Meer hulp Meldknop.nl Bel gratis en anoniem 0800 - 0432 of chat
13-18

liedje maar weet de titel niet meer

Badge +2
hey,

ik zit echt met een fantastische deuntje in mijn hoofd maar weet niet meet hoe het nummer noemt.
ik heb het effe in een video gezet
lof aan degende die het vindt

29 reacties

Hint: Iets van tekst?
Badge +2
heb ik niet
Badge +2
pleas reactie
shazam hem gelijk als je hem weer hoort of neem het op en zet het hier en dan kunnen wij hem misschien shazammen

Staat ie in de top40 ofzo of is het bekend van een reclame of wat? Paar woordjes tekst? Man of vrouw of een band?

Voor als je het nog niet wist SHAZAM is een gratis app voor op je smartphone en als je die app aan zet terwijl een liedje speelt, zoekt shazam de artiest en titel op binnen een 10-tal seconden

Als je m weet, post het hier, want ik ben nu wel nieuwsgierig geworden

Er zijn ook andere app's voor maar die ken ik nu even niet bij naam
Badge +2
danku voor de reactie maar;
ik ga hem denk ik niet direct op de radio horen
weet niet of ie in een top staat
heb geen tekst
weet niet van wie
en heb geen smartphone
het is wel een echt nummer
Badge +2
weet (n)iemand het
Ok op die manier.
Ik zal er nog wel eens over denken.
Als je meer info hebt qua tekst of wat dan ook, post het hier, dan kijk ik nog wel ff

Succes
Reputatie 2
Klinkt of als een misvormd kruidvat deuntje
Of die van dat tv programma, meester frank visser
Idk mahn, het duurt ook maar 4 secondjes
Badge +2
je klopt er echt helemaal naast angovis, het i ee betaan nummer
Reputatie 5
Badge +16
Klinkt als een vogel gekruist met een robot of fietspomp.
Als je dat kon opnemen kon je ook weten welk nummer het was...
Badge +2
???? menspersoon
Reputatie 5
Badge +16
Meestal wordt naderhand een vermelding van het nummer nog een keer gedaan.
En over dat geluid: naar mijn menig is het gewoon een verlept dieren geluid.
BREAKING NEWS BREAKING NEWS BREAKING NEWS BREAKING NEWS BREAKING NEWS BREAKING

"We got him" om met Bush te spreken toen die bekend maakte dat ze Saddam Hussein te pakken hadden.
Dit nieuws is minstens net zo belangrijk haha

De vlag kan uit..
Iedereen een vrije dag.
Ik wist het, ik ga hem vinden!
Je hoeft er niet voor naar Lourdes
I'm the man, I'm the man van Aloe Blacc
sorry dat klinkt een beetje opschepperig
https://www.youtube.com/watch?v=fm660vIn8Tg
Maar miss ben ik gestuurd, dat kan
Sorry everybody, I'm on a high
No offence to anybody
YOLO

Dit is m, zeker weten, vanaf 1:00 minuten = zelfde als jouw geluidsfragment.
Dat niemand anders dat gehoord heeft, daar snap ik niks van :P

https://www.youtube.com/watch?v=z9porfO8C_Q&nohtml5=False

Kygo - Stay ft. Maty Noyes , lekker nummertje trouwens

Ik hoorde hem op de achtergrond bij Gaston die de straatprijs uitreikte in 1 tegen 100 op npo1 (ca. 25 min na begin van het programma). Ik kon m niet shazammen, want er werd steeds doorheen gepraat. Mn moeder werd gek dat ik m steeds terugspoelde, maar ja, dit was net ff belangrijker dan de straatprijs! Het deed me denken aan Kygo en ja, toen was het zo gepiept.

@thuisvaneen
Ik kan me niet voorstellen dat dit m niet is, maar ik hoor het graag van jou, dus antwoord pls
Ik had het beloofd dat ik er over zou nadenken en voici le résultat haha
Doe ik ondertussen een vreugdedansje.

Gr. JJ

@MensPersoon
ik heb even voor je opgelet: in de clip is geen robot en fietspomp te zien, wel één keertje een vogel, maar die deed zn snavel niet open en ja die andere dieren, die paarden deden ook niet echt lekker mee.
Dus je zat er hélemáál naast, maar ga ajb door met je comments. Ik moet er vaak om lachen om die dubbele bodem. Ik zie je aan het einde van de avond altijd je rondje langs de topics maken en dan ben ik altijd weer benieuwd wat je schrijft.

