Vraag

luiers dragen

  • 17 April 2020
  • 18 reacties
  • 1661 Bekeken

Reputatie 3
Badge +4

Een paar vragen voor jongens en meiden over luiers dragen vul ze even in zou leuk zijn. Reageren mag ook.

1.jongen of meisje.

2.hoe oud ben je.

3.wat vind je van luiers dragen.

4. Weten je ouders het of iemand anders.

5.Hoe vaak draag je een luier.

6.plas je in de luier of poep je er in of beide.


18 reacties

Een paar vragen voor jongens en meiden over luiers dragen vul ze even in zou leuk zijn. Reageren mag ook.

1.jongen of meisje.   JONGEN

2.hoe oud ben je. 13

3.wat vind je van luiers dragen. IK DRAAG GEEN LUIERS, MAAR ZOU HET WEL GRAAG WILLEN. ALLEEN IK BEEN EEN BEETJE EEN POESIE EN BANG DAT IEMAND HET ZIET ALS IK ZE KOOP.

4. Weten je ouders het of iemand anders. NVT

5.Hoe vaak draag je een luier. NIET

6.plas je in de luier of poep je er in of beide. ALS IK EEN LUIER ZOU DRAGEN ZOU IK DA NIE DOEN DENK IK

HOOP DAT JE ER TOCH IETS AAN HEBT

Badge

1=Jongen

2=14 

3= geweldig 

4= NEE IK BEN DAAR VEELS TE POESIE VOOR

5= ik durf ze niet te kopen :( de laaste keer dat ik een luier om had was ik 11 

6= als ik een luiers had dan zou ik er alleen in plassen 

sorry trouwens voor me spelling /:   

Zou je zelf deze vragenlijst ook in kunnen vullen? Ben benieuwd

Reputatie 3
Badge +4

Een paar vragen voor jongens en meiden over luiers dragen vul ze even in zou leuk zijn. Reageren mag ook.

1.jongen of meisje. Jongen

2.hoe oud ben je. 16

3.wat vind je van luiers dragen. Geil en voelt fijn

4. Weten je ouders het of iemand anders. Nee

5.Hoe vaak draag je een luier. 2 of 3 keer per week

6.plas je in de luier of poep je er in of beide. Nee wil ik wel maar ben bang dat mijn ouders er achter komen

 

Reputatie 3
Badge +4

Een paar vragen voor jongens en meiden over luiers dragen vul ze even in zou leuk zijn. Reageren mag ook.

1.jongen of meisje.   JONGEN

2.hoe oud ben je. 13

3.wat vind je van luiers dragen. IK DRAAG GEEN LUIERS, MAAR ZOU HET WEL GRAAG WILLEN. ALLEEN IK BEEN EEN BEETJE EEN POESIE EN BANG DAT IEMAND HET ZIET ALS IK ZE KOOP.

4. Weten je ouders het of iemand anders. NVT

5.Hoe vaak draag je een luier. NIET

6.plas je in de luier of poep je er in of beide. ALS IK EEN LUIER ZOU DRAGEN ZOU IK DA NIE DOEN DENK IK

HOOP DAT JE ER TOCH IETS AAN HEBT

Waarom probeer je het dan niet een keertje 

Reputatie 3
Badge +4

Een paar vragen voor jongens en meiden over luiers dragen vul ze even in zou leuk zijn. Reageren mag ook.

1.jongen of meisje.   JONGEN

2.hoe oud ben je. 13

3.wat vind je van luiers dragen. IK DRAAG GEEN LUIERS, MAAR ZOU HET WEL GRAAG WILLEN. ALLEEN IK BEEN EEN BEETJE EEN POESIE EN BANG DAT IEMAND HET ZIET ALS IK ZE KOOP.

4. Weten je ouders het of iemand anders. NVT

5.Hoe vaak draag je een luier. NIET

6.plas je in de luier of poep je er in of beide. ALS IK EEN LUIER ZOU DRAGEN ZOU IK DA NIE DOEN DENK IK

HOOP DAT JE ER TOCH IETS AAN HEBT

Waarom probeer je het dan niet een keertje 

Badge

Jongen 

14

Veel te lekker

Nee

Niet vaak durf het niet te kopen als dr tips zijn graag

Als ik luiers heb wil ik wel beide doen

Reputatie 3
Badge +4

Jongen 

14

Veel te lekker

Nee

Niet vaak durf het niet te kopen als dr tips zijn graag

Als ik luiers heb wil ik wel beide doen

Als je alleen ergens bent bij een winkel niet in jouw dorp stad of plaats zou je ze mis kunnen kopen? Heb je ooit een luier gedragen?

Badge

Een paar vragen voor jongens en meiden over luiers dragen vul ze even in zou leuk zijn. Reageren mag ook.

