I'm the most hated one

  • 15 September 2018
  • 65 reacties
  • 1037 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hallo..

Mijn naam is Goetia. Ik leef bij me opa en oma. Me ouders zijn dood. Mensen zeggen dat ik heb geholpen met de dood van me ouders. Ze zeggen dat me ouders zijn vermoord. Om als offer te dienen. En dat ik samen met oma en haar vriendinnen me ouders in de val hebben gelokt en vervolgens hebben gedood. Ik kan en mag er weinig over zeggen. Maar me oma zegt dat me ouders niet zijn vermoord maar dat ze een auto ongeluk hebben gekregen.

Ik had een account aangemaakt met de hoop dat die ene forumgebruiker er nog was. We hebben een gemeenschappelijk geloof. En ik wou graag met hem erover hebben. Ik ken hem persoonlijk niet maar we hebben dan ook een stuk of 750 leden. Hier in Nederland dan. En dan heb je ook nog dat ik in een andere vorm zit dan hij.

Ik ben een satanist. Een traditionele satanist. Ik geloof in een echte god Satan. Een persoonlijke god.Veel mensen denken aan de hemel als een mooie plek waar je heen kan gaan en waar je wordt beloond voor je leven op aarde. Wij denken daar heel anders over. De hemel is een wrede plek waar mensen overspoeld worden door leugens van die god. Je hebt geen mooi leven daar maar wordt er gestraft voor al je zonden hier op aarde. In de hel worden mensen bekroond door hun daden op aarde. Mensen die hebben laten zien dat ze wat hebben bereikt op aarde worden beloond door de 4 heersers van de hel. Mensen die niks doen en niks bereiken worden zwaar gestraft door hun. Ik spreek hierover Satanen. Dus niet de normale mensen.

Ik las ergens een bericht van iemand die zei dat Satan momenteel de macht over de wereld zou hebben. Een leugen! Satan is al jaren onderweg naar de aarde! God is momenteel degene die de macht heeft over de wereld. Hij denkt dat hij de mensheid kan verbeteren. Maar zoals al te zien is is het een grote puinhoop! En daar gaat Satan spoedig verandering in nemen. Satan komt met een legioenen vol met demonen en trouwe volgelingen naar de aarde en zal god laten terugtrekken naar de hemel. Dan zou de wereld weer in balans komen en worden de mensen beloond om hun zogenaamde zonden. Mensen die trouw zijn aan Satan worden beloond en mensen die trouw blijven aan die gruwelijke god worden gestraft.

Zoals ik zei zit ik in een andere vorm van satanisme dan die andere forumgebruiker. Mijn vorm is wat extremer om maar zo te zeggen. Wij mogen andere geloven niet aanbidden, we mogen niet in kerken komen en we mogen geen christelijke feestdagen vieren zoals, kerstmis, pasen, hemelvaart, etc. Wij hebben eigen feestdagen zoals;
Walpurgisnacht, 30 april of 1 mei
Halloween, 31 oktober of 1 november.
Zonnewende, rond 21 juni en 21 december.
Dit is het begin van de zomer en winter.
Equinox, rond 21 maart en 21 september.
Dit is het begin van de lente en herfst.

Daarnaast zijn de rituelen zoals die jongen noemde net iets anders. Wij doen het zelfde als wat die jongen zei. over een schaal waar botten, veren, takken, bladeren, etc. ingaan. Die maken we fijn en steken we aan. Die gaat rond en degene die de schaal vast hebt roept 1x de naam van de 4 heersers. En daarna geeft die hem door. Tot slot. Doen wij er iets roods in en gooien we de schaal leeg over een beeld.

Ik herken ook het laatste ritueel die hij noemde. Maar daar zeg ik ook niks over. Omdat het een zeer duister iets is. En zo hebben we nog 4x per jaar een speciale dag. En daar doen we iets met 6 zwarte kippen , maar laat ik daar maar niks over zeggen. haha anders word het wel heel luguber haha.