@angovis
ik had meer van je verwacht, zo moeilijk was t niet :)

PS en nu maar hopen dat het de goeie is haha
But frankly I don't care. J'ai eu un très bel après-midi (Ik heb een hele leuke middag gehad)
Enige probleem: ik krijg dat liedje niet meer uit mn hoofd. HELP, somebody? Help?
Reputatie 2
Omg je hebt zo gelijk
Hoe heb ik dat kunnen missen,dit moet hem zijn jaa
Goed werk, Sherlock. You made me proud, son
Halleluja,na 9 dagen is het liedje bekent! Hoop ik
Nah is vakantie,JJBOY hou hem maar in je hoofd,je mag ook lekker zingen als je er zin in hebt!!:-)
Angovis
@angovis

"I don't believe a single word you say"

haha, nee das een grapje, dat komt uit de tekst van het liedje van Kygo, zie https://www.musixmatch.com/lyrics/Kygo-feat-Maty-Noyes/Stay

dankjewel

Ik had het deuntje ergens in mn hoofd geparkeerd, wachtend op THE MOMENT en ja vanmiddag zat ik met mn moeder 1 tegen 100 te kijken en ondertussen een beetje te internetten en toen, ja toen, ineens, dacht ik, wait a minute, terugspoelen die hap, mn moeder werd bijna gek van me (das niks nieuws haha) en BINGO.
Je hebt gelijk, het MOET m zijn.
En ja, ik ben m aan het meezingen en doe af en toe een dansje. Gelukkig hebben we geen buren.....

Kygo is sws lekkere muziek vind ik.
Check deze mix van een uur: https://www.youtube.com/watch?v=nvR7orfPBUY&nohtml5=False

I'm the human shazam, something like a cyborg (half human, half machine)
@thuisvaneen

Holland - België = 1- 0

toch?, want jij bent toch van België (je mag en hoeft geen plaatsnaam te noemen, vanwege anonimiteit hier, maar een land mag wel denk ik), ik woon er vlak bij en kom er wekelijks, dus ik herken het vlaamse taaltje wel een beetje
bv. 'je weet niet hoe dat liedje NOEMT' en 'je KLOPT er echt helemaal naast '

Gr. JJ
Badge +2
@jjboy

nene niet Holland- België= 1-0 het is Holland -België = 0-1

dit is het nummer echt niet.
@thuisvaneen

Hey vrind, wa zeidde na?
Gij zijt nogal ne ravesjol zenne. Zedder meg ont zwaenze?
Van da boereke giën aaire, hè. Gèi moet mij gien smoele leere trekke.
Ge moet niet met mijn sjokkedeizen spelen. 🙂 😃 :8

Ik ga maar even verder in het Nederlands, dan kan iedereen het weer volgen.

Volgens mij weet je het zelf niet meer precies, want dat stukje dat je gezongen of whatever hoe je het gedaan hebt, is precies dat stukje vanaf 1:00 minuut in de videoclip. Vraag maar @angovis, mijn onafhankelijke (kuch, kuch) getuige.

Dus, geef nou maar toe, ik kan wel tegen een grapje hoor. Dit is ècht het nummer wèl.

Enne, nene nene nene niet Holland - België = 0 - 1, het is misschien ook nog niet helemaal Holland - België= 1 - 0, maar dan is het altijd nog 0 - 0 hè… Kleine "rode duivel", die je bent haha

Gr. JJ ("oranje leeuw")

Met dank aan: http://www.mijnwoordenboek.nl/dialect/Antwerps
Badge +2
ten eerste niet alle belgen praten zo, wat een schande dat je dat denkt en ik ben zeker dat het dit nummer niet is, ik zal straks nog een filmpje maken
Badge +2
en ik kol niet uit het echte antwerps
@thuisvaneen

gevoel voor humor Holland - België = 30 - 0 en het eindsignaal is al geklonken.... :D

Misschien moet ik het even uitleggen:
ik maak een grapje door in het Antwerps te praten, jammer dat je dat niet begrijpt.

Vanzelfsprekend weet ik dat niet heel België zo praat, het is zelfs nog veel erger, want jullie spreken sws niet allemaal dezelfde taal, terwijl jullie wel in één land wonen (Frans, Nederlands, Duits en weet ik wat allemaal nog).

En dat je niet uit het echte antwerps kolt (of bedoel je komt?) maakt mij niks uit, dan kom je uit het neppe antwerps, ook goed.

Maar je treft het, ik ben een aardige jongen mèt humor, dus als je nog een poging wilt wagen door een geluid te produceren, dan luister ik er wel even naar. Ik ben niet te beroerd om een belg te helpen. :D

Succes alvast met opnemen.

Groetjes,
JJ uit Holland oftewel Nederland waar ze Nederlands praten
Reputatie 2
JJ
Je zou moeten weten hoe gevoelig de Belgische taal ligt bij de Belgen,hun humor is al weg sinds 1813,de tijd dat ze onafhankelijk van Nederland werden.Taal verschil was 1 van de redenen, als wij ze gewoon Frans hadden laten spreken,hoorden ze misschien nog bij Nederland, Stel je dat eens voor man
Reputatie 2
Ps ik snap wel je gevoel voor humor hoor JJ,ik moest misschien een beetje lachen
België - Nederland - Angovina 0-0-99
Ik dank u zeer
Jullie gaan offtopic, willen jullie bij het onderwerp blijven?

Groeten
De Kindertelefoon
@thuisvaneen

ik ben benieuwd naar het nieuwe fragment van het liedje, zodat ik je nog beter kan helpen

Gr. JJ

Reageer