I'm the most hated one

  • 15 September 2018
  • 65 reacties
  • 1040 Bekeken


Toon eerste bericht

65 reacties

Hey

@Mijnigezien,

Ik vraag mij nu aleen af warom je dit schrijft? Om Meer mensen met jou geloof te vinden? Mensen intelichten over jou geloof? Ik zou dit graag willen weeten wand ik vind dat er intresant.

Ik was al een tijdje de kindertelefoon aan het observeren. En ik las iets over een jongen die veel vertelde over zijn geloof. En dat vind ik zelf altijd wel leuk om te lezen. En toen kwamen er ineens meerdere gelovige hier op de kindertelefoon en mensen zeiden dat alles de schuld was van Satan. Dat Satan de wereld in zijn handen heeft. En ik dacht zoiets van maar dat klopt helemaal niet. Ja er zijn mensen uit de hel hier op aarde. Maar die zijn niet sterk genoeg om God te verdrijven. Daarom komt Satan zelf vanuit de hel naar Aarde.

En ik had zoiets van mensen vinden alles slecht aan Satan. En ik wou daar graag het tegen bewijs laten zien. Dat onze God Satan ook goede dingen doet! En dat er mensen zijn die wel trots zijn op Hem. Daarnaast las ik iets over een andere jongen Future zo heette die. Die had ook een topic aangemaakt dat ging over Satanisme. En ik vond het zo tof dat er iemand was die dat durfde te doen dat ik zoiets had nu moet ik ook op het forum. Dus ik maakte het account aan. Kwam ik erachter dan Future weg was gegaan en dat zijn Topic was verwijdert. En ik denk dat die dat deed omdat hij het graag stil wou laten. Omdat sommige dingen niet worden geaccepteerd als je dat deelt met buitenstaanders.

En ik wou het toch graag duidelijk maken dat wij niet zo vreselijk slecht zijn!

-Goetia
Hey

@Pin,

Je krijgt toegang doordat je boeken krijgt waarin staat hoe je die magie kan toepassen. En dat duurt ook wel een paar maanden tot jaar(jaren). Er zijn Warlocks of Witches die dan nog steeds niet die magie kunnen toepassen. Het is een lang proces met vele boeken en als je uiteindelijk niet eens snapt waar het boek nou echt over gaat dan lukt het sowieso niet. Dus die mensen moeten de boeken letterlijk uit hun hoofd leren en dat is best pittig als je bedenkt dat het om 25/30 boeken gaat. Je hebt 2 boeken voor elk element. Water, Aarde, Lucht, Vuur. Daarnaast heb je 3 boeken over Goetia, Dan moet je de boeken lezen van Lesser Key of Solomon, Key of Solomon, Solomon zelf, Testament of Solomon, Magical Treatise of Solomon, Boeken over Satan, Lucifer, Belial, Leviathan en zo zijn er nog wel een paar. De Solomon boeken zijn in iedergeval het belangrijkste.

Maar als je het goed doet dan kun je uiteindelijk met weinig moeite de grootste demonen oproepen en ze laten doen wat jij wilt.

-Goetia
Heey Goetia,

Hahaha slim:8. Alleen ik mis nu nog 1 detail. S? Het leukste ritueel. Ik denk dat ik dat kruispunt in het bos het leukste ritueel vind. Het is altijd zo grappig dat we daar staan en dan om 00.00 rent iedereen de bosjes in HAHAHA. Ik denk dan altijd van hier gaan we weer. En dan leg je die kippen op het kruispunt en maak je die cirkel met kippenvoer en dan denken ze dat die kippen in de cirkel blijven hahaha. En dan rent iedereen dus weg en die kippen zoiets van What, What, What is happening? :? En natuurlijk gebeurt er niks en dan gaat zo'n pipo in het zwart gekleed een rondje rennen rond de kippen. En dan zeggen de priesters van Oh zag je dat Satan liet een teken zien. hahaha. Zo grappig. Ze zullen er best iets serieus mee bedoelen maar ik snap dat hele ritueeltje niet.

Wat is die van jouw dan? Hopelijk eentje waar ook iedereen blijft leven?