Verder over mijn geloof we mogen geen hechte band hebben met mensen. We mogen niet van mensen gaan houden. Ene kant is dat wel fijn maar andere kant ook erg vervelend. Ik kan bijvoorbeeld niet van me opa en oma gaan houden dat is tegen het geloof ik had tot 2 jaar geleden een vriendin maar ook daar mocht ik geen hechte band mee hebben. Alleen met andere Satanen mag ik een hechte band hebben. Ik mag nooit vragen om hulp omdat dat een teken van zwakte is.

En dat maakt het leven wel een stuk lastiger maar niet onmogelijk hoor. Ik heb daarom onder andere ook dit account aangemaakt zodat ik als ik een probleem hebt met mensen erover kan hebben!

Als laatste wil ik zeggen, ik heb geen hekel aan andermans geloof. Ik vind het redelijk best. Van mij mag iedereen zelf weten waar hij of zij in gelooft. Het enigste waar ik me echt aan kan irriteren is aan mensen die als excuus van hun God zeggen dat het de schuld is van Satan. Als er iets is met mijn God Satan en er gaat iets mis, dan zeg ik niet van oh dat is de schuld van Jezus. Ik vind het überhaupt al heel raar als mensen naar een andere god wijzen. Net zoiets als ik heb een slechte periode meegemaakt hoe komt dat toch? Ach het is de schuld van Jan. Ik denk altijd van hoe zou je het zelf vinden als iemand de hele tijd jouw op de kop geeft voor alles wat fout gaat. Ik laat een vaas op de grond vallen. Ja het is de schuld van (jouw naam).

Maar oke zo denk ik dan...

Als jullie vragen of opmerkingen hebben stel ze gerust!
Ook als je haat hebt of afschuw. Het maakt me allemaal niks uit. Ik ben toch al '' The most hated one!

-Goetia

65 reacties

Heey,

Goetia,
Lucifers Hymm, The Serpents Tongue, The Devil, en ook Goëtia.

Nice. Ik moet zeggen dat de Lucifers Hymm wel een heel kort lied is. Volgens mij zelfs de kortste van allemaal. De meeste hebben allemaal 5 min en deze maar 2min. Ik vindt hem wel mooi. The Serpents Tongue is mijn nieuwe favoriete LOVE IT!

Hoe komt het dat jij zo geïnteresseerd bent in demonen?

Van me opa. Mijn ene opa was een oorlogs misdadiger. Of tenminste zo wordt die tegenwoordig genoemd. Hij heeft gevochten voor de Duitsers in de WW2. Hij had zich als 27er bij het Duitse Rijk aangemeld. (Me opa en oma waren Duitsers). Hij heeft gevochten om Nederland te veroveren en uiteindelijk om Nederland te beschermen van de Amerikanen, Engelsen, Fransen. De rest dus. In 1945 op 14 februari werd die gedood.

Me andere opa is iemand die erg geïnteresseerd is in Demonen. Hij bestudeerd ze. En geeft er les over. En toen ik 5 was heeft hij me meegenomen en veel verteld over zijn interesses. En vorig jaar kreeg ik dat boek van hem.

^
Faster
Volgens me opa die dus demonen bestudeert. Had me andere opa ook veel interesses in demonen en voornamelijk hoe je ze oproept. Hij dacht dat hij zo mensen kon manipuleren. Soort van magie zoals jij dat eerder al noemde in de Ars Goetia.
Hey

Xxjee,
Je bent Christelijk maar je wist niet dat Satanisme bestond?
Wij lijken misschien op een heel streng geloof maar dat valt reuze mee hoor. Het enigste waar ik dan dus mee zit is de regel Toon geen zwakte.

Maar denk je niet dat de wereld beter zou zijn als iedereen zo goed mogelijk zijn best deed om geen verkeerde dingen te doen?? dan zou er geen oorlog zijn en stierven er veel minder mensen.

