I'm the most hated one

  • 15 September 2018
  • 65 reacties
  • 1040 Bekeken


Toon eerste bericht

65 reacties

Sorry als ik je even niet begrijpt.

Maar waar heb ik neergezet dat ik iets tegen niet gelovigen hebt? Ik heb niks met die mensen. Iedereen moet zelf bepalen wat die doet met zijn leven en of je wel of niet geloofd.

Ik weet dat wij in een verkeerd daglicht worden gezet door vele mensen. En dat is terecht. We hebben meerdere vormen van satanisme. Sommige zijn minder extreem dan andere.

Ja je hebt ook mensen die extreem geloven in Satan en die dus de slechtheid ook aanbid. Dat doen wij niet.

En waar heb ik gezegd dat de rest slecht is? Wij zeggen niet dat de rest slecht is. Hooguit minder.

-Goetia
@Kappa123,

Ik ging er inderdaad nogal dreigend in op de reactie van @Ronald2001. Daarvoor ook mijn excuses. Ik was het niet eens met hem, omdat ik gewoon niet snap waarom je een ander de schuld geeft voor je eigen daden. Ik heb een verkeerde indruk gemaakt op hem en dat was niet de bedoeling. Daarvoor ook mijn excuses.

Wij vinden als geloof dat andere geloven niet de waarheid verteld. We hebben een afkeer tegen een bepaald geloof vooral. Maar daar ga ik het niet over hebben. We houden er niet van.





Maar zoals ik al zei. Ik heb geen hekel aan mensen met een ander geloof. Ik respecteer andere mensen met een geloof.

-Goetia
. Als nog geen antwoord op mijn vraag dus at heb je tegen mensen die niet geloven
(Niet mijn mening maar veel mensen vinden volgens mij satanisten niet het liefste volk en dat vinden meer mensen dan alleen christelijke waarom zeggen jullie dan dat de rest slecht is want jij zij zelf dat je zonde (slechte dingen) goed zijn)
@Kappa123,

Ik ging er inderdaad nogal dreigend in op de reactie van @Ronald2001. Daarvoor ook mijn excuses. Ik was het niet eens met hem, omdat ik gewoon niet snap waarom je een ander de schuld geeft voor je eigen daden. Ik heb een verkeerde indruk gemaakt op hem en dat was niet de bedoeling. Daarvoor ook mijn excuses.

Wij vinden als geloof dat andere geloven niet de waarheid verteld. We hebben een afkeer tegen een bepaald geloof vooral. Maar daar ga ik het niet over hebben. We houden er niet van.

Maar zoals ik al zei. Ik heb geen hekel aan mensen met een ander geloof. Ik respecteer andere mensen met een geloof.

-Goetia
Hey

@Pin,
Euhm.. Slecht zijn zoals moordenaars en andere misdadigers worden niet door ons beloond maar worden ook gestraft. Deze mensen vallen onder het kopje met niks bereikt. Maar mensen die echt iets bereiken worden wel beloond. Vele hoog meesters van ons zijn bijv. acteur/ zangers. Of mensen hebben een groot bedrijf.

Zonden maken de wereld beter. de zonden zijn de 7 Hoofdzondes.
ijdelheid ,hebzucht - gierigheid, onkuisheid - lust - wellust, jaloezie - afgunst , gulzigheid - vraatzucht, wraak, luiheid.

Ijdelheid: Vele mensen willen graag aantrekkelijker zijn dan de ander of zelfs belangrijker, of vanzichzelf houden. Maar dat is een zonde. Iedereen moet gelijk behandeld worden. En iedereen is even belangrijk.

Hebzucht- Gierigheid: Vele mensen geven liever geen tot weinig geld uit. Mensen willen graag dingen voor zich zelf houden, bijvoorbeeld eten. Dat is een zonde. Je moet delen met mensen.

Onkruisheid, lust, wellust: Iedereen mag zelf weten op welk geslacht hij/ zij valt. En iedereen voelt zich wel is aangetrokken door iemand. Een zonde. Homoseksualiteit is niet toegestaan, en mensen mogen geen lust hebben naar elkaar.

