Hoi,
Ik ben een meisje van 13en slaap nog steeds met een beertje. Is dit raar of hebben jullie ook met een lievelings knuffel ?
Alvast bedankt.
Gr M34084
Tekst gewijzigd om anonimiteit te bewaken - De Kindertelefoon)
Lievelings knuffel op 13 raar?
A
A
Heeyy M34084,
Het is helemaal niet raar ik ben 15 en ik slaap nogsteeds met een vaste knuffel. Het is normaal dat je je hecht aan dingen en jij hebt dat bij dit knuffeltje. Gewoon blijven slapen met je knuffeltje dus!!
Het is helemaal niet raar ik ben 15 en ik slaap nogsteeds met een vaste knuffel. Het is normaal dat je je hecht aan dingen en jij hebt dat bij dit knuffeltje. Gewoon blijven slapen met je knuffeltje dus!!
A
Oke bedankt
A
Ik ben 16 jaar en heb nu ook een klijn beertje langs me liggen die ik bij me geboorten heb gekregen
A
Ik slaap met 3 knuffels, 4 bewaken me rondom m'n kussen. Ik heb een paar hele grote knufs waar ik helemaal in verdrink en fijn mee kan knuffelen (jup). 1 knuffel gaat mee naar beneden, mee naar dit en dat. I don't care als het niet bij mijn leeftijd past, als ik het fijn vind, doe ik het.
Gr. Pin
Gr. Pin
A
Ik slaap niet met een beertje ik slaap met heelveel knuffels ik pas zelf bijna niet meer in mijn bed dus nee het is echt niet raar
A
Ik ben een jongen van 15 en bij mij zit standaard een grote knuffelbeer van 1 meter hoog in de hoek naast m'n kussen. Niks raars aan. (Ik snap wel dat je je ervoor kan schamen voor vrienden ofzo. Maar dan leg je hem toch even weg?)
A
mijn zusje heeft heel haar bed met beertjes etc etc en zij is 12.
A
Hoi!
Helemaal niet raar hoor 🙂
Ik ben 15 en slaap nog met knuffels. Ik huil best vaak in mijn bed en dan is het fijn even iets zachts en fluffy te kunnen vastnemen.
Hou de knuffels zeker bij, het is helemaal niet raar ofzo. Ik hoor van vrienden die in het leger zitten en op missies gaan dat die ook altijd een knuffeltje meenemen, hoe schattig is dat :)
Groetjes
x
Helemaal niet raar hoor 🙂
Ik ben 15 en slaap nog met knuffels. Ik huil best vaak in mijn bed en dan is het fijn even iets zachts en fluffy te kunnen vastnemen.
Hou de knuffels zeker bij, het is helemaal niet raar ofzo. Ik hoor van vrienden die in het leger zitten en op missies gaan dat die ook altijd een knuffeltje meenemen, hoe schattig is dat :)
Groetjes
x
A
Ik ben vijftien en doe dit ook nog steeds. Ik kan er wel zonder slapen maar t is gewoon fijn omdat ik al sinds mijn geboorte met die knuffel slaap. Wel fijn om hier te lezen dat meer mensen dat doen 🙂
A
Dit voegt niks toe op de rest maar mijn nicht van 25 slaapt nog met een knuffel.
A
Super normaal hoor ! Ik doe dit ook 🙂 sommigen van m'n geboorte , sommigen sinds m'n drie jaar en sommigen sinds een jaar . Super normaal dus ! :)
groetjes, Lot
groetjes, Lot
A
Hi,
Ik doe het ook nog,
mijn knuffels beschermen me van ''de monsters '' en daardoor voel ik me veiliger als ik ga slapen.
Het is misschien raar maar who cares!
~ Broke
Ik doe het ook nog,
mijn knuffels beschermen me van ''de monsters '' en daardoor voel ik me veiliger als ik ga slapen.
Het is misschien raar maar who cares!
~ Broke
A
Hoii!