Wij doen geen verkeerde dingen. Wij zorgen ervoor dat het leven hier op aarde een stuk makkelijker is en vooral heel fijn. Wij hebben niks te maken met de oorlogen hier op aarde en ook niet met de mensen die sterven. Jullie God is degene die zich momenteel over de Aarde buigt. Wij zijn onderweg om het te veranderen. Wordt de Aarde beter door Satan? Ja ik vindt van wel. Jullie zouden dat absoluut niet vinden. Is er dan helemaal niemand vanuit de Hel hier op Aarde. Oh ja zeker wel. Er zijn veel presidenten vanuit de Hel hier op Aarde en ze hebben legioenen vol met Demonen. Maar we zijn momenteel nog niet sterk genoeg om God te verdrijven van de Aarde. Maar als Satan aankomt met de rest van het leger dan heeft God geen keuze!

zijn er nooit momenten dat je twijfelt?? of het wel klopt wat je gelooft? als je je er eigenlijk slecht door voelt om wat je gelooft, ben je dan wel goed bezig?

Nee, ik twijfel niet aan mijn geloof. Mijn geloof is het beste geloof dat er is. Ik voel me altijd veilig en de mensen voelen voor mij als een familie. Ik voel me niet slecht door het geloof. Want we doen niks slechts. Het enigste waar ik mee zit is de regel om geen zwakte te tonen. Maar dat betekent niet dat mijn geloof slecht is of dat ik me er slecht door voel. Wij zijn juist de gene die goed bezig zijn de mensen die in God geloven daarin tegen weer niet.

Ik zeg helemaal niet dat je Christen moet worden fzo hoor. iedereen mag geloven wat hij/zij zelf wil. daar zal ik nooit over oordelen. maar bedenk gewoon voor je zelf of je dit wil oke?

Ik wordt nooit van me leven een Christelijk of verander überhaupt van geloof. Ik hoef me niet te bedenken of dit oke is want ik weet dat dit oke is.

Ik voel me helemaal op mijn plek hier in het Satanisme. Ondanks dat mensen ons niet mogen of zelfs haten. Het maakt me niet uit. Mensen moeten zelf is nadenken of hun geloof wel Oké is. Volgens ons is God en alleen hij degene die slecht is. En de mensen die hem dienen zijn...

Ik heb btw. Geen haat naar andere geloven. Je mag zelf weten waarin je geloofd. Alleen mensen denken zelf verkeerd.

-Goetia

Ik hoop dat ik niet haat achtig overkomt. Zo bedoel ik het niet!
Hey,

@Faster,

Je opa bestudeert demonen en geeft les daarin?
Dan moet die wel iets te maken hebben met mijn geloof. Dat je demonen bestudeert dat zou nog wel kunnen als normaal persoon maar les geven daarin dat geven volgens mij alleen Satanen.

Hij dacht dat hij zo mensen kon manipuleren. Soort van magie zoals jij dat eerder al noemde in de Ars Goetia.

Dus je wist al wel wat Goetia betekenden? Waarom vroeg je het dan? Niet dat je het niet mag vragen. Maar niet veel weten het..
Hmm Manipuleren zeg je hé? Waarom krijg ik sterk het gevoel dat je zelf ook bij ons hoort? Ik ken een oudere man een Magister die ook demonen bestudeert. Je hoeft er niet over te praten hoor. Als het waar is wat ik denk. Niet iedereen praat graag over zijn/ haar geloof. Of ben je ook niet gelovig?

Sorry als het niet zo is. Maar Demonen, Het bestuderen ervan, er les ingeven, Mensen manipuleren, magie, Ars Goetia. Het klinkt zo herkenbaar..

Triest nieuws van je andere opa. Hij is misschien voor vele mensen een oorlogsmisdadiger. Maar als hij zo'n iemand was die niet wist voor wie hij vocht. Dan kon hij er zelf niks aan doen. Hoe zie jij je opa?

-Goetia
Goed dat je met die Priester en je grootouders gaat praten. In principe mag je zelfstandig naar de huisarts, maar het zou fijn zijn als je hun steun hebt.