Jaloezie: Iedereen is wel is een keer jaloers op iemand, maar ook dat mag niet. Je mag niet jaloers zijn op iemand.

Gulzigheid: Als iets gratis is dan nemen mensen er flink van toch? Als jij in een wokrestaurant zit dan eet je zoveel als je op kan. Nee dat mag niet is een zonde. Je moet bescheiden zijn.

Wraak: Iedereen wilt wel is een keer wraak nemen. En dat hoeft niet meteen heel ernstig te zijn, maar bijvoorbeeld. Ik gooi water over je heen, dan wil je wraak nemen door mij terug te pakken. Maar dat mag niet. Een zonde.

Luiheid: Iedereen heeft wel is dat die geen zin heeft om iets te doen. Maar dat mag dus ook niet. Een zonde.

Als je ook nog graag wilt weten welke dieren erbij elke zonde hoort, dan moet je het maar vragen of als je geïnteresseerd bent in welk symbolische demonen erbij hoort?

Wij vinden dat zonden je leven een stuk aangenamer maakt. Het maakt je leven beter en ook leuker. Voor ons heb je zonden nodig in je leven en kan je er niet zonder mee. Daarnaast lijkt het mij ook onmogelijk als je niet 1x zondigd. Maar om nou naar de kerk te gaan en tegen de priester te zeggen dat je lui bent geweest??

Mensen die in wetenschap geloven. Die worden onder verdeelt als neutrale mensen. Alleen mensen die geloven in hemel of in een andere god dan Satan worden gestraft.

Ja wij geloven wel in een hemel en aarde. Moderne Satanisten geloven daar niet in die geloven dat Satan een metafoor is en dat zij de goden zelf zijn. Die voelen zich echt als de meest machtige mensen. Wij geloven dat God momenteel over aarde en hemel heerst en dat Satan dat wilt gaan veranderen. Satan is al jaren onderweg naar aarde. En wij geloven dat als Satan de wereld overneemt dat die dan weer in balans is.

Ja. Andere mensen geloven dat Satan al op Aarde heerst momenteel en dat Hij degene is die zou zorgen voor oorlogen en criminaliteit. En dat God of op weg is naar Aarde of dat hij er al is? Idk. Hoe zij het zien. Maar dat is het inderdaad we zien beiden iets anders. De een gelooft dat Satan er al is, en wij geloven dat Satan onderweg is.

Nee we doen ook niet aan Sinterklaas, omdat deze man een bisschop zou zijn geweest Nicolaas van Myra een wonderdoener. Aan bevrijdingsdag doen we weer wel. Omdat dat inderdaad niks met geloof te maken heeft.

De kippen 3 van de 6 overleven het wel. De andere 3 niet. We doen dat midden in de nacht. Iedereen moet om 23.00 er zijn want dan beginnen we. We maken een omgekeerde pentagram (satans teken). De eerste 3 kippen dienen als een soort verf voor het pentagram, de andere 3 kippen worden vastgehouden tot 10min voor 00.00. Dan steken we kaarsen aan en moet iedereen zo'n kaars vasthouden we verdelen ons rond om de pentagram. Vervolgens om 2 min voor 00.00 legt de Magus de 3 kippen op het middenpunt van het pentagram. Deze kippen moeten in het midden blijven. Dan om 00.00 spreken we de 4 namen uit ( de 4 heersers van de hel) Daarna krijgen we een verhaal te horen van een priester die vervolgens iets met de dode kippen doet. Laat ik maar niet zeggen wat. Daarna zingen we nog wat en dan is het afgelopen.


We zijn inderdaad vooral verantwoordelijk voor onze eigen daden. Wij geven serieus niemand anders op de kop. Ik heb nog nooit een priester horen zeggen van Vandaag hadden we een tegen slag maar dat kwam door God. Echt nog nooit. Wel kan het zijn dat je wordt gestraft door Satan of Lucifer, Belial, Leviathan. Maar als je dood bent dan pas gaat het echt gebeuren. Dat geloven wij. Je krijgt dan de eer om in de Hel te komen. En als je dat weigert dan kom je in een andere wereld terecht waar niks is.

