Hoi, ik ben een jongen van 13 en ik wist ff niet welk thema ik zou kiezen want er is niks over mode en kleren dus heb ik ff deze gekozen!
Ik draag alemaar jogingbroeken ik vind ze dus erg lekker zitten en ik zie er wat slanker in uit maar wat vinden meisjes daarvan ik doe alles (niet letterlijk) om voor een meisje aantrekkelijk te zijn maar vraag voor de meisjes vinden jullie joggingbroeken leuk staan bij een jongen of niet want dan ga ik wel spijkerbroeken dragen! Als jullie willen (Meisjes)
Alvast bedankt!
Gr. BadBoy13
Joggingbroeken
A
A
Hi,
Elk meisje heeft hier een andere kijk op want elk meisje is verschillend.
Mij boeit het helemaal niks, als je je prettig in een joggingbroek voelt dan draag je die maar.
Jongens hebben ook geen effect op mijn kleding stijl, ik draag wat ik mooi vind en dat maakt mij alleen maar uit.
Ook zijn er verschillende soorten joggingbroeken en verschillen stijlen en merken.., dus is het moeilijk om een idee te krijgen wat soort je precies bedoeld.
Ik vind het niet echt belangrijk hoe een jongen er uit ziet.
Het gaat om zijn persoonlijkheid..
Als die broek je persoonlijkheid weghaalt dan zeg ik knip die broek in 1000 stukjes ( dit was niet letterlijk bedoeld )
maar ben jij gewoon nog jij dan zie ik geen enkel probleem.
xX Maii
Elk meisje heeft hier een andere kijk op want elk meisje is verschillend.
Mij boeit het helemaal niks, als je je prettig in een joggingbroek voelt dan draag je die maar.
Jongens hebben ook geen effect op mijn kleding stijl, ik draag wat ik mooi vind en dat maakt mij alleen maar uit.
Ook zijn er verschillende soorten joggingbroeken en verschillen stijlen en merken.., dus is het moeilijk om een idee te krijgen wat soort je precies bedoeld.
Ik vind het niet echt belangrijk hoe een jongen er uit ziet.
Het gaat om zijn persoonlijkheid..
Als die broek je persoonlijkheid weghaalt dan zeg ik knip die broek in 1000 stukjes ( dit was niet letterlijk bedoeld )
maar ben jij gewoon nog jij dan zie ik geen enkel probleem.
xX Maii
A
draag wat je lekker vindt zitten, dan voel je jezelf waarschijnlijk ook het lekkerst. Ik draag ook regelmatig sportkleding naar school, maar ook wel spijkerbroeken. Je kunt ook afwisselen of combineren (leuke spijkerbroek met t-shirt, hoody of trainingsjasje van een sportmerk ofzo), zoals ik doe, maar dat hoeft niet. Ik vind jongens in goed zittende sportkleding wel aantrekkelijk, maar ook in leuke gewone kleding.:)
A
@Maii @M&Ms
heel erg bedankt voor je reactie!!!
Gr. BadBoy13
heel erg bedankt voor je reactie!!!
Gr. BadBoy13
A
Hoi!
Draag wat jij leuk en comfortabel vindt. Als je je goed voelt in je kleding, heb je meteen veel meer uitstraling en zie je er aantrekkelijker uit.
Als je naar een sollicitatie of een trouw gaat is het misschien handig om iets meer in de richting van nette kleding te dragen ;)
Groetjes
x
Draag wat jij leuk en comfortabel vindt. Als je je goed voelt in je kleding, heb je meteen veel meer uitstraling en zie je er aantrekkelijker uit.
Als je naar een sollicitatie of een trouw gaat is het misschien handig om iets meer in de richting van nette kleding te dragen ;)
Groetjes
x
A
Ik zelf kijk nooit naar kleding. Kleding zegt voor mij ook niet echt veel over iemand. Ik draag kleding die ik lekker vind zitten, dus ik ga er eigenlijk van uit dat iedereen dat doet... Vind jij joggingbroeken lekker, lekker dragen dan. Ik heb ook een hele lange tijd alleen maar joggingsbroeken gedragen. Who cares? Ik niet.
Mijn moeder zei wel dat wanneer iemand een joggingsbroek draagt (bij date) ze dan het gevoel heeft dat die man er geen zin in heeft of zijn best niet heeft gedaan voor die date. Dus als je gaat daten zou ik een spijkerbroek aantrekken. Maar goed, idk. Be yourself!
Gr. Pin
Mijn moeder zei wel dat wanneer iemand een joggingsbroek draagt (bij date) ze dan het gevoel heeft dat die man er geen zin in heeft of zijn best niet heeft gedaan voor die date. Dus als je gaat daten zou ik een spijkerbroek aantrekken. Maar goed, idk. Be yourself!
Gr. Pin
A
Zoals @100divergent11 al zegt.
Als jij je fijn voelt in die joggingbroek en het maakt je blij of relaxt.
dan zullen andere mensen dat merken en dan zullen ze het juist cool en leuk vinden.
Draag wat je wilt
xX Maii
Als jij je fijn voelt in die joggingbroek en het maakt je blij of relaxt.
dan zullen andere mensen dat merken en dan zullen ze het juist cool en leuk vinden.
Draag wat je wilt
xX Maii
A
Thnx alemaal voor jullie reacties ik zal een spijkerbroek dragen als ik op een date ga!!!?
A
Mij persoonlijk zou het niet uitmaken als het lekker zit! Ik hou ook niet van spijkerbroekn maar een zin bijvoorbeeld ook joggingsbroeken die eruit zien als spijkerbroeken maar mij zou het persoonlijk niet uitmaken doe wat lekker zit een meisje vind je echt leuk als ze je accepteerd hor je bent en niet hoe je er uit ziet!
Groetjes Anoniempjeee.x!
Groetjes Anoniempjeee.x!
A
Ik zat zo te denken,
Het geldt waar je je fijn bij voelt en dus niet alleen joggingbroeken maar whatever.
( kleine update haha )
xX Maii
Het geldt waar je je fijn bij voelt en dus niet alleen joggingbroeken maar whatever.
( kleine update haha )
xX Maii
A
hangt ervan af van je persoonlijkheid vind ik. ik bedoel joggings broeken en van die dure merken of sportkleding dragen de meeste jongens in me klas die 'bad ass'' zijn en een grote bek durven geven .
maar als je gwn normaal doet enz kan dat ook wel gwn hoor maar het hangt eran af de model enz. en zelf vind ik van die iets wat lossere broeken bij jongens ook wel leuk. ( heel klein beetje hoor , niet dat die van je halve kont afzakt maar aan de onderkant losjes is en de broekspijpen ook wat losjes
maar als je gwn normaal doet enz kan dat ook wel gwn hoor maar het hangt eran af de model enz. en zelf vind ik van die iets wat lossere broeken bij jongens ook wel leuk. ( heel klein beetje hoor , niet dat die van je halve kont afzakt maar aan de onderkant losjes is en de broekspijpen ook wat losjes
Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.