Door de dingen die ik onder andere heb moeten doen.
Word je soms tot dingen gedwongen waar je je niet goed bij voelt?
Heey,

Mijn opa is Magister in Engeland. Hij woont daar momenteel zelf ook dus. Maar voor vergaderingen of bijzondere bijeenkomsten reist die veel tussen London, Amerika en Nederland. Ik zelf ben ook toen door mijn opa meegenomen in het geloof als een helpertje van Satan. Dat is nu niet meer zo ik ben nu gewoon een Satanist. Ik praat er zelf liever niet heel veel over omdat mensen dan meteen een sticker op je plakken van Hij is GESTOORD.

Dus je wist al wel wat Goetia betekenden? Waarom vroeg je het dan?

Ja ik weet het al best lang. Me opa heeft me daar veel over verteld. Ik wou kijken wat jij ervan wist. De meeste satanisten weten wel waar Goetia voor staat. En als jij zoiets had van nou ik vond een liedje op YT of Spotify en dat heette Goetia en daarom heb ik hem gekozen dan begon ik wel te twijfelen aan jou. qua Satanisme.

Je praat best openlijk over je geloof. Ik vind dat knap. Ik ken het ritueel van de kippen. Is altijd wel leuk daar. Maar waar zit jij dan in Noorden, Oosten, Westen, Zuiden? Ik zit in het Noord- Oosten. En doen jullie ook dan aan de 13e maand? Dat is altijd zo fantastisch. Leuk maar wel schrikken altijd. Vooral als ze net die.... Je snapt het wel.

Me andere opa.. Ja laat ik daar maar weinig over zeggen. Het zal erg pijnlijk aankomen voor alle mensen die door de Nazi zijn vermoord. Ik vindt het wel goed.

Deze tekst is verwijderd door de Kindertelefoon.

Valt dat trouwens onder contactgegevens uitwisselen?

^
Faster
Hey,

@Kenshin

Word je soms tot dingen gedwongen waar je je niet goed bij voelt?

Ja. Bijvoorbeeld elk jaar als je jarig bent. Dan moet je een offer brengen aan Satan. En dat houdt in een duif doden. En nog iets met een beker dat moet je opdrinken om je macht te tonen. Of soms bij een ritueel dat mensen jouw aanwijzen om het offer gereed te maken. Of het ergste wat ik vind is de fakkel te moeten vast houden. Want dan moet jij het in de fik zetten. Dat is zo erg. Ik heb al gezegd dat ik niet de fakkel wilt vasthouden en dat ik zelfs niet bij dat ritueel wil zijn. Het geluid is zo vreselijk.

Als je het dan hebt dat we slechte dingen doen. Dan ja. Dit is onbeschrijfbaar. De ritueel met de fakkel gebeurd 3x per jaar. Er is letterlijk niks erger dan wat er die avond gebeurd. Het duurt 3 uur. en het zijn de ergste uren die je meemaakt. Er gebeurd niks met mensen ofzo hoor! Maar met andere levende dingen. Maar weggaan of wegkijken is laf. En daar wordt je hard op aangesproken. En daarmee beledig je Leviathan.

-Goetia
Er wordt zelfs gezegd dat Satan zelf in een van zijn levens ooit homoseksueel was.
Damn, dat is ook wel weer eens nieuw om te horen van een geloof. Op zich kan dit ook verklaren waarom andere religies, met Satan als 'vijand' homoseksuelen niet accepteren.

Een ezel valt wel te plaatsen bij luiheid ja.

Thuisblijven is een mooie tactiek om het te vermijden. Fijn dat er dan dingen in een Tempel worden georganiseerd.

Dat vroeg ik mij ook nog af: Hebben jullie iets van een heilig boek?

Dus mensen die niet geloven worden niet eens per se gestraft. Ik snap eigenlijk niet helemaal meer waarom dit geloof als slecht wordt gezien, want ik begin steeds meer aspecten te ontdekken waarbij dit geloof zelfs ''aardiger'' is dan de meeste geloven.

Wel jammer dat er zoveel geheimzinnigheid komt kijken bij je geloof, want dat zaait ook weer allemaal vooroordelen. Maar je hebt wel gelijk, zo houd je een harde kern over die allemaal goed overtuigd zijn van wat ze geloven en doen.

Er zijn veel presidenten vanuit de Hel hier op Aarde en ze hebben legioenen vol met Demonen
Ja... Ik heb er wel een paar in gedachten.

