Skip to main content

luier talk

• November 26, 2025
  • 23 reacties
  • 385 Bekeken

hoi1122334455
Forum|alt.badge.img+1

Hoi allemaal ik ben 14 en ik zeg graag luiers ik gebruik ze ook  vaak Zijn er andere mensen die dit ook hebben verhalen zijn welkom

23 reacties

Diana
Forum|alt.badge.img+11
  • Vaste gast
  • November 26, 2025

Even zoeken op luiers, je ben hier zeker niet de enige met die liefhebberij.

NN15000
Forum|alt.badge.img+10
  • Topper
  • November 26, 2025

Ja ik draag ze ook maar dan voor mijn incontinentie probleem.

Seashell
Forum|alt.badge.img+5
  • Praat goed mee
  • November 26, 2025

Ik draag ze ook voor mijn incontinentie maat sinds ik de ABDL-scene heb ontdekt kan ik er beter mee omgaan. Op een beetje akward manier kwam mijn moeder er achter ik was echt bang voor haar reactie maar die was wonderbaarlijk erg positief en als ik klein wil zijn mag ik dat gewoon (tot op zekere hoogte). Ik speel graag met mijn knuffels en Lego en gebruik ook nog af en toe een speen zoiezo elke avond nog eventjes voor ik ga slapen (slaap niet met speen in). Hoe doe jij het ​@hoi1122334455 

olifant_Hocky
Forum|alt.badge.img+5
  • Praat goed mee
  • November 26, 2025

@hoi1122334455 hier ben ik ik wil echt zoveel mogelijk weten over jou luiers ook van  in de ochtend en of jij ze ook draagt op andere momenten en wie jou verschonen en of jij poept of plast of beide en nog zo veel mee dus wees open en eerlijk ik wil echt alles weten groetjes 

hoi1122334455
Forum|alt.badge.img+1
  • Topic-opener
  • Praat goed mee
  • November 26, 2025

@olifant_Hocky  
Elke ochtend trek ik mijn luier aan. Het voelt zacht en stevig tegelijk, alsof hij je ondersteunt zonder te knellen. Als ik hem dichtdoe, merk ik meteen dat het een soort bescherming geeft die me geruststelt voor de rest van de dag. Soms doe ik een verschoon zelf, soms helpt een vriendin van mij op school. Ze verschoont me in de badkamer, en dat voelt veilig en vertrouwd.  

Wanneer ik in mijn luier plas of poep, is het een merkwaardig gevoel: het is warm en aanwezig, maar de luier houdt alles netjes bij elkaar. Het geeft een vreemde mix van opluchting en afhankelijkheid; ik merk dat ik het niet echt meer kan ophouden. Toch voelt het ook een beetje comfortabel, alsof ik beschermd ben tegen ongelukjes, zelfs als ik in het openbaar ben.  

Op school helpt mijn vriendin me elke dag. Eerst ga ik op het toilet zitten om alles rustig te doen, dan trekt zij de oude luier uit en doet een nieuwe aan. Tijdens het zwemmen draag ik ook altijd luiers; dat geeft een extra laag van zekerheid terwijl ik in het water ben. Het blijft een beetje spannend, maar het voelt ook veilig, omdat ik weet dat ik beschermd ben.  

Als ik nog iets ben vergeten te vertellen, hoor ik het graag. Het is een beetje een dagelijkse routine geworden die zowel afhankelijkheid als geruststelling met zich meebrengt.  

Ik gebruik trouwens een luier met een hoge absorptie

hoi1122334455
Forum|alt.badge.img+1
  • Topic-opener
  • Praat goed mee
  • November 26, 2025

@Seashell  Hoi Seashell,  

Het klinkt echt alsof je een fijne manier hebt gevonden om met dit stukje van jezelf om te gaan, vooral met de steun van je moeder. Het is bijzonder dat je momenten van klein zijn kunt combineren met dingen die je leuk vindt, zoals knuffels, Lego en een speen.  

Zelf ben ik geen ABDL, maar meer een Diaper Lover. Mijn ouders weten er niets van, maar ik heb een hele la vol met luiers. Elke ochtend trek ik er eentje aan voordat ik naar school ga. Het gevoel van de luier om me heen geeft een soort geruststelling en veiligheid die ik moeilijk kan beschrijven.  

Op school heb ik een vriendin die mij echt steunt. Zij helpt me soms met verschonen, en dat voelt vertrouwd en veilig. Ze snapt mij volledig en is zelf licht incontinent, soms met kleine lekjes, terwijl ik volledig incontinent ben. Het samen omgaan met dit stukje van ons leven, het wisselen van luiers, en het weten dat iemand je echt begrijpt, maakt alles veel makkelijker en minder spannend.  