^
Faster
Hey

@Pin,

Daarom hebben we dus ook zoveel boeken. Zodat niet iedereen even in zijn vrije tijd demonen kan oproepen of spirits. Het is best leuk als je het kan, maar als je het verkeerd doet kan het heel nadelig voor je zijn.

@Faster,
S? 23. En 2.3.
Haha ja dat kruispunt doen wij ook vaak?. Alleen wij moeten meteen al bij de bosrand staan en als het 00.00 is dan moeten we 1 stap naar achter zetten (ik 2). Bij ons wordt er dan een lied afgespeeld en dat is het.

Mijn leukste ritueel? Ja het is geen echte ritueel ofzo meer de in huldiging van nieuwe mensen vind ik altijd erg leuk. Ook omdat er dan extra veel leden er zijn. En sommige mensen denken dat als ze eenmaal binnen zijn dat het feest kan beginnen. Zo'n man die paar maanden geleden voor het eerst kwam. Die werd al bang alleen maar voor de kleine ceremonie. Het gezicht van die man toen de priester het mes pakte echt van?. Dus hij vroeg dus gaan we wat doen met dat mes? Zei de Priester ja. Je ringvinger eraf snijden. Die gast werd echt lijkbleek hahaha. En toen ging iedereen lachen werd die boos joh. Dat is echt zo'n grap die we altijd maken tijdens de inhuldiging. Alleen een kraai weer. Je kent het. Kreeg die man een kelk met iets donker rood erin. Die man zei van ik ga dat dus echt niet drinken. Ik ben geen vampier! Zegt de Priester oh maar dat is ook geen bloed ofzo dat is gewoon wijn. Hij vond het allemaal niet grappig.

En de week erop was die er weer en hij komt aangelopen met zo'n satanische ring en ketting. Doodskop T-shirt en zwarte broek met die zilveren kettingen. Die gast dacht dat er bij elke bijeenkomst drank was en dat er gefeest werd. Dus hij zei aan het einde van de avond. Het valt me wel tegen hier. Ik dacht echt zo als je graag feesten wilt en veel drank wilt hebben dan ga je toch naar de disco of bar?

@Kenshin,
Ja dat is het strenge van ons geloof. Ik vind het natuurlijk niet fijn, maar zoals met die duif. Dat is 1 beweging en het is klaar. Maar zoals de fakkel dat soort dingen zijn niet fijn. Weigeren mag wel maar dat moet je niet te vaak doen anders krijg je een gesprek daarover. En als je dan nog meer gaat weigeren dan kan het zijn dat je wordt buitengesloten of zelfs wordt geband..

-Goetia
Wat bedoel je met leuk gisteravond? Bijeenkomst?

En met wij samen? We kennen elkaar alleen via hier!

-Goetia
Hahaha, smart???.

Ja de S? Is tijd en ja het was erg gezellig gisteravond/ nacht. Beetje saaie bijeenkomst dat wel. Alleen beetje gezongen Priester vertelde nog wat. En daarna hadden we wat gedronken en dat was het wel. Maar daarna nog even staan praten. Wat meer van elkaar te weten komen. Dus dat was wel leuk!

-Goetia
Ho ho wat gebeurd hier dan? ?.

Mr.S zijn ware aard komt naar boven. De S staat voor Sneaky Security haha. En wij maar denken dat we het goed hadden aangepakt Goetia ?. Nu moeten we een andere manier bedenken. Of eigenlijk hoeft dat niet ineens meer.

Zoals Daan al zei Mr. Detective. De man die alles ziet. ?

^
Faster
Heey, Mr.S,

Het klopt dat dat in het boek staat, maar dat is het antwoordt op een vraag die vele satanisten zich afvragen. Lavey heeft een tijdje als fotografeerde gewerkt bij de politie waar hij de vreselijkste dingen fotografeerde :
"I saw the bloodiest, grimiest side of human nature," he recalls. "People shot by nuts, knifed by
friends, little kids splattered in the gutter by hit and run drivers. It was disgusting and depressing. I
asked myself: 'Where is God?' I came to detest the sanctimonious attitude of people toward
violence, always saying it's God's will."