Of het ergste wat ik vind is de fakkel te moeten vast houden. Want dan moet jij het in de fik zetten
Vervelend dat je dan wel bepaalde zaken moet uitvoeren. Is daar geen andere oplossing voor? Dan je van een afstandje kijkt ofzo?

Gr. Pin
Ik snap opzich wel dat mensen dit creepy vinden..

Zelf vind ik het opzich best interessant.

Kunnen jullie dan ook echt Demonen laten doen wat jullir willen? En heeft iedereen die magie?
Hey,

@Faster,

Ik begrijp heel goed dat je er liever niet veel over wilt praten. Het is ook wel lastig soms maar ik wou mensen een klein beetje een andere indruk geven op ons geloof. Van dat wij niet alleen maar duivels slecht zijn, maar dat wij ook een ''goede'' kant hebben. En natuurlijk we blijven in vele mensen hun ogen de slechteriken.

Noord- Oosten hé? Ik zit in het Midden- Oosten. Een X aantal keren doen we dat kippen c Ritueel. Ik vind het ook a altijd leuk. Maar zoals je r zegt is het best schrikken. d De 13t maand ken ik wel ja. Maar of ik da t nou leuk vind?- B y ons is het altijd best Heftig. s Maar dat zijn al onz e rituelen wel. Behalve het kippen r ritueel. Wat vind jij h6t leukste ritueel dan 3?

Valt dat trouwens onder contactgegevens uitwisselen?

Blijkbaar:D:8 haha. Nee sorry. Maar je vraagt het en dan : Aangepast door Kindertelefoon.

- Goetia

Je snapt het wel!:$
Hey

@Pin,

Hebben jullie iets van een heilig boek?

Ja we hebben een eigen bijbel. De satans bijbel of in het Engels (Satanic Bible).

''aardiger'' is dan de meeste geloven.

Ik denk omdat ik meer praat over de goede dingen in ons geloof. We zijn geen uiterst kwaadaardig geloof. Maar er zijn dingen die niet te accepteren zijn. En dat merk je al als je net lid bent geworden.

Over de presidenten van de hel. Ik denk dat ik wel weet wie je bedoelt. En het grappige is dat sommigen koningen, presidenten, ministers ook echt iets te maken hebben met het Satanisme. Ze zijn niet allemaal volbloed satanist maar wel een aanhanger ervan.

Is daar geen andere oplossing voor? Dan je van een afstandje kijkt ofzo?

Euhm. Je kan de fakkel bijvoorbeeld aan iemand anders geven. Maar sommige willen dat zelf niet eens. En het is niet zo dat ik altijd die fakkel moet vast houden, maar wel een paar keer per jaar. Van een afstandje kijken doen we al. We staan in een grote cirkel rondom de brandstapel. Het wordt niet geaccepteerd als je uit de kring gaat.
En de andere dingen worden ze ook niet blij van. Bij die duif bijvoorbeeld. Je moet het dan zelf doen. Omdat het jouw offer is.

-Goetia
Maar er zijn dingen die niet te accepteren zijn.
Is dat niet zo bij elk geloof?

En het grappige is dat sommigen koningen, presidenten, ministers ook echt iets te maken hebben met het Satanisme.
O dat geloof ik graag.

Jammer dat sommige rituelen dan echt verplicht zijn. Dat is dan een soort extra offer.
Ik vind jou geloof erg interessant (ik geloof zelf in niks eigelijk) maar ik sta open voor de geloven en meningen van anderen en ik lees daar graag over. (ik heb namelijk zoiets van het kan alemaal waar zijn maar er zijn er zo veel?) ik vind jou geloof interessant vooral omdat je er eigelijk nooit over hoor (ook op school niet) en het is een heel ander soort geloof dan de meesten waar je over leert.

Ik heb geen problemen met geloof (behalve beetje de islam (geen haat) maar ik vind een dier in je schuur houden en vervolgens zelf als gezin vermoorden (en dat leuk vinden) persoonlijk erg ver gaan (voorde rest geen problemen mee aleen dus dieren dooden)

Ik vraag mij nu aleen af warom je dit schrijft? Om Meer mensen met jou geloof te vinden? Mensen intelichten over jou geloof? Ik zou dit graag willen weeten wand ik vind dat er intresant.

