Vraag

Ik wil model worden maar ben onzeker..

  • 8 May 2019
  • 3 reacties
  • 103 Bekeken

Badge +1
Hee!
Ik ben 13 jaar (meisje) en wil al 4 jaar lang model worden en hoor ook vaak wat een mooie dochter en wat is ze knap en alles.. maar daar ben ik het totaal niet mee eens maar toch omdat ik vanaf kleins af aan al van foto’s maken en poseren hou wil ik al een tijdje model worden alleen durf ik het tegen niemand te zeggen... omdat ik het gek vind om te zeggen “ ja ik wil model worden” alsof ik mezelf knap vind o.o
heeft iemand tips om me droom toch waar te maken? X

3 reacties

Hey,
Misschien kan je op internet eens gaan kijken naar of er in jouw buurt modellen bureau's (of hoe je dat ook maar heet, zo'n plek waar je je kan inschrijven bedoel ik) zijn? Als je iets gevonden hebt kan je het eens aan je moeder laten zien, en er met haar over praten.
Niet geschoten is altijd mis. Hopelijk heb je er wat aan.
-Xx
Heyy!

Ik zou als aller eerst even een goed gesprek voeren met je ouders, en zeggen dat je echt model wil worden.

En je hoeft het niet tegen mensen te vertellen, als er bij een foto shoot een mooie foto is gemaakt en je deze op instagram post. Ga je er vanzelf vragen over krijgen, en dan kan je zeggen “ja ik doe af een toe wat modellen werk”

Mijn zus is nu model, en ze is best groot (zoals mij moeder dat noemt dan) en zij is begonnen met een paar fotoshoots, de leukste foto’s heeft ze gestuurd naar wat middelen bureau’s waar ze nu in geschreven staat. Als je het echt serieus wil nemen zou ik GEEN contract bij iemand tekenen. Stel je voor dat je dan gevraagt wordt voor een super leuke shoot, dan zou je dat eerst aan dat modellen bureau moeten vragen waar je een contract getekend hebt. Als deze dan nee zeggen, mag je die leuke shoot ook niet doen 😞 . Niet bij alle modellen bureau’s hoef je een contract te tekenen.

Vraag ook je ouders om hulp, je zou ook best wel wat berichten van van die enge jongens kunnen krijgen die wat met je zouden willen doen. Krijg je zo bericht? Laat het DIRECT aan je ouders zien

hopelijk heb je dr wat aan 😉
Hoi ,
Heb je het er al een keer met je ouders over gehad.
En misschien kan je het er ook over hebben met vriendinnen die je vertrouwd en waarvan je weet dat ze je niet gaan uitlachen.
x

Reageer