Lavey wou een kerk hebben waar mensen het naar hun zin hadden ''a temple of glorious indulgence that would be fun for people.'' Andere kerken zouden diensten hebben waar mensen zo snel mogelijk van af wilden hebben.
''All the other churches are places of abstinence with services that people want to have over as soon as possible so they can
get out and start enjoying life again."

Vroeger deden ze nog wel aan de zwate mis. Hij wist dat het oude concept van een zwarte mis aan spot drijven van christelijke diensten achterhaald was. Het was populair te verklaren dat God is dood :''It was popular to declare that "God is dead.''
De negatieve zwarte mis werd veranderd in positieve soorten vieringen als satanische bruiloften, begrafenissen verstoken van schijnheilige gemeenplaatsen, lust rituelen om te helpen individuen bereiken hun geslacht verlangens, vernietiging rituelen om leden van de Satanic Church te zegevieren over vijanden en hun doelen in het leven te winnen

he rites that he worked out, while still
maintaining the trappings of the ancient Black Mass, were changed from a negative mockery to
positive forms of celebrations: Satanic weddings, funerals devoid of sanctimonious platitudes, lust
rituals to help individuals attain their sex desires, destruction rituals to enable members of the
Satanic Church to triumph over enemies and win their goals in life

Het is iets populairs iets bekends om te zeggen dat God dood is. Maar wij leren van de Priesters dat God zeker nog wel leeft en dat Hij dus heerst over de wereld. En Satan is dus onderweg. Maar er zijn al wel kleine kenmerken dat Satan er bijna is..

^
Faster
Heey @Mr.S

Daar verschillen de meningen erg over. Sommigen zeggen dat death metal bij Satan hoort en andere zeggen weer Nordic muziek. En andere en ik onder andere denkt dat het de viool is.

-Goetia
Heey @Menspersoon,

Ik weet niet precies hoe het gaat bij andere vormen maar bij mij (ons) gaat het zo.

Je hebt eerst een gesprek met de hoge Priesters en Magister en als je geluk hebt is de Magus of Maga er ook. Daar praat je eerst mee en dan moet je vertellen wat je doel is in dit geloof en wat je vanplan bent om te gaan doen. Wil je bijvoorbeeld alleen Satanist zijn of wil je doorgroeien naar Warlock/Witch. Als je dan zegt ik wil alleen satanist zijn dan krijg je een andere inhuldiging dan als je zegt dat je een Warlock/ Witch wilt zijn.

Daarna ga je naar de zaal toe waar iedereen al in het zwarte gewaden staat. Hun gezichten zijn bedekt onder de kap. Je gaat dan langs hun heen en dan moet je op je knieën gaan zitten voor de Priester. Die verteld iets en dan geeft die aan dat je moet staan. Dan pakt de Priester het zwarte boek en daar moet jij je hand opleggen en dan met 2 vingers (wijsvinger en middelvinger) in de lucht. De vingers moeten tegen elkaar staan dus je moet geen peace teken maken. Dan zegt de Priester een aantal zinnen die jij moet na zeggen. Vervolgens pakt de Priester een lang mes en wijst die naar het noorden- oosten-zuiden- westen en zegt die Satan, Lucifer, Belial, Leviathan dat zeg je dan dus naar. En dan gaan de rest juigen met Hail Satan! en dan is het klaar.

Wij hebben meteen naar de inhuldiging een ritueel zodat diegene ook weet hoe dat gaat. Zodat die niet uiteindelijk naar huis gaat en dan bijvoorbeeld woensdag naar de ritueel gaat en geen idee heeft hoe het gaat. Wij hebben een klein stenen bol met het satans teken erin gegraveerd. Bij de eerste keer maken we een snee in je hand ( tussen de wijsvinger en de duim tot einde van de handpalm in het midden). Dan maak je een vuist en laat je het bloed over de bol lopen en dat trekt dan vervolgens in de steentjes rond om de bol. En dan is het klaar. Tenminste dan is de inwijding klaar daarna heb je natuurlijk nog de uitlegging over de rituelen.

Maar ik weet niet of @Faster hetzelfde doet. Hij heeft een iets vriendelijker vorm van Satanisme.