Toch bedankt voor je verhaal.

Ik wil wel even zeggen dat ik het erg vind dat je ouders overleden zijn. Ikzelf heb een vader die ik nooit zie maar hij was een gemeen persoon in mijn leven en ik hat alsnog veel verdriet toen hij ons verliet dus ik kan mij niet voorstellen hoe het is om je ouders te verliezen als je echt van ze houd❤️

Ik geloof niet dat jij meegeholpen hebt bij hun dood en ik vind het erg dat dit word gezegd...

Ik wens je sterkte en het beste❤️❤️❤️
Hey

@Asy Silivana,

Kunnen jullie dan ook echt Demonen laten doen wat jullie willen? En heeft iedereen die magie?

De gewone satanen kunnen dat niet. Alleen de Warlock (magiër, tovenaar), Witch(heks) en hoge priester kunnen de Demonen oproepen en ook zij kunnen alleen de Demonen laten doen wat ze gevraagd wordt. En dat kan dus zijn mensen kwellen (lastig vallen) gebeurd voornamelijk bij de vijand, mensen dingen laten doen door stemmen in hun hoofd, mensen pijn doen, laten sterven, etc. Dat kunnen de Demonen doen.

En iedereen heeft een magie ja. Maar niet de magie om dingen te doen met de demonen. Dus zwarte magie hebben de meeste satanen niet. Tenzij je dus Warlock of Witch bent. De rest krijgt wel de toegang tot neutrale en witte magie. Zoals helen of dingen bij jezelf verbeteren. En dat leren we uit een boek en door de lessen.

-Goetia
Maar als iemand dan promoveert tot Warlock of Witch, hoe krijg je dan opeens toegang tot die magie?
Hey

@Mijnigezien,

Ik vraag mij nu aleen af warom je dit schrijft? Om Meer mensen met jou geloof te vinden? Mensen intelichten over jou geloof? Ik zou dit graag willen weeten wand ik vind dat er intresant.

Ik was al een tijdje de kindertelefoon aan het observeren. En ik las iets over een jongen die veel vertelde over zijn geloof. En dat vind ik zelf altijd wel leuk om te lezen. En toen kwamen er ineens meerdere gelovige hier op de kindertelefoon en mensen zeiden dat alles de schuld was van Satan. Dat Satan de wereld in zijn handen heeft. En ik dacht zoiets van maar dat klopt helemaal niet. Ja er zijn mensen uit de hel hier op aarde. Maar die zijn niet sterk genoeg om God te verdrijven. Daarom komt Satan zelf vanuit de hel naar Aarde.

En ik had zoiets van mensen vinden alles slecht aan Satan. En ik wou daar graag het tegen bewijs laten zien. Dat onze God Satan ook goede dingen doet! En dat er mensen zijn die wel trots zijn op Hem. Daarnaast las ik iets over een andere jongen Future zo heette die. Die had ook een topic aangemaakt dat ging over Satanisme. En ik vond het zo tof dat er iemand was die dat durfde te doen dat ik zoiets had nu moet ik ook op het forum. Dus ik maakte het account aan. Kwam ik erachter dan Future weg was gegaan en dat zijn Topic was verwijdert. En ik denk dat die dat deed omdat hij het graag stil wou laten. Omdat sommige dingen niet worden geaccepteerd als je dat deelt met buitenstaanders.

En ik wou het toch graag duidelijk maken dat wij niet zo vreselijk slecht zijn!

