiten mag je doen wat je wilt, goede vrienden zijn belangrijk.

Groetjes
x

Reageer