Ik weet het gewoon even niet meer

  • 6 January 2019
  • 3 reacties
  • 53 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik weet het gewoon even niet meer. Ik slaap bijna niet want ik kijk netflix,youtube,videolamd,ziggo go. Dat soort dingen en ik wordt dan om half 2 wakker. Maar ik weet het gewoon niet meet alles gaat zo snel en ik verheug me op heel weinig ik wil gewoon graag weg graag weg uit dit land lekker reizen door andere landen weg van de stomme mensen hier! Ik weet niet hoe ik weer blij kan worden. Heeft iemand tips.

3 reacties

Bedankt maar over het 2e ik heb niet echt iemand om er over te praten, ik heb wel een vriendin maar het voelt niet alsof ik alles er uit kan gooien..
hey,

misschien proberen om het kijken naar al die dingen te beperken tot 9 uur en dan bijvoorbeeld om 11 uur gaan slapen, dit zet je hersenen meer in "slaapmodus" en als je 5 minuten voor het slapen net klaar bent met kijken dan zijn je hersenen nog vol actief en duurt het langer voordat je in slaap valt en je slaap volhoud.

in het 2de kan ik me vinden, je wilt even hier alles "achterlaten" en even door de wereld andere gedachtes en van alles te krijgen om daardoor weer fris weer te beginnen.
hoe je blij kan worden? ik denk door met mensen hierover praten zodat die je erbij kunnen helpen maar ook vooral blijven doen wat je leuk vind!
hey,

misschien proberen om het kijken naar al die dingen te beperken tot 9 uur en dan bijvoorbeeld om 11 uur gaan slapen, dit zet je hersenen meer in "slaapmodus" en als je 5 minuten voor het slapen net klaar bent met kijken dan zijn je hersenen nog vol actief en duurt het langer voordat je in slaap valt en je slaap volhoud.

in het 2de kan ik me vinden, je wilt even hier alles "achterlaten" en even door de wereld andere gedachtes en van alles te krijgen om daardoor weer fris weer te beginnen.
hoe je blij kan worden? ik denk door met mensen hierover praten zodat die je erbij kunnen helpen maar ook vooral blijven doen wat je leuk vind!

Reageer