Als je nog meer wilt weten of vragen hebt, hoor ik het graag.

hoi1122334455
Forum|alt.badge.img+1
  • Topic-opener
  • Praat goed mee
  • November 27, 2025

@Seashell  

Hoi! Jij zei dat je moeder op een beetje een awkward manier achterkwam. Mag ik weten hoe die awkward situatie precies was?

@olifant_Hocky  ​@Seashell ​@NN15000  ​@Diana 

hoi waar moet ik mijn volgen de topic over maken

olifant_Hocky
Forum|alt.badge.img+5
  • Praat goed mee
  • November 27, 2025

@hoi1122334455 gewoon over luiers 

hoi1122334455
Forum|alt.badge.img+1
  • Topic-opener
  • Praat goed mee
  • November 27, 2025

@olifant_Hocky 

ik heb er al 5 over luier ik wil zeker nog een makken 

ga zeker kijken

Seashell
Forum|alt.badge.img+5
  • Praat goed mee
  • November 27, 2025

@Seashell  

Hoi! Jij zei dat je moeder op een beetje een awkward manier achterkwam. Mag ik weten hoe die awkward situatie precies was?​​​​​

Ik gebruikte toen de speen niet elke avond zoals ik nu wel doe. En soms vergat ik soms dat ik hem de avond ervoor gebruikt had… zo ook twee weken geleden en tijdens het opmaken van mijn bed had mama hem tussen mijn beddengoed gevonden. Ze had hem midden op mijn kussen gelegd dat ik bij thuiskomst zou zien dat zij hem had gevonden. Ik zat echt te stressen die middag tot mama thuis zou komen van haar werk. En ja dan komt “het gesprek” dat is gewoon erg lastig want je moet een gevoel uitleggen wat je zelf eigenlijk ook nog niet helemaal snapt… ik heb zo goed mogelijk mijn gevoel besproken en mama luisterde aandachtig en als ik een beetje emotioneel werd legde ze haar hand op mijn rug om me te steunen. En hierbij werd deze ongemakkelijk situatie wel wat beter en kon ik het beter vertellen. Mama was begripvol en stelde vragen die ik eerlijk beantwoorde en mama zei “als jij je hier fijn bij voelt dan moet je dat gewoon doen. Je doet er niemand kwaad mee en als jij zo beter kan dealen met alles is dit alleen maar goed voor jouw.” Zo’n geweldige reactie die ik niet verwacht had maar blij dat dit de reactie van mama was.

Zo is het gegaan 

Seashell 😘 

hoi1122334455
Forum|alt.badge.img+1
  • Topic-opener
  • Praat goed mee
  • November 27, 2025

@Seashell 

Fijn dat je het wil delen met mij  en jij gebruikt  ook luiers toch maar hoe zit het dan met zwemmen zou je hier meer over kunnen vertellen

Seashell
Forum|alt.badge.img+5
  • Praat goed mee
  • November 27, 2025

@olifant_Hocky  ​@Seashell ​@NN15000  ​@Diana 

hoi waar moet ik mijn volgen de topic over maken

Misschien leuk idee om te vertellen hoe je DL bent geworden of hoe je erachter kwam dat je deze gevoelens had. En dan hoe je bent begonnen met het dragen van luiers. Vind zulke verhalen altijd wel intressant.

Seashell 😘 

hoi1122334455
Forum|alt.badge.img+1
  • Topic-opener
  • Praat goed mee
  • November 27, 2025

Onnodige quote verwijderd

Bedankt voor de suggestie ​@Seashell Ik heb het gelijk gemaakt  het komt er zo op hoop ik

Seashell
Forum|alt.badge.img+5
  • Praat goed mee
  • November 29, 2025

@Seashell 

Fijn dat je het wil delen met mij  en jij gebruikt  ook luiers toch maar hoe zit het dan met zwemmen zou je hier meer over kunnen vertellen

Ik gebruik geen zwemluiers of iets tijdens het zwemmen ik ben ook bang dat het teveel opvalt onder mijn badpak onder bikini zal het zeker opvallen. Omkleden doe ik altijd in een apart hokje en niet in de grote kleedkamer omdat niet iedereen hoeft te zien dat ik een luier draag.

