ik ben blij als het EK voorbij is

  • 14 June 2021
  • 2 reacties
  • 73 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Ik ben gisteren dus weer helemaal lekker klaar met het EK sinds gisteren niet dat ik er überhaud wat mee heb maar goed. Ik heb gisteren me als eerst kapot geërgerd aan allemaal lui die zaten te toeteren de hele middag en een auto wat steeds met een alarm claxon door de straat heen zat scheuren. Ik lag nog geen 5 minuten te bakken in de zon of dat lawaai hoorde ik dus vervolgens maar een koptelefoon opgezet tot grote frustratie hoorde ik het zelfs daar nog door heen. Vervolgens na die wedstrijd wat me zusje me broertje moeder en zus wel wouden kijken werd er nog vuurwerk afgeschoten in de straat. Ik ben als de dood voor vuurwerk dus lag onder de tafel in me bikini te flippen omdat ze gewoon weer vuurwerk zitten af te schieten waar ik echt niet tegen kan. En toen dacht ik donderdag heb ik weer geluk want dan begint voor mij de ellende weer waar ik dus totaal geen zin aan heb. 7 jaar geleden was voor mij helemaal de climax toen Nederland tegen Spanje moest spelen toen werd ik eerst bijna overreden door die vrachtwagen die over me knuffel heen reed en me bril en vervolgens werd er ook vuurwerk afgeschoten dat was 1 van de meest heftigste dagen ooit van me leven.

 


2 reacties

Reputatie 2
Badge +3

Snap ik ben er ook klaar mee

Reputatie 6
Badge +12

=( arme Beer

Reageer