Ik zou wel om hulp mogen vragen bij een andere satanist maar dan moet het minstens een priester/ priesteres zijn. Tegen een gewone satanist kan je beter niks vragen. Omdat je dan dus ook overkomt als zwakkeling.

Wij hebben een Tempel zoals we dat zelf noemen. We hebben er een paar in Nederland. Eentje in Zwolle en Eentje in Amsterdam. Dat zijn de bekentste. We hebben wel meerdere plekken maar die mogen we niet vertellen. Hier worden ook geheime bijeenkomsten gehouden.

Het is niet zo makkelijk om Satanist te worden. Vroeger kon je zo naar de Tempel toe lopen en je registreren. En dan kon jezelfs van christelijkgeloof naar de Satanisten geloof gaan. Dat is al een tijdje niet meer zo. We zijn tegenwoordig een ondergrondse religie. Buitenstaanders mogen nooit weten waar en wanneer de bijeenkomsten zijn. Buitenstaanders kunnen niet zomaar in contact komen met leden van de Tempel (kerk). Wij geloven dat satanisten zijn geboren en dus niet worden gemaakt.

Als je heel graag een satanist wilt zijn moet je een mail sturen naar ze of je kan je aanmelden op de site church of satan. Je moet minimaal 18 jaar zijn, maar daar doen ze hier in Nederland niet heel moeilijk over. Daarnaast als je goede connecties hebt met een lid dan laten ze je sneller binnen. En misschien vreemd maar je moet 225 amerikaanse dollars betalen als je lid wilt worden. Daarnaast kan je geen mail maken met daarin van Hey ik ben * En ik wil satanist worden. Je moet een heel goed overtuigende mail maken met waarom jij een satanist bent. Als je geluk hebt krijg je een bericht van hun of je op die en die locatie wilt komen en dan zo laat. Eenmaal op die plek komen er 3 of 4 mensen die een gesprek met je voeren. Ze zullen je vragen stellen en dingen vertellen. Als je het eens bent dan onderteken je een contract. En dan moet je een paar weken wachten tot dat je opnieuw een uitnodiging krijgt en als dat allemaal goed verloopt dan ga je met hun naar de Tempel toe.

-Goetia
Hey Goetia

Mensen zeggen dat ik heb geholpen met de dood van me ouders.
Wat heftig dat die mensen dat zeggen. Ik kan me moeilijk voorstellen dat jij een van de oorzaken bent van de dood van je ouders.

Verder over mijn geloof we mogen geen hechte band hebben met mensen. We mogen niet van mensen gaan houden.
Dat lijkt me lastig. Soms ga je je onbewust hechten aan bepaalde mensen. Heb je iemand waarbij je terecht kan als je ergens over wilt praten? Iemand die je vertrouwt?

Hulp vragen vind ik geen teken van zwakte. Daarbij is het geen schande om je zwak op te stellen. Je zwak opstellen vereist vaak veel moed.

Ik kan me voorstellen dat het niet fijn is als mensen zeggen dat pijn of ongeluk wordt veroorzaakt door iemand die je aanbidt. Als dat gebeurt, leg je mensen dan uit hoe jij het ziet?

Ik vind het jammer dat je jezelf ‘the most hated one’ noemt. Wie geeft je dat gevoel?

Vind je steun bij je geloof?

Groetjes
Kenshin
Ehm wat vind jou geloof van niet gelovige en je zegt je mag ook zeggen dat je het geloof niks vind wrm ga je er dan zo aanvalent op in
Oké wacht, dus als ik het goed begrijp, dan is het volgens jouw geloof dus goed om slecht te zijn? Dus wat men i.h.a. als 'zonden' beschouwt, is in jouw geloof juist goed?

Wat mag ik dan precies verstaan onder ''zonden'' en waarom is dit dan goed volgens jouw geloof?