Seashell 😘 

hoi1122334455
Forum|alt.badge.img+1
  • Topic-opener
  • Praat goed mee
  • November 29, 2025

oki thx ​@Seashell 

olifant_Hocky
Forum|alt.badge.img+5
  • Praat goed mee
  • November 29, 2025

Ik heb zelfs ooit in de Kruidvat winkel stond er een pak luiers open en heb er dan stiekem een luier uitgehaald zonder dat iemand het doorhad want ik moest enorm snel naar de wc gaan om te plassen en te poepen heb ik de luier meegenomen en bij een restaurant naar de wc geweest en daar de luier omgedaan en dan geplast en gepoept er in het was een hele hoop en dan gewacht tot dat ik alleen was bij de wc’s om de luier dan in de vuilnisbak te droppen zo dit is een van mijn verhalen wat ik al heb meegemaakt ​@hoi1122334455 

Seashell
Forum|alt.badge.img+5
  • Praat goed mee
  • November 30, 2025

@hoi1122334455 hoe kan jij het verborgen houden voor je ouders dat je luiers draagt want als je ze dagelijks gebruikt zal je op een gegeven moment ook gebruikte luiers in de container moeten gooien of gooi je ze ergens anders weg? En valt het ook niet op dat er geen onderbroekjes van jouw in de was zitten of gooi je die wel in de was zonder dat deze gedragen zijn...ben gewoon benieuwd. Draag je ze ook 's nachts zo ja gebruik je ze dan ook bewust (of onbewust).

Seashell 😘 

hoi1122334455
Forum|alt.badge.img+1
  • Topic-opener
  • Praat goed mee
  • November 30, 2025

@Seashell 

Ik ga heel voorzichtig om met het dragen van luiers zodat mijn ouders het niet merken. Gebruikte luiers gooi ik niet thuis weg, maar discreet op school. Om geen aandacht te trekken, doe ik gewoon onderbroeken in de was zonder dat ik ze gedragen heb. ’s Nachts draag ik ook luiers, en die gebruik ik dan bewust. Zo blijft alles rustig en privé geregeld.

Bedankt voor de vragen😘

Niet gekend
Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • November 30, 2025

Hoi ik ben 15 en ik draag ook luiers en ik gebruik ze ook het irritantste wat ik er van vind dat je moet liegen tegen mijn ouders

hoi1122334455
Forum|alt.badge.img+1
  • Topic-opener
  • Praat goed mee
  • November 30, 2025

ik draagt trouwens ook gewoon onderboeken over mijn  luier en als ik thuis ben draak ik ook geen want dan ben ik bang  dat is mijn ouders  het merken ​@Seashell

Seashell
Forum|alt.badge.img+5
  • Praat goed mee
  • November 30, 2025

@hoi1122334455  ​@Niet gekend 

Bij mij zijn mijn ouders er eigenlijk (per ongeluk) achtergekomen en eigenlijk is dat best goed uitgepakt. Zouden jullie het ook niet willen vertellen dat het misschien makkelijker wordt... ik weet natuurlijk niet hoe jullie ouders zijn. Mijn ouders zijn behoorlijk open-minded misschien heb ik daar geluk mee. 

Seashell 😘 

Niet gekend
Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • December 1, 2025

Hoi jongens en meisjes ik heb eigenlijk een vraagje ik heb moeite met ze te dragen bij andere die ik ken ik ben bang dat ze er achter komen en mij gaan pesten hebben jullie misschien wat tips voor mij.

en in welke winkel kopen jullie je luiers

alvast bedankt

Seashell
Forum|alt.badge.img+5
  • Praat goed mee
  • December 2, 2025

Hoi jongens en meisjes ik heb eigenlijk een vraagje ik heb moeite met ze te dragen bij andere die ik ken ik ben bang dat ze er achter komen en mij gaan pesten hebben jullie misschien wat tips voor mij.

en in welke winkel kopen jullie je luiers

alvast bedankt

Ik weet niet welke luiers je draagt maar de meeste zijn behoorlijk discreet en als je een romper (in effen kleur) er overheen aan trek kan hij ook niet boven je broek uitsteken en lijkt het gewoon alsof je een shirt/ hemd in je broek draagt (wat niet vreemd is met deze winterse temperaturen). Misschien lijkt het alsof ze opvallen maar dat is omdat je zelf weet dat je xe draagt niemand zal snel de link leggen met luiers.en anders een beetje baggy kleren dragen dan valt alles wat ruimer en valt het minder op. Ik draag ook graag baggy kleren beetje skate-stijl.

Mijn ouders kopen ze online is.makkelijk en goedkoper dan bij de apotheek halen (snap niet precies waarom) het zijn dezelfde luiers aantal merk maar online is goedkoper 🤯... anyway elke maand bestellen we en dan worden er twee grote dozen (6pakken) bezorgd. Dat is alleen voor mij meestal bestellen ze ook nog een pak voor mijn zus mee. Zij plast alleen in bed dus zijn kan bijna een hele maand doen met één pak luiers.

Seashell 😘