Vraag

luier onopvallend dragen hoe?

  • 6 February 2023
  • 5 reacties
  • 359 Bekeken

Badge

Hoii ik heb een soort van raar iets vind ik mij lijkt het super lekker om een luier te dragen omdat ik me dan beschermd voel denk ik en ik heb wat plasproblemen soms ik ben 13 jaar alleen wil ik dit het liefst voor mezelf houden alleen wil ik er dus ook een luier gaan kopen maar hoe kan ik dit doen zodat niemand dit door heeft welke maat? Verstopplek en de beste manier om weg te gooien ook vind ik het spannend om er 1 te kopen wat zullen die mensen wel niet denken heeft iemand tips?


5 reacties

Ik heb tena maxi small op amazon besteld, betaald met een cadeaukaart die ik in de winkel heb gekocht, en laten bezorgen op een afhaalpunt. En weggooien doe ik gewoon bij restafval onder in de zak en dan ander afval erop gooien, of in het parkje vlakbij weggooien in een zakje.

Reputatie 7
Badge +15

Dat ben ik ik haal ze via marktplaats jij hebt drynites nodig dan van 8 tot 15 jaar die passen jou perfect tena kan ook en je kan ook incontinentie materiaal uitzoeken 

Oke ik zal eens bij de kruidvat gaan kijken voor drynites want ik plas nu de hele tijd me bed onder maar ik wil het niemand vertellen zelfs me ouders weten er niet van

Misschien wel handig om je ouders te vertellen…..?! 
 

Sorry, nu weer on-topic! @Anymous1425 , jij ken het ook proberen met je ouders te bespreken…. Ipv het geheim te houden…. En fan kan je misschien ook naar de huisarts voor je plasproblemen. 
 

Mij_Niet_Gezien 

Badge

Dat ben ik ik haal ze via marktplaats jij hebt drynites nodig dan van 8 tot 15 jaar die passen jou perfect tena kan ook en je kan ook incontinentie materiaal uitzoeken 

Oke ik zal eens bij de kruidvat gaan kijken voor drynites want ik plas nu de hele tijd me bed onder maar ik wil het niemand vertellen zelfs me ouders weten er niet van

Dat ben ik ik haal ze via marktplaats jij hebt drynites nodig dan van 8 tot 15 jaar die passen jou perfect tena kan ook en je kan ook incontinentie materiaal uitzoeken 

Reputatie 4
Badge +1

Hey,

er is iemand anders op het forum die ook luiers draagt en die bestelt ze via marktplaats; ik weet alleen niet meer hoe hij/zij heet

Reageer