1.jongen of meisje.  𝙼𝚎𝚒𝚜𝚓𝚎

2.hoe oud ben je.  𝙼𝚘𝚛𝚐𝚎𝚗 12

3.wat vind je van luiers dragen. 𝙸𝚔 𝚑𝚊𝚊𝚝 𝚑𝚎𝚝

4. Weten je ouders het of iemand anders. 𝙼𝚎 𝚘𝚞𝚍𝚎𝚛𝚜 𝚠𝚎𝚝𝚎𝚗 𝚑𝚎𝚝 𝚠𝚎𝚕.

5.Hoe vaak draag je een luier. 𝙴𝚕𝚔𝚎 𝚗𝚊𝚌𝚑𝚝

6.plas je in de luier of poep je er in of beide. 𝙸𝚔 𝚙𝚕𝚊𝚜 𝚎𝚛 𝚊𝚕𝚕𝚎𝚎𝚗 𝚒𝚗 𝚗𝚒𝚎𝚝 𝚙𝚘𝚎𝚙𝚎𝚗 𝚐𝚊𝚝𝚟𝚎𝚛!!! 
 

PS.  Ik zag dat het om iets anders gaat dan ik bedoel. ik heb een soort ‘ziekte’ ofzo dat ik snachts niet op kan staan om te plassen daarom moet ik luiers aan. Dat gaat voorbij als ik ongesteld wordt.

  •  

 

Reputatie 3
Badge +4

O dat is zeer vervelend. Maar wel gefeliciteerd 

Reputatie 3
Badge +4

Een paar vragen voor jongens en meiden over luiers dragen vul ze even in zou leuk zijn. Reageren mag ook.

1.jongen of meisje.

2.hoe oud ben je.

3.wat vind je van luiers dragen.

4. Weten je ouders het of iemand anders.

5.Hoe vaak draag je een luier.

6.plas je in de luier of poep je er in of beide.

Meisje

14

heerlijk als je gaat zitten , zit het lekker zacht net alsof je op een kussen zit

ja

sinds 3 dagen als vervanger van mijn onderbroek

nee draag ze meer als onderbroek 

 

Reputatie 3
Badge +4

-onnodige quote verwijderd-

Leuk dat je hebt gereageerd. Hoe lang doe je dit al en hoe kwam je er achter 

Een paar vragen voor jongens en meiden over luiers dragen vul ze even in zou leuk zijn. Reageren mag ook.

1.jongen of meisje.  Jongen

2.hoe oud ben je.  14

3.wat vind je van luiers dragen.  Iets voor babi​​​​​​​​​​​es of voor mensen met problemen 

4. Weten je ouders het of iemand anders.  Ik draag ze niet als je dat bedoelt

5.Hoe vaak draag je een luier.  Vroeger droeg ik ze

6.plas je in de luier of poep je er in of beide.  Vroeger deed ik dat toen ik ze nog droeg

 

Reputatie 3
Badge +4

Een paar vragen voor jongens en meiden over luiers dragen vul ze even in zou leuk zijn. Reageren mag ook.

1.jongen of meisje : Jongen

2.hoe oud ben je : 13

3.wat vind je van luiers dragen : Ik vind het eigenlijk niks voor mensen die uit die fase zijn.

4. Weten je ouders het of iemand anders : Ik draag geen luier. En dat weten mijn ouders wel.

5.Hoe vaak draag je een luier : Ik draag geen luier, mss is dat ook logisch ofzo wat mij betreft?

6.plas je in de luier of poep je er in of beide : Toen ik het gebruikte allebei natuurlijk. Maar nu niet, dus allebei niet.

 

Badge

1.jongen of meisje, jongen

2.hoe oud ben je, 14

3.wat vind je van luiers dragen, ik vind het comfortabel en handig

4. Weten je ouders het of iemand anders. ja

5.Hoe vaak draag je een luier. alleen bij autoritten van meer dan een uur, is beter dan snelweg wc’s

6.plas je in de luier of poep je er in of beide. alleen plassen

Reputatie 4
Badge +2

Hallo hier nog mijn antwoorden op de vragen

1.jongen of meisje: Meisje

2.hoe oud ben je: 14

3.wat vind je van luiers dragen: In het begin verschrikkelijk, nu beter dan een nat bed en soms stiekem wel makkelijk en prettig

4. Weten je ouders het of iemand anders: Mijn ouders weten er van, ze willen ook dat ik ze nog draag omdat het best wel veel wassen scheelt.

5.Hoe vaak draag je een luier: Ik draag nog iedere nacht en af en toe in het weekend ‘s ochtends of tijdens lange autoritten als er een risico is dat ik in slaap val tijdens de reis.

6.plas je in de luier of poep je er in of beide: Ik plas er eigenlijk alleen in, poepen is heel af en toe wel eens voorgekomen als ik te lang gewacht heb (bloos).

Welke luiers dragen jullie allemaal eigenlijk? Broekjes of net zoals ik ook welke met plakstrips, mijn ouders hebben Tena Slips voor mij gekocht de laatste keer.

Groetjes!

Badge +1

Een paar vragen voor jongens en meiden over luiers dragen vul ze even in zou leuk zijn. Reageren mag ook.

1.jongen 

2.13

3.Ik hoef me niet druk maken nooit vieze wc en het zit gewoon fijn

4. Iedereen weet het ik maak er geen geheim van

5.24/7

6.Ik doe alles in luier

 

Reputatie 1
Badge

1. Meisje

2. 13 

3. Fijner dan een nat bed 

4. Mijn ouders en mijn broertje weten het veder niemand

5. Ik draag elke nacht een luier

6. Ik plas altijd heel soms dat ik er ook in poep

Reageer