I'm the most hated one

  • 15 September 2018
  • 65 reacties
  • 1037 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hallo..

Mijn naam is Goetia. Ik leef bij me opa en oma. Me ouders zijn dood. Mensen zeggen dat ik heb geholpen met de dood van me ouders. Ze zeggen dat me ouders zijn vermoord. Om als offer te dienen. En dat ik samen met oma en haar vriendinnen me ouders in de val hebben gelokt en vervolgens hebben gedood. Ik kan en mag er weinig over zeggen. Maar me oma zegt dat me ouders niet zijn vermoord maar dat ze een auto ongeluk hebben gekregen.

Ik had een account aangemaakt met de hoop dat die ene forumgebruiker er nog was. We hebben een gemeenschappelijk geloof. En ik wou graag met hem erover hebben. Ik ken hem persoonlijk niet maar we hebben dan ook een stuk of 750 leden. Hier in Nederland dan. En dan heb je ook nog dat ik in een andere vorm zit dan hij.

Ik ben een satanist. Een traditionele satanist. Ik geloof in een echte god Satan. Een persoonlijke god.Veel mensen denken aan de hemel als een mooie plek waar je heen kan gaan en waar je wordt beloond voor je leven op aarde. Wij denken daar heel anders over. De hemel is een wrede plek waar mensen overspoeld worden door leugens van die god. Je hebt geen mooi leven daar maar wordt er gestraft voor al je zonden hier op aarde. In de hel worden mensen bekroond door hun daden op aarde. Mensen die hebben laten zien dat ze wat hebben bereikt op aarde worden beloond door de 4 heersers van de hel. Mensen die niks doen en niks bereiken worden zwaar gestraft door hun. Ik spreek hierover Satanen. Dus niet de normale mensen.

Ik las ergens een bericht van iemand die zei dat Satan momenteel de macht over de wereld zou hebben. Een leugen! Satan is al jaren onderweg naar de aarde! God is momenteel degene die de macht heeft over de wereld. Hij denkt dat hij de mensheid kan verbeteren. Maar zoals al te zien is is het een grote puinhoop! En daar gaat Satan spoedig verandering in nemen. Satan komt met een legioenen vol met demonen en trouwe volgelingen naar de aarde en zal god laten terugtrekken naar de hemel. Dan zou de wereld weer in balans komen en worden de mensen beloond om hun zogenaamde zonden. Mensen die trouw zijn aan Satan worden beloond en mensen die trouw blijven aan die gruwelijke god worden gestraft.

Zoals ik zei zit ik in een andere vorm van satanisme dan die andere forumgebruiker. Mijn vorm is wat extremer om maar zo te zeggen. Wij mogen andere geloven niet aanbidden, we mogen niet in kerken komen en we mogen geen christelijke feestdagen vieren zoals, kerstmis, pasen, hemelvaart, etc. Wij hebben eigen feestdagen zoals;
Walpurgisnacht, 30 april of 1 mei
Halloween, 31 oktober of 1 november.
Zonnewende, rond 21 juni en 21 december.
Dit is het begin van de zomer en winter.
Equinox, rond 21 maart en 21 september.
Dit is het begin van de lente en herfst.

Daarnaast zijn de rituelen zoals die jongen noemde net iets anders. Wij doen het zelfde als wat die jongen zei. over een schaal waar botten, veren, takken, bladeren, etc. ingaan. Die maken we fijn en steken we aan. Die gaat rond en degene die de schaal vast hebt roept 1x de naam van de 4 heersers. En daarna geeft die hem door. Tot slot. Doen wij er iets roods in en gooien we de schaal leeg over een beeld.

Ik herken ook het laatste ritueel die hij noemde. Maar daar zeg ik ook niks over. Omdat het een zeer duister iets is. En zo hebben we nog 4x per jaar een speciale dag. En daar doen we iets met 6 zwarte kippen , maar laat ik daar maar niks over zeggen. haha anders word het wel heel luguber haha.

Verder over mijn geloof we mogen geen hechte band hebben met mensen. We mogen niet van mensen gaan houden. Ene kant is dat wel fijn maar andere kant ook erg vervelend. Ik kan bijvoorbeeld niet van me opa en oma gaan houden dat is tegen het geloof ik had tot 2 jaar geleden een vriendin maar ook daar mocht ik geen hechte band mee hebben. Alleen met andere Satanen mag ik een hechte band hebben. Ik mag nooit vragen om hulp omdat dat een teken van zwakte is.

En dat maakt het leven wel een stuk lastiger maar niet onmogelijk hoor. Ik heb daarom onder andere ook dit account aangemaakt zodat ik als ik een probleem hebt met mensen erover kan hebben!