-Goetia
Ik denk zelf de cello en de viool als muziek instrument. Omdat je het heel vrolijk en positief kan maken maar ook weer heel droevig en negatief

Met de inwijding doen wij hetzelfde als Goetia alleen wij snijden niet in onze eigen handen we gebruiken een duif daarvoor. En wij hebben geen bol wij hebben gewoon een beeld van Satan. En wij gieten het rode spul niet over het beeld maar gooien het er tegen aan. Wij doen dat in een kelk en dan gooi je de inhoud tegen het beeld. En zeg je Hail Satan!

^
Faster
Ik kan het hebben gemist, maar hoe werkt de inwijding bij het Satanisme?
Oké wacht, dus als ik het goed begrijp, dan is het volgens jouw geloof dus goed om slecht te zijn? Dus wat men i.h.a. als 'zonden' beschouwt, is in jouw geloof juist goed?

Wat mag ik dan precies verstaan onder ''zonden'' en waarom is dit dan goed volgens jouw geloof?

Mensen die trouw zijn aan Satan worden beloond en mensen die trouw blijven aan die gruwelijke god worden gestraft.
En wie in de wetenschap gelooft? (Of in ieder geval iets dat geen van beiden van wat jij noemde is.)

Wacht, maar je gelooft dus wel in een hemel en aarde en dat God zegmaar heerst over de hemel en Satan over de aarde? Alleen is jullie interpretatie van wat waar gebeurt dus een stuk anders?

Wel tof dat je ook feestdagen hebt. Feestdagen lijken mij altijd bijzonder bij een geloof. Ik bedoel deze vraag niet dom ofzo, maar bv Sinterklaas, dat is niet echt helemaal gebonden aan een kerk of ander geloof. Het is meer een cultuur dingetje (of heb ik dat fout?). Mag je dat dan ook niet vieren? Of iets als Bevrijdingsdag? Dat mag wel toch? Want het is niet aan een geloof gebonden?

En daar doen we iets met 6 zwarte kippen...
Klinkt gezellig. Blijven de kippen leven?
Ik vermoed van niet, aangezien je ''luguber'' noemt in de zin erna, maar ik vraag het maar even.

Dus als ik het goed begrijp, geloven jullie niet dat er een soort grotere macht heerst. Je bent verantwoordelijk voor je eigen daden. Pas wanneer je overlijdt krijg je te maken met deze ''machten'': Satan of God. En dan wordt je gestraft of geprezen?

Ik mag nooit vragen om hulp omdat dat een teken van zwakte is.
Dat is wel vervelend... Net zoals niet close mogen worden met iemand, behalve een andere satanist.
Mag je een andere Satanist ook niet om hulp vragen?

Heb je een soort plek waar je naartoe gaat voor je geloof zoals christenen naar een kerk gaan?

Net zoiets als ik heb een slechte periode meegemaakt hoe komt dat toch? Ach het is de schuld van Jan.
Daar ben ik het op zich wel mee eens, maar ik vind het ook wel mooi als je in staat bent om in iets te geloven dat groter is dan jijzelf.

Was het maar zo makkelijk, denk ik vaak.

Niet dat ik interesse heb, maar mocht ik satanist willen worden, hoe doe ik dit? (Mag je dit vertellen?)

Ehm nou ja, kijk maar of je mijn vragen wil/kan/mag beantwoorden.

Gr. Pin
Hi Goetia,

Dus die zeven hoofdzonden die je beschrijft, dat zijn voor jullie geen zondes, maar dus juist goede dingen? Ik snap het op zich wel. Ze maken het leven wel aanzienlijk beter. Mensen zijn en blijven een stel egoïsten.

Dus homoseksueel zijn is volgens jouw geloof toegestaan?

Als je ook nog graag wilt weten welke dieren erbij elke zonde hoort, dan moet je het maar vragen of als je geïnteresseerd bent in welk symbolische demonen erbij hoort?
Dieren bij de zonden? :8 Das wel tof. Hebben die er dan ook echt iets mee te maken?

Dus wat gebeurt er dan met neutrale mensen als ze dood gaan?

