ik ben een furry..

  • 11 December 2017
  • 8 reacties
  • 874 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Well... ik ben een furry, en vind het moeilijk om aan mensen te vertellen dat ik een furry ben. En me bf vind het maar niks. Hoe kan ik het best uit de kast komen als furry?? (Ik ben btw 14 jaar)

8 reacties

Wat bedoel je precies met furry?
Hoi!

Zelf kende ik het begrip 'furry' niet, maar ik heb het even opgezocht. Komt het overeen met wat op deze site staat?:
https://nl.wikipedia.org/wiki/Furry

Wat doe je zoal als furry? Doe je online dingen of ben je er ook in het echt mee bezig?

Een beetje meer uitleg zou handig zijn, dan kunnen we je beter helpen. Waarom vindt je bf het maar niks?

Groetjes
x
Heyy ik kan je zeggen dat ik je volledig begrijp, ik heb er ook mee gezeten.
Ik ben er voor uit gekomen naar me allerbeste vriend, waar ik nu ook een relatie mee heb.
Dus wat ik probeer te zeggen is, ga er mee naar iemand die jij volledig vertrouwd en zeg hoe je je voeld.
Elke kleine stap is toch een stap vooruit.
Hey ik ben ook een furry dus ik weet hoe het is 🙂 Ik schaam me er ook over want ik denk dat mensen zullen denken: Wat een raar iets,of wat een rare meid. Mensen zeggen ook dat het ook met iets sexueels te maken heeft maar ik denk dat ze dat fout hebben. Als je erover wilt praten meer dan kunnen we misschien praten op Skype of Discord?
Badge +2
Hoi,

Wij vinden het heel belangrijk dat kinderen anoniem kunnen zijn op ons forum. Daarom is het uitwisselen van contactgegevens niet toegestaan (forumregel 6 en 7).

Hartelijke groet,

Carina,
De Kindertelefoon.
Reputatie 3
Badge

Ik vertel het toch niet. Valt niets te vertellen, het is maar een hobby en toch zo onbekend in Nederland.

Reputatie 1
Badge

Hallo,

Je hoeft je nergens voor te schamen dus zeg het maar gewoon tegen je ouders. Grote kans dat het een fase is en dat je er uit groeit, maar er kan niks ergs gebeuren als je t gwn zegt

Veel succes!

Badge

het is ook superĀ apart

Reageer