Als laatste wil ik zeggen, ik heb geen hekel aan andermans geloof. Ik vind het redelijk best. Van mij mag iedereen zelf weten waar hij of zij in gelooft. Het enigste waar ik me echt aan kan irriteren is aan mensen die als excuus van hun God zeggen dat het de schuld is van Satan. Als er iets is met mijn God Satan en er gaat iets mis, dan zeg ik niet van oh dat is de schuld van Jezus. Ik vind het überhaupt al heel raar als mensen naar een andere god wijzen. Net zoiets als ik heb een slechte periode meegemaakt hoe komt dat toch? Ach het is de schuld van Jan. Ik denk altijd van hoe zou je het zelf vinden als iemand de hele tijd jouw op de kop geeft voor alles wat fout gaat. Ik laat een vaas op de grond vallen. Ja het is de schuld van (jouw naam).

Maar oke zo denk ik dan...

Als jullie vragen of opmerkingen hebben stel ze gerust!
Ook als je haat hebt of afschuw. Het maakt me allemaal niks uit. Ik ben toch al '' The most hated one!

-Goetia

65 reacties

Reputatie 3
Badge +8
Mr. Detective
Hahaha, smart???.

Ja de S? Is tijd en ja het was erg gezellig gisteravond/ nacht. Beetje saaie bijeenkomst dat wel. Alleen beetje gezongen Priester vertelde nog wat. En daarna hadden we wat gedronken en dat was het wel. Maar daarna nog even staan praten. Wat meer van elkaar te weten komen. Dus dat was wel leuk!

-Goetia
Ho ho wat gebeurd hier dan? ?.

Mr.S zijn ware aard komt naar boven. De S staat voor Sneaky Security haha. En wij maar denken dat we het goed hadden aangepakt Goetia ?. Nu moeten we een andere manier bedenken. Of eigenlijk hoeft dat niet ineens meer.

Zoals Daan al zei Mr. Detective. De man die alles ziet. ?

^
Faster
WOOOW.
Ik ergerde me alleen aan alle spel fouten, an dan komt Mr. Detective even een hele puzzel oplossen. Waarvan ik niet eens wist dst het bestond!

Nouja, iniedergeval leuk dat het gezellig was
Bij dat bericht met S en 2.4 etc was het pretty obvious dat jullie aan het afspreken waren, maar ik wist alleen niet met welke code. Damn @Mr.S!

*Deze berichten gaan zo hard verwijderd worden*
Reputatie 2
Badge +9
Heey,

Ik had nog 1 vraag over satanisme. In de bijbel van satan staat dat God dood is. Ik las alleen het eerste stukje. Over die Lavey. Maar jullie zeggen dat God over de aarde heerst momenteel. Maar hoe kan dat als hij dood is?

Gr:Mr. S
Heey, Mr.S,

Het klopt dat dat in het boek staat, maar dat is het antwoordt op een vraag die vele satanisten zich afvragen. Lavey heeft een tijdje als fotografeerde gewerkt bij de politie waar hij de vreselijkste dingen fotografeerde :
"I saw the bloodiest, grimiest side of human nature," he recalls. "People shot by nuts, knifed by
friends, little kids splattered in the gutter by hit and run drivers. It was disgusting and depressing. I
asked myself: 'Where is God?' I came to detest the sanctimonious attitude of people toward
violence, always saying it's God's will."

Lavey wou een kerk hebben waar mensen het naar hun zin hadden ''a temple of glorious indulgence that would be fun for people.'' Andere kerken zouden diensten hebben waar mensen zo snel mogelijk van af wilden hebben.
''All the other churches are places of abstinence with services that people want to have over as soon as possible so they can
get out and start enjoying life again."

Vroeger deden ze nog wel aan de zwate mis. Hij wist dat het oude concept van een zwarte mis aan spot drijven van christelijke diensten achterhaald was. Het was populair te verklaren dat God is dood :''It was popular to declare that "God is dead.''
De negatieve zwarte mis werd veranderd in positieve soorten vieringen als satanische bruiloften, begrafenissen verstoken van schijnheilige gemeenplaatsen, lust rituelen om te helpen individuen bereiken hun geslacht verlangens, vernietiging rituelen om leden van de Satanic Church te zegevieren over vijanden en hun doelen in het leven te winnen

he rites that he worked out, while still
maintaining the trappings of the ancient Black Mass, were changed from a negative mockery to
positive forms of celebrations: Satanic weddings, funerals devoid of sanctimonious platitudes, lust
rituals to help individuals attain their sex desires, destruction rituals to enable members of the
Satanic Church to triumph over enemies and win their goals in life

Het is iets populairs iets bekends om te zeggen dat God dood is. Maar wij leren van de Priesters dat God zeker nog wel leeft en dat Hij dus heerst over de wereld. En Satan is dus onderweg. Maar er zijn al wel kleine kenmerken dat Satan er bijna is..

^
Faster
Reputatie 2
Badge +9
Heey,

Okee dan had ik het dus niet goed gelezen. God leeft nog haha.