Oh ja, Sinterklaas is natuurlijk ver weg ergens verboden met een heilige. Hoe pak je dit soort dingen aan op school? Want m'n zus bijvoorbeeld zit op een openbare school, maar doen wel aan Kerstdingen en Sinterklaas. (Dingen als Pasen dan weer niet enzo) Hoe zorg je dat je daar niet aan mee hoeft te doen?

Ah oké, 3 kippen blijven dan in ieder geval nog leven.

Jullie hebben dus Tempels. Veranderen die geheime Tempels dan van locatie? Is jullie geloof verboden? Nee toch (want dit is Nederland, art. 1 GW)?

Wel 'grappig' dat jullie geloof ook moeilijk is om mee binnen te komen. Bij de meeste geloven zie je vaak dat ze graag meer leden hebben, zodat ze hun leer verder kunnen verspreiden. En dan ook nog geld betalen. Je moet wel erg zeker van je zaak zijn als je dat geloof wil aanhangen. Maar dat is natuurlijk altijd zo bij geloven.

Gr. Pin
Er wordt zelfs gezegd dat Satan zelf in een van zijn levens ooit homoseksueel was.
Damn, dat is ook wel weer eens nieuw om te horen van een geloof. Op zich kan dit ook verklaren waarom andere religies, met Satan als 'vijand' homoseksuelen niet accepteren.

Een ezel valt wel te plaatsen bij luiheid ja.

Thuisblijven is een mooie tactiek om het te vermijden. Fijn dat er dan dingen in een Tempel worden georganiseerd.

Dat vroeg ik mij ook nog af: Hebben jullie iets van een heilig boek?

Dus mensen die niet geloven worden niet eens per se gestraft. Ik snap eigenlijk niet helemaal meer waarom dit geloof als slecht wordt gezien, want ik begin steeds meer aspecten te ontdekken waarbij dit geloof zelfs ''aardiger'' is dan de meeste geloven.

Wel jammer dat er zoveel geheimzinnigheid komt kijken bij je geloof, want dat zaait ook weer allemaal vooroordelen. Maar je hebt wel gelijk, zo houd je een harde kern over die allemaal goed overtuigd zijn van wat ze geloven en doen.

Er zijn veel presidenten vanuit de Hel hier op Aarde en ze hebben legioenen vol met Demonen
Ja... Ik heb er wel een paar in gedachten.

Of het ergste wat ik vind is de fakkel te moeten vast houden. Want dan moet jij het in de fik zetten
Vervelend dat je dan wel bepaalde zaken moet uitvoeren. Is daar geen andere oplossing voor? Dan je van een afstandje kijkt ofzo?

Gr. Pin
Maar er zijn dingen die niet te accepteren zijn.
Is dat niet zo bij elk geloof?

En het grappige is dat sommigen koningen, presidenten, ministers ook echt iets te maken hebben met het Satanisme.
O dat geloof ik graag.

Jammer dat sommige rituelen dan echt verplicht zijn. Dat is dan een soort extra offer.
Maar als iemand dan promoveert tot Warlock of Witch, hoe krijg je dan opeens toegang tot die magie?
Wow oké, veel boeken, veel leren en dan veel profijt. Je moet er wel wat voor over hebbben. Maar zo kan er ten minste geen misbruik van gemaakt worden. Nou ja, je weet in ieder geval zeker dat niet de eerste beste zomaar die magie kan uitvoeren.
Bij dat bericht met S en 2.4 etc was het pretty obvious dat jullie aan het afspreken waren, maar ik wist alleen niet met welke code. Damn @Mr.S!

*Deze berichten gaan zo hard verwijderd worden*
Reputatie 3
Badge +8
Mr. Detective
Reputatie 2
Badge +9
Heey,

@Goetia en @Faster,

Ik hoop dat het leuk was gisteravond? Was het een leuke bijeenkomst? Nog veel geleerd?

Gr: Mr.S
Reputatie 2
Badge +9
Ik weet dan misschien niks van satanisme en magie

Maar ik weet heus wel wat jullie bedoelen met S? De S staat voor Seconds en Seconds staat voor tijd.

Dus wat er eigenlijk staat bij de reactie van @Faster: '' Als je dit nog leest. Ik ben tijd 2.4. Jij gaf daarvoor al aan dat S? 23 was en 2.3. Waarmee je bedoelt tijd is 23 uur. en 2.3 is 22.30. @Faster zegt dus ik ben er om 22.40.