Mensen die trouw zijn aan Satan worden beloond en mensen die trouw blijven aan die gruwelijke god worden gestraft.
En wie in de wetenschap gelooft? (Of in ieder geval iets dat geen van beiden van wat jij noemde is.)

Wacht, maar je gelooft dus wel in een hemel en aarde en dat God zegmaar heerst over de hemel en Satan over de aarde? Alleen is jullie interpretatie van wat waar gebeurt dus een stuk anders?

Wel tof dat je ook feestdagen hebt. Feestdagen lijken mij altijd bijzonder bij een geloof. Ik bedoel deze vraag niet dom ofzo, maar bv Sinterklaas, dat is niet echt helemaal gebonden aan een kerk of ander geloof. Het is meer een cultuur dingetje (of heb ik dat fout?). Mag je dat dan ook niet vieren? Of iets als Bevrijdingsdag? Dat mag wel toch? Want het is niet aan een geloof gebonden?

En daar doen we iets met 6 zwarte kippen...
Klinkt gezellig. Blijven de kippen leven?
Ik vermoed van niet, aangezien je ''luguber'' noemt in de zin erna, maar ik vraag het maar even.

Dus als ik het goed begrijp, geloven jullie niet dat er een soort grotere macht heerst. Je bent verantwoordelijk voor je eigen daden. Pas wanneer je overlijdt krijg je te maken met deze ''machten'': Satan of God. En dan wordt je gestraft of geprezen?

Ik mag nooit vragen om hulp omdat dat een teken van zwakte is.
Dat is wel vervelend... Net zoals niet close mogen worden met iemand, behalve een andere satanist.
Mag je een andere Satanist ook niet om hulp vragen?

Heb je een soort plek waar je naartoe gaat voor je geloof zoals christenen naar een kerk gaan?

Net zoiets als ik heb een slechte periode meegemaakt hoe komt dat toch? Ach het is de schuld van Jan.
Daar ben ik het op zich wel mee eens, maar ik vind het ook wel mooi als je in staat bent om in iets te geloven dat groter is dan jijzelf.

Was het maar zo makkelijk, denk ik vaak.

Niet dat ik interesse heb, maar mocht ik satanist willen worden, hoe doe ik dit? (Mag je dit vertellen?)

Ehm nou ja, kijk maar of je mijn vragen wil/kan/mag beantwoorden.

Gr. Pin
Hallo Ronald,

Ik zeg meestal niet snel sorry. Maar ik merk dat ik nogal bedreigend overkom naar jou. Terwijl je een aardig iemand lijkt.

Daarom wil ik Sorry zeggen voor mijn nogal bedreigende toon (als ik zo overkwam). Ik had het anders moeten verwoorden mijn excuses! En ik vindt het fijn als je even aangeeft waar je het niet mee eens bent of wat je nogal negatief vind.

Sorry!

-Goetia
Dus omdat de bijbel het zegt. Is het ook meteen zo? Dus als er ook maar iets fout gaat dan is het Satans schuld? Want jullie God is zo'n fantastische God hij doet natuurlijk nooit iets fout?
staat in de bijbel, meerdere teksten over.
Ik heb dat gedeelte weggehaald. Sorry ik wou je niet aanvallen. Ik vroeg me gewoon af waarom is het altijd de schuld van Satan wat kan hij eraan doen?
Hallo..

Ik bedoel het niet als een aanval ofzo gewoon meer van Waarom?? Waarom is het zijn schuld?
unh,
Of ik las nog iets van iemand iets van waarom heeft god me in de steek gelaten? En een ander reageerde daarop met Satan. Wat Satan? Heeft Satan ervoor gezorgd dat God haar in de steek liet? Wat een lafaard is God dan! Dat hij zijn trouwe volgelingen in de steek laat om dat hij bang is voor Satan. HAHA

sorry maar ik voel me nogal aangevallen door dit stukje, aangezien je dit best wel negatief neezet...

daarnaast is die forum gebruiker Future en nee hij is er niet meer....

Reageer