Ik heb (weer) een nieuwe vraag. Qua muziek. Heeft Satan ook nog een muziek smaak. Of hoe noem je dat. Een bepaald soort muziek die Satan eert of dat bij Satan past. Mensen zeggen vaak Metal en Rock dat dat bij Satan past maar dat klopt sws niet want Rock en Metal hoort bij Gothic. Dus ik vroeg me af Welke soort muziek hoort nou bij Satan?

Gr: Mr.S
Ik kan het hebben gemist, maar hoe werkt de inwijding bij het Satanisme?
Heey @Mr.S

Daar verschillen de meningen erg over. Sommigen zeggen dat death metal bij Satan hoort en andere zeggen weer Nordic muziek. En andere en ik onder andere denkt dat het de viool is.

-Goetia
Heey @Menspersoon,

Ik weet niet precies hoe het gaat bij andere vormen maar bij mij (ons) gaat het zo.

Je hebt eerst een gesprek met de hoge Priesters en Magister en als je geluk hebt is de Magus of Maga er ook. Daar praat je eerst mee en dan moet je vertellen wat je doel is in dit geloof en wat je vanplan bent om te gaan doen. Wil je bijvoorbeeld alleen Satanist zijn of wil je doorgroeien naar Warlock/Witch. Als je dan zegt ik wil alleen satanist zijn dan krijg je een andere inhuldiging dan als je zegt dat je een Warlock/ Witch wilt zijn.

Daarna ga je naar de zaal toe waar iedereen al in het zwarte gewaden staat. Hun gezichten zijn bedekt onder de kap. Je gaat dan langs hun heen en dan moet je op je knieën gaan zitten voor de Priester. Die verteld iets en dan geeft die aan dat je moet staan. Dan pakt de Priester het zwarte boek en daar moet jij je hand opleggen en dan met 2 vingers (wijsvinger en middelvinger) in de lucht. De vingers moeten tegen elkaar staan dus je moet geen peace teken maken. Dan zegt de Priester een aantal zinnen die jij moet na zeggen. Vervolgens pakt de Priester een lang mes en wijst die naar het noorden- oosten-zuiden- westen en zegt die Satan, Lucifer, Belial, Leviathan dat zeg je dan dus naar. En dan gaan de rest juigen met Hail Satan! en dan is het klaar.

Wij hebben meteen naar de inhuldiging een ritueel zodat diegene ook weet hoe dat gaat. Zodat die niet uiteindelijk naar huis gaat en dan bijvoorbeeld woensdag naar de ritueel gaat en geen idee heeft hoe het gaat. Wij hebben een klein stenen bol met het satans teken erin gegraveerd. Bij de eerste keer maken we een snee in je hand ( tussen de wijsvinger en de duim tot einde van de handpalm in het midden). Dan maak je een vuist en laat je het bloed over de bol lopen en dat trekt dan vervolgens in de steentjes rond om de bol. En dan is het klaar. Tenminste dan is de inwijding klaar daarna heb je natuurlijk nog de uitlegging over de rituelen.

Maar ik weet niet of @Faster hetzelfde doet. Hij heeft een iets vriendelijker vorm van Satanisme.

-Goetia
Ik denk zelf de cello en de viool als muziek instrument. Omdat je het heel vrolijk en positief kan maken maar ook weer heel droevig en negatief

Met de inwijding doen wij hetzelfde als Goetia alleen wij snijden niet in onze eigen handen we gebruiken een duif daarvoor. En wij hebben geen bol wij hebben gewoon een beeld van Satan. En wij gieten het rode spul niet over het beeld maar gooien het er tegen aan. Wij doen dat in een kelk en dan gooi je de inhoud tegen het beeld. En zeg je Hail Satan!

^
Faster
Reputatie 2
Badge +9
Ik zat zo te denken hé. Jullie beiden zeggen dat je elke verjaardag een duif dood. En @Faster jij zegt dat jullie zelfs een duif bij de inhuldiging doden. Daarnaast zei een van jullie dat je daarna iets roods in een kelk drinkt of glas. Is dat dan het rode van de duif? Dat zou dan dus betekenen dat jullie die duif de keel door.. En wat ik me dan afvraag misschien heel gek maar komt er zoveel uit die duif dan? Ik heb het wel is gezien bij de slager met een varken en een koe dat leek wel waterval maar een duif?

En wat ik me dan nu ineens ook afvraag wat doen jullie met die duiven die dan zijn gedood? En waar halen jullie zoveel duiven vandaan? En zo'n duif. Hoe houden jullie die rustig?

En jullie zeiden beiden dat je het bloed tegen dat beeld aan gooit of erop laat druipen. Maar wordt dat dan niet schoon gemaakt? Want mij lijkt het dat je dan op een gegeven moment honderden verschillende soorten bloed op zo'n beeld hebt. En dat gaat dan toch stinken? Of weet ik veel?

Kijk maar of jullie de vragen kunnen/ willen beantwoorden!

Gr:Mr.S

Reageer