Vervolgens antwoord jij erop met S? 2.2/2.25. Waarmee je dus bedoelt dat je er of om 22.20/ 22.25 er was of dat je toen vertrok.

R-E geeft de plek aan waar jullie stonden of verzamelde.

Het is een redelijk bekende vorm alleen meeste mensen gebruiken H? waar de H staat voor Hour (uur).

Daarnaast vroeg @Faster waar jij zat en naar welke stad je toe gaat. Waarop de KT dat heel snel aanpaste. Maar blijkbaar had je het wel gelezen.

Je schrijft een reactie naar @Faster. En ineens schrijf je heel vreemd;

Noord- Oosten hé? Ik zit in het Midden- Oosten. Een X aantal keren doen we dat kippen c Ritueel. Ik vind het ook a altijd leuk. Maar zoals je r zegt is het best schrikken. d De 13t maand ken ik wel ja. Maar of ik da t nou leuk vind?- B y ons is het altijd best Heftig. s Maar dat zijn al onz e rituelen wel. Behalve het kippen r ritueel. Wat vind jij h6t leukste ritueel dan 3?


Ik heb geen idee wat je daar uiteindelijk mee bedoelt, maar je geeft volgens mij antwoord op de vraag van @Faster. Je zou kunnen zeggen ik maak snel typfouten, maar dat klopt niet! Want al je reacties zijn zorgvuldig geschreven en met haast geen spelfouten. Dus waarom dan ineens wel?

Uiteindelijk schrijf je onderin op het eind van je reactie van : Je snapt het wel! .

Als we dan kijken naar @Fasters reactie daarop Hahaha slim. Alleen ik mis nu nog 1 detail. S?

Ik kan heel gek aan het speculeren zijn, maar ik weet 100% zeker dat jullie met S? tijd bedoelen. Ik beschuldig jullie overigens nergens van, maar ik vroeg het me af.

Gr: Mr.S
Reputatie 2
Badge +9
Heey,

Ik had nog 1 vraag over satanisme. In de bijbel van satan staat dat God dood is. Ik las alleen het eerste stukje. Over die Lavey. Maar jullie zeggen dat God over de aarde heerst momenteel. Maar hoe kan dat als hij dood is?

Gr:Mr. S
Reputatie 2
Badge +9
Heey,

Okee dan had ik het dus niet goed gelezen. God leeft nog haha.

Ik heb (weer) een nieuwe vraag. Qua muziek. Heeft Satan ook nog een muziek smaak. Of hoe noem je dat. Een bepaald soort muziek die Satan eert of dat bij Satan past. Mensen zeggen vaak Metal en Rock dat dat bij Satan past maar dat klopt sws niet want Rock en Metal hoort bij Gothic. Dus ik vroeg me af Welke soort muziek hoort nou bij Satan?

Gr: Mr.S
Reputatie 2
Badge +9
Ik zat zo te denken hé. Jullie beiden zeggen dat je elke verjaardag een duif dood. En @Faster jij zegt dat jullie zelfs een duif bij de inhuldiging doden. Daarnaast zei een van jullie dat je daarna iets roods in een kelk drinkt of glas. Is dat dan het rode van de duif? Dat zou dan dus betekenen dat jullie die duif de keel door.. En wat ik me dan afvraag misschien heel gek maar komt er zoveel uit die duif dan? Ik heb het wel is gezien bij de slager met een varken en een koe dat leek wel waterval maar een duif?

En wat ik me dan nu ineens ook afvraag wat doen jullie met die duiven die dan zijn gedood? En waar halen jullie zoveel duiven vandaan? En zo'n duif. Hoe houden jullie die rustig?

En jullie zeiden beiden dat je het bloed tegen dat beeld aan gooit of erop laat druipen. Maar wordt dat dan niet schoon gemaakt? Want mij lijkt het dat je dan op een gegeven moment honderden verschillende soorten bloed op zo'n beeld hebt. En dat gaat dan toch stinken? Of weet ik veel?

Kijk maar of jullie de vragen kunnen/ willen beantwoorden!

Gr:Mr.S

Reageer