Ik ben aardig zwak, Heeft een van jullie een paar tips?


  • Anonymous
  • 0 reacties
He Iedereen,

Ik weet niet of deze forum ook hiervoor gebruikt kan worden, maar ik ben een jongen van 16 en ik heb totaal geen spieren. Laat ik maar zeggen dat een skelet er niks bij is. Kijk, nu komt het probleem dat ik gewoon een keer iets er aan moet gaan doen want ik sport nauwelijks en het is zeker wel een onzekerheids factor-tje zeg maar.

Het klinkt misschien raar, maar het is voor mij lastig om te beginnen omdat ik super slecht ben in sport en mijn ego is aardig zielig en kan het niet hebben om met de pros te spelen die allemaal 10 zo goed zijn als jij en dat je je team in de steek laat dan.

Workouts lijken cool best te werken, maar ik kan mijzelf niet helemaal motiveren, Ik ben echter wel bereid om me in te zetten, dus als jullie tips hebben test ik het graag uit. Thanks! 😃

10 reacties

Hey

Ik ga lopen met mijn beste vriend en buurjongen.
Dat is 1. Leuk om samen met hem iets te doen
2. Goed voor de conditie enz
3. Handig om je gedachten te verzetten, je hoofd leeg te maken en gwn nog eens buiten te komen
Ik heb nu wel het geluk dat mijn buurjongen en ik samen met lopen begonnen zijn en dus allebei van nul beginnen.
Maar alleen lopen met muziek is ook leuk.

Ik weet niet of je hiermee iets geholpen bent (wss niet dus sorry) maar dit wou ik toch gwn even zeggen 🙂
Ten eerste. bedankt voor het reageren en het antwoord. Dit helpt echt,

He dat is best cool, Dat laatste in inderdaad ook best belangrijk voor mij ja, heel erg bedankt. Lopen, (of rennen, als ik wat conditie krijg) zou in principe ook wat aan mijn benen doen.

Ik zal morgen wel een eindje gaan lopen. Ik laat je nog wel weten wat ik er van dacht, bedankt! 😃
Ten eerste. bedankt voor het reageren en het antwoord. Dit helpt echt,

He dat is best cool, Dat laatste in inderdaad ook best belangrijk voor mij ja, heel erg bedankt. Lopen, (of rennen, als ik wat conditie krijg) zou in principe ook wat aan mijn benen doen.

Ik zal morgen wel een eindje gaan lopen. Ik laat je nog wel weten wat ik er van dacht, bedankt! :D


Je moet wel opletten dat je rustig opbouwt want anders is da eig ni zo goed voor uw lichaam loopschema’s vind je zwz wel op het internet...

Ik ben blij dat ik je miss toch een beetje heb kunnen helpen
Thanks, het is best tof om te doen en om je hoofd te legen, dus dit werkt prima denk ik. Bedankt nog!
Thanks, het is best tof om te doen en om je hoofd te legen, dus dit werkt prima denk ik. Bedankt nog!

Dan ben ik blij
You’re welcome
Hii, je kan ook je leerwerk inspreken en met je oortjes luisteren en dan tegelijk gaan lopen.Dan keer je een je bouwt conditie op tegelijk.
Hii, je kan ook je leerwerk inspreken en met je oortjes luisteren en dan tegelijk gaan lopen.Dan keer je een je bouwt conditie op tegelijk.

He, dat is ook best tof. Ik zal er eens naar kijken
Hoi,
Ik ben ook heel slecht in sport en houd er ook totaal niet van.
Wat ik ben gaan doen is fitnessen. Je kunt zelf weten wat je doet en je begeleider stelt een programma samen met wat jij wilt en kunt. Je kunt het zelf verder opbouwen en het is nog leuk ook.

Never_Alone
Hoi,
Ik ben ook heel slecht in sport en houd er ook totaal niet van.
Wat ik ben gaan doen is fitnessen. Je kunt zelf weten wat je doet en je begeleider stelt een programma samen met wat jij wilt en kunt. Je kunt het zelf verder opbouwen en het is nog leuk ook.

Never_Alone


Thanks, ik ga kijken of ik gemotiveerd kan blijven, maar in ieder geval bedankt!
Hey
fitness is idd een goed idee!
Maar als het je toch niet lukt om jezelf te motiveren ka. Je ook nog een solo sport doen. Een sport waar je wel mensen he 't waar je mee traind maar waar je in een wedstrijd alleen bent. Toen ik dit las dacht ik dat je wel redelijk competitief bent dus misschien dat een beetje competitie wel motiverend ka werken!
Je moet bij geen een sport verwachten dat je er gelijk goed in bent. Talent comes naturally. Skill is only achieved with a lot of training!

Peace
Spirtfreak

Reageer