-Goetia
Hey

@Pin,

Je krijgt toegang doordat je boeken krijgt waarin staat hoe je die magie kan toepassen. En dat duurt ook wel een paar maanden tot jaar(jaren). Er zijn Warlocks of Witches die dan nog steeds niet die magie kunnen toepassen. Het is een lang proces met vele boeken en als je uiteindelijk niet eens snapt waar het boek nou echt over gaat dan lukt het sowieso niet. Dus die mensen moeten de boeken letterlijk uit hun hoofd leren en dat is best pittig als je bedenkt dat het om 25/30 boeken gaat. Je hebt 2 boeken voor elk element. Water, Aarde, Lucht, Vuur. Daarnaast heb je 3 boeken over Goetia, Dan moet je de boeken lezen van Lesser Key of Solomon, Key of Solomon, Solomon zelf, Testament of Solomon, Magical Treatise of Solomon, Boeken over Satan, Lucifer, Belial, Leviathan en zo zijn er nog wel een paar. De Solomon boeken zijn in iedergeval het belangrijkste.

Maar als je het goed doet dan kun je uiteindelijk met weinig moeite de grootste demonen oproepen en ze laten doen wat jij wilt.

-Goetia
Wow oké, veel boeken, veel leren en dan veel profijt. Je moet er wel wat voor over hebbben. Maar zo kan er ten minste geen misbruik van gemaakt worden. Nou ja, je weet in ieder geval zeker dat niet de eerste beste zomaar die magie kan uitvoeren.
Heey Goetia,

Hahaha slim:8. Alleen ik mis nu nog 1 detail. S? Het leukste ritueel. Ik denk dat ik dat kruispunt in het bos het leukste ritueel vind. Het is altijd zo grappig dat we daar staan en dan om 00.00 rent iedereen de bosjes in HAHAHA. Ik denk dan altijd van hier gaan we weer. En dan leg je die kippen op het kruispunt en maak je die cirkel met kippenvoer en dan denken ze dat die kippen in de cirkel blijven hahaha. En dan rent iedereen dus weg en die kippen zoiets van What, What, What is happening? :? En natuurlijk gebeurt er niks en dan gaat zo'n pipo in het zwart gekleed een rondje rennen rond de kippen. En dan zeggen de priesters van Oh zag je dat Satan liet een teken zien. hahaha. Zo grappig. Ze zullen er best iets serieus mee bedoelen maar ik snap dat hele ritueeltje niet.

Wat is die van jouw dan? Hopelijk eentje waar ook iedereen blijft leven?

^
Faster
Ik vind het een beetje eigenaardig dat je tot dingen gedwongen wordt waar je je niet goed bij voelt, zoals het ritueel met de duif. Heb je de optie deze rituelen te weigeren? Is er misschien een aanpassing mogelijk, eventueel met de reden dat je nog minderjarig bent?
Hey

@Pin,

Daarom hebben we dus ook zoveel boeken. Zodat niet iedereen even in zijn vrije tijd demonen kan oproepen of spirits. Het is best leuk als je het kan, maar als je het verkeerd doet kan het heel nadelig voor je zijn.

@Faster,
S? 23. En 2.3.
Haha ja dat kruispunt doen wij ook vaak?. Alleen wij moeten meteen al bij de bosrand staan en als het 00.00 is dan moeten we 1 stap naar achter zetten (ik 2). Bij ons wordt er dan een lied afgespeeld en dat is het.

Mijn leukste ritueel? Ja het is geen echte ritueel ofzo meer de in huldiging van nieuwe mensen vind ik altijd erg leuk. Ook omdat er dan extra veel leden er zijn. En sommige mensen denken dat als ze eenmaal binnen zijn dat het feest kan beginnen. Zo'n man die paar maanden geleden voor het eerst kwam. Die werd al bang alleen maar voor de kleine ceremonie. Het gezicht van die man toen de priester het mes pakte echt van?. Dus hij vroeg dus gaan we wat doen met dat mes? Zei de Priester ja. Je ringvinger eraf snijden. Die gast werd echt lijkbleek hahaha. En toen ging iedereen lachen werd die boos joh. Dat is echt zo'n grap die we altijd maken tijdens de inhuldiging. Alleen een kraai weer. Je kent het. Kreeg die man een kelk met iets donker rood erin. Die man zei van ik ga dat dus echt niet drinken. Ik ben geen vampier! Zegt de Priester oh maar dat is ook geen bloed ofzo dat is gewoon wijn. Hij vond het allemaal niet grappig.