Er zijn al een heleboel die hier gereageerd hebben en ook knuffels etc. hebben, ik heb zelf ook heel veel knuffels (ik ben 14 jaar). Helemaal niet gek 😉 En als je het zelf fijn vindt, kun je dat ook gewoon doen 🙂
Er zijn al een heleboel die hier gereageerd hebben en ook knuffels etc. hebben, ik heb zelf ook heel veel knuffels (ik ben 14 jaar). Helemaal niet gek 😉 En als je het zelf fijn vindt, kun je dat ook gewoon doen 🙂
A
Ik slaap ook nog stees met een knuffel meestal een grote beer ik ben trouwens 13
A
Bedankt voor alle reacties nu weet ik dat het niet gek is
A
Hoii!!
Nee ik vind het niet raar ik slaap ook nog met een knuffel.
En ik ben 16!!! Mijn broer is 21 en hij slaap ook nog met een knuffel
Niks raars aan ?
Gr angelv
Nee ik vind het niet raar ik slaap ook nog met een knuffel.
En ik ben 16!!! Mijn broer is 21 en hij slaap ook nog met een knuffel
Niks raars aan ?
Gr angelv
A
Ik ben 15 en heb nog geen enkele beer die ik heb gekregen weg gedaan, sentimentele waarde
A
Ik snap niet waar om mensen daar een probleem van maaken.
Ik ga mij 2 knuffels nooit weg doen en het maak mij niks uit als mensen het raar vinden.
Het geef mij warm gevoel als ik heel lang weg bent van thuis dan zit die geur van je Eigen huis er in!!!!
Gr angelv
Ik ga mij 2 knuffels nooit weg doen en het maak mij niks uit als mensen het raar vinden.
Het geef mij warm gevoel als ik heel lang weg bent van thuis dan zit die geur van je Eigen huis er in!!!!
Gr angelv
A
hoi is echt niet raar ben 17 en heb 13 knuffels naast mijn bed staan die staan er altijd. heb twee hele waardevoe knuffels. inverband met overlijden van mijn opa dat is een beer en een klein olifantje en een knuffel die ik echt al vanaf kleins af aan heb dat is een hondje. en een anderen die ik ook al heel lang heb dat is een ijsbeer. en een knuffeldoekje. ik slaap wel is met vier knuffels te geleik. het zijn altijd de zelfde. het kleine olifantje de ijsbeer het knuffeldoekje en het hondje. die vier gaan ook tijd mee als ik ergens ga slapen. toen im geopereerd werd had ik die ook alle vier mee ik had een tuigjes van een konijn omgedaan bij het hondje een halsband die ik speciaal voor mijn ijsbeer heb gekocht bij mijn ijsbeer omgedaan. en een zelfgemaakte halsband voor het kleine olifantje. en aan het tuigje en de twee halsbandjes zat zo'n lebeltje waar het telefoonnummer van mijn moeder opstond voor hetgeval ik ze in het ziekenhuis kwijt zal raken en iemand vind ze komen ze weer terug. ze zatten ook allemaal aan een eigen keykoord vast. ik neem mijn kleine olifantje vaak ook wel mee naar spannende dingen. ik had bij de crematie van mijn opa dat oliefantje ook. ik had het knuffeltje gezien en die wou ik kopen voor mijn opa maar mocht niet want die zou die kwijt raken en toen heb im hem voor mezelf gekocht. mijn opa was twee dagen voor dat ik hem kocht gevallen en had zijn heup gebrokken. en de dag na dat ik hem dat gekocht toen was die s'avonds overleden. toen hebben mijn ouders zo'n zelfde knuffelztje gekocht en die heeft mijn vader voor mij in de kist gelegd. en dat beertje daar hadden wij er thuis drie van dus heb ik er een en mijn oma en er is er ook een in de kist gegaan. dus daarom zijn ze zo belangerijk voor mij. het olifantje en het knuffeldoekje is voor mij heel troostent. als ik mij verdrietig voel ga ik meestal slapen met die voer k uffels die ik hierboven ook al noemde. dus ik echt niet erg. alle kinderen bij mijn logeer huis hebben knuffels mee. ook een paar jongens doe ook 17 of 16 zijn hebben altijd dezelfse knuffels mee. sorry voor lang verhaal. hoop dat je er iets aan hebt
Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.