Katten of honden


Reputatie 7
Badge +14

Heyy allemaal, 

Ik vroeg me af wie hier een hondenmens is en wie er een kattenmens is,  en waarom  je meer van katten/honden houdt. :)

xx Eenmeisje004 


19 reacties

Ik hou meer van konijnen

Ik hou eigenlijk van alle dieren

Wat ben jij een katten of een hondenmens

Ik ben dol op katten. Katjes zijn gewoon zo schattig en lief. Honden vind ik daarin tegen a-schattig maar dat komt ook omdat ik een hond heb die gewoon ronduit slecht presteerd qua schattigheid.

-TheMightySlayer <3

Zijn ze niet cute ????

Ik kan niet kiezen!!!!

Reputatie 7
Badge +7

Ik heb een hond en een kat, het zou voor mij niet eerlijk zijn tussen hen te moeten kiezen..

Honden kan je meer mee, in de zin van je kan ze met je mee naar buiten nemen en zo, maar katten kan je samen mee slapen (met honden kan dat natuurlijk ook, maar mijn hond is best groot).. katten leven gemiddeld ook langer, dus dan hoef je minder vaak mee te maken dat je vriend overlijd, maar ik hou van allebei evenveel!

groetjes,

kwakend1tje

Honderd procent en hondenmens. Ik heb ook 2 honden.  Nou helpt het niet echt dat ik allergisch ben voor katten en echt ahja en gek ga niezen

Ik heb een hond en een kat, het zou voor mij niet eerlijk zijn tussen hen te moeten kiezen..

Honden kan je meer mee, in de zin van je kan ze met je mee naar buiten nemen en zo, maar katten kan je samen mee slapen (met honden kan dat natuurlijk ook, maar mijn hond is best groot).. katten leven gemiddeld ook langer, dus dan hoef je minder vaak mee te maken dat je vriend overlijd, maar ik hou van allebei evenveel!

groetjes,

kwakend1tje

Kijk naar de foto's 

Wat vind je schattiger

Reputatie 7
Badge +7

Ze zijn allebei schattig.. hahahaha

Reputatie 7
Badge +19

Hoi ik ben eigenlijk dol op allebei naar mijn voorkeur gaat net iets naar de hond omdat ik allergisch ben voor katten helaas want ik vind ze juist super lief

Hondenmens

Honden zijn altijd al mijn favoriete dieren geweest ik was echt jaloers op mensen met een hond

Nu hebben wij eindelijk ook een hond en daarmee ben ik heel gelukkig van haar houd ik het allermeeste

De relatie en verbondenheid met een hond zijn onbeschrijfelijk met een kat heb je dat veel minder

 

Reputatie 7
Badge +14

Wat ben jij een katten of een hondenmens

Ik ben meer een kattenmens, maar ik vind honden ook leuk. 

Reputatie 7
Badge +17

Hoi ! Ik ben allebei :) we hebben ze ook allebei thuis en op het erf. En als ze elkaar kennen gaat dat heel goed samen !  Bij jou ook ? 

Groetjes liefs Julian X

Ze zijn allebei zo cute . Ik kan niet kiezen voor welke ik ga . Ik hou meer van …………… Nee, Ik kan echt niet kiezen

De lijst van dieren die zo leuk zijn

Konijnen 

Katten

Honden

Hamsters

IJsberen

Biggetjes

Schapen

Eenden

Kuikentjes

Kippen

Beren

Puppy

Kitten

Papegaai

Vogels

Muizen

Panda

Kwal

Apen

Kikkers

Vlinders

Schildpadden (snik snik was mijn huisdier snik snik)

Ganzen

 

Eigenlijk alle dieren behalve Poema en Lynx

 

Emma

Reputatie 7
Badge +14

@Julian12 ik vind ze ook allebei leuk, katten alleen iets leuker want we hebben nu alleen nog maar een kat op het erf. Vroeger hadden we heel veel katten en een hond. een kat en die  hond gingen ook heel goed samen. Ze sliepen zelfs bij elkaar in de mand van de hond. :) Het is wel een mooi gezicht als ze allebei goed met elkaar overweg kunnen. Maar dit is vast heel erg off-topic en bijna chatten dus ja.:/

xx Eenmeisje004 

Hi,

ik weet niet of ik honden of katten leuker vind... ik heb ze allebei en ze zijn allebei suuuper lief

 Ik denk toch dat ik dan voor ehh als ik echt moet kiezen denk ik kattenmens omdat m'n ouders voor m'n geboorte al mijn kat hadden en ik echt met haar ben opgegroeid.

Maar mijn hond is ook  heeeel lief 

Eigenlijk alle dieren behalve Poema en Lynx

Muggen en zo ook dan? 😉

Reputatie 7
Badge +9

Ik ben beide, ze zijn beide super leuk! 

Trouwens, dit is mijn 200e reactie! Super

Groetjes, Sano07

Eigenlijk alle dieren behalve Poema en Lynx

Muggen en zo ook dan? 😉

Je hebt gelijk . Muggen zijn heel vervelend. 👀

 

@Sano07

ik haal je bijna in

193 ste

ik was vroeger meer een hondenpersoon met een haat naar katten. nu vind ik katten ook wel prima dieren whaha. eigenlijk hou ik wel van alle dieren. behalve dolfijnen en orkas. dolfijnen verkrachten baby zeehondjes en orkas vermoorden andere zeedieren en gooien ze keihard de lucht in voor fun. 
maarja, ben nog steeds meer een hondenpersoon :)

Reageer