En de week erop was die er weer en hij komt aangelopen met zo'n satanische ring en ketting. Doodskop T-shirt en zwarte broek met die zilveren kettingen. Die gast dacht dat er bij elke bijeenkomst drank was en dat er gefeest werd. Dus hij zei aan het einde van de avond. Het valt me wel tegen hier. Ik dacht echt zo als je graag feesten wilt en veel drank wilt hebben dan ga je toch naar de disco of bar?

@Kenshin,
Ja dat is het strenge van ons geloof. Ik vind het natuurlijk niet fijn, maar zoals met die duif. Dat is 1 beweging en het is klaar. Maar zoals de fakkel dat soort dingen zijn niet fijn. Weigeren mag wel maar dat moet je niet te vaak doen anders krijg je een gesprek daarover. En als je dan nog meer gaat weigeren dan kan het zijn dat je wordt buitengesloten of zelfs wordt geband..

-Goetia
Zolang dat de steun die je uit je geloof put opweegt tegen de dingen die je niet fijn vindt, lijkt het me ok. Geef het wel aan als er iets is dat je liever niet doet. Als je een gesprek erover krijgt, kan je uitleggen wat je er moeilijk aan vindt, en hebben ze misschien tips voor je.
Reputatie 2
Badge +9
Heey,

@Goetia en @Faster,

Ik hoop dat het leuk was gisteravond? Was het een leuke bijeenkomst? Nog veel geleerd?

Gr: Mr.S
Wat bedoel je met leuk gisteravond? Bijeenkomst?

En met wij samen? We kennen elkaar alleen via hier!

-Goetia
Reputatie 2
Badge +9
Ik weet dan misschien niks van satanisme en magie

Maar ik weet heus wel wat jullie bedoelen met S? De S staat voor Seconds en Seconds staat voor tijd.

Dus wat er eigenlijk staat bij de reactie van @Faster: '' Als je dit nog leest. Ik ben tijd 2.4. Jij gaf daarvoor al aan dat S? 23 was en 2.3. Waarmee je bedoelt tijd is 23 uur. en 2.3 is 22.30. @Faster zegt dus ik ben er om 22.40.

Vervolgens antwoord jij erop met S? 2.2/2.25. Waarmee je dus bedoelt dat je er of om 22.20/ 22.25 er was of dat je toen vertrok.

R-E geeft de plek aan waar jullie stonden of verzamelde.

Het is een redelijk bekende vorm alleen meeste mensen gebruiken H? waar de H staat voor Hour (uur).

Daarnaast vroeg @Faster waar jij zat en naar welke stad je toe gaat. Waarop de KT dat heel snel aanpaste. Maar blijkbaar had je het wel gelezen.

Je schrijft een reactie naar @Faster. En ineens schrijf je heel vreemd;

Noord- Oosten hé? Ik zit in het Midden- Oosten. Een X aantal keren doen we dat kippen c Ritueel. Ik vind het ook a altijd leuk. Maar zoals je r zegt is het best schrikken. d De 13t maand ken ik wel ja. Maar of ik da t nou leuk vind?- B y ons is het altijd best Heftig. s Maar dat zijn al onz e rituelen wel. Behalve het kippen r ritueel. Wat vind jij h6t leukste ritueel dan 3?


Ik heb geen idee wat je daar uiteindelijk mee bedoelt, maar je geeft volgens mij antwoord op de vraag van @Faster. Je zou kunnen zeggen ik maak snel typfouten, maar dat klopt niet! Want al je reacties zijn zorgvuldig geschreven en met haast geen spelfouten. Dus waarom dan ineens wel?

Uiteindelijk schrijf je onderin op het eind van je reactie van : Je snapt het wel! .

Als we dan kijken naar @Fasters reactie daarop Hahaha slim. Alleen ik mis nu nog 1 detail. S?

Ik kan heel gek aan het speculeren zijn, maar ik weet 100% zeker dat jullie met S? tijd bedoelen. Ik beschuldig jullie overigens nergens van, maar ik vroeg het me af.

Gr: Mr.S

Reageer