Hou van rockmuziek, is dat raar?

• 3 november 2012
  • 33 reacties
  • 1627 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
heyhey,
ik ben dus een jongen van 14 en ik zit in de 3e. iedereen in de klas luistert naar house enzo, maar ik vind dat dus echt verschrikkelijke muziek. ik ben echt van de   rock, hard rock, die richting. iedereen in mijn klas vind mij daarover dus raar. is dat echt raar, moet ik naar house gaan luisteren?! help me, ik word gek!!!

33 reacties

Nee joch. Ik luister ook naar Iron Maiden, ookal ben k een meisje, en ga naar hun concert 25 juni (L) 
Ik ben er open in, en schep er zelfs mee op ! Doe het ook!
Nee joch. Ik luister ook naar Iron Maiden, ookal ben k een meisje, en ga naar hun concert 25 juni (L) 
Ik ben er open in, en schep er zelfs mee op ! Doe het ook!

hmmm ik zal het eens proberen, ps wat vind jij van Slash ft. Myles Kennedy
muzieksmaak is iets persoonlijk en voor iedereen anders. je hoeft het niet leuk te vinden omdat anderen dat doen. en als ze je raar vinden omdat je naar andere muziek luistert vind ik dat best triest...
x
hoi,
je mag zelf kiezen welk muziek je wilt luisteren.:D
Is het belangrijk wat de rest denkt?
Het is je eigen smaak.
Iedereen is anders.
En dat is positief, toch?
Het zou saai zijn als iedereen hetzelfde was.
Xxx Annelieke

ps. genoeg mensen houden van hard rock, anders bestond het niet.
nee joh,
gewoon doen wat je zelf leuk vind.
ik deed eerst ook alles wat anderen leuk vinden,
en ging me steeds ongelukkiger voelen.
ben gisteren voor eerst in mijn eigen smaak naar school gegaan.
geel jasje, gele panty, en zwart rokje.
iedereen keek, en praatte,
maar vandaag bijna niemand meer.
iedereen went er zo aan joh!
gewoon eigen muziekstijl houden!
Hallo,

Ik hou ook van Hardrock en Metal, en ik ben een meisje van 13 :)
Je hoeft je nergens voor te schamen, je muzieksmaak is iets van jezelf.
Gewoon lekker blijven luisteren naar de muziek die je leuk vind dus :)

Succes.
haha ik ben 16 en luister naar:
rock, hard rock, matal, crunch, hardstyle, dubstep, house, en af en toe nightcore
veel mesnen blijven bij ons juist hangen bij de top 40 en de standraad pop liedjes, maar die vind ik veel te veeel gericht op de massa.
er is niks mis met hard rock hoor!!
3dg, skillet & 5fdp zijn geweldig
Hard rock ❤ Ik hou ervan. Als jij het leuk vind moet je je echt niks aantrekken van de rest van je klas hoor!
x
we hadden afgelopen woensdag een studieles en daarbij moest iedereen een liedje kiezen wat hij of zij goed vond. dus koos ik voor Hard Rock Hallelujah van Lordi. sinds dien hoor ik iedereen in mn klas het luisteren. echt vet!!
we hadden afgelopen woensdag een studieles en daarbij moest iedereen een liedje kiezen wat hij of zij goed vond. dus koos ik voor Hard Rock Hallelujah van Lordi. sinds dien hoor ik iedereen in mn klas het luisteren. echt vet!!

Dat is volgensmij ook echt het enige liedje wat jij kent, niet.
Is dit nu iets dat je wilt vertellen of iets dat je kwijt wilt..
daf.., de f..., serieus

je vind jezelf raar omdat je van rock houd?!?
waar gaat het heen met de wereld...
waarom wil iedereen "normaal" zijn....

gosh

love in an elevator, sweet child 'o mine, paradise city, devil is a loser, would you love a monsterman, living on a prayer, have a nice day, poison, it's my live, skater boy.
moet ik nog doorgaan??

love in an elevator, sweet child 'o mine, paradise city, devil is a loser, would you love a monsterman, living on a prayer, have a nice day, poison, it's my live, skater boy.
moet ik nog doorgaan??

Ja, ga nog maar door. Tot je een band genoemd heb die niet zo mainstream is dat ze op de eerste zoekresultaten pagina staan als je 'rock' intikt op google.
number of the beast, one, bring me to live, i was made for lovin you, rock 'n roll train. love it.
lordi, avril lavigne, edgar winter, michel monroe, myles kennedy
Oh ja, nee die zijn ook echt zeker niet mainstream. Nee, niemand kent die. Kom op man.
Luister naar wat je leuk vindt!
Als het voor jou al raar is, dan eet ik mijn schoen op. Er zijn genoeg jongens zoals jij, ookal zitten ze niet in je klas.
Ikzelf luister alles van pop punk tot metal... En ik ben een dertienjarig meisje.
Het heeft geen zin te doen alsof je iets leuk vindt. Blijf jezelf 🙂
Alpha.

Doe normaal lol.
Gedraag je niet zo ****ing hipster.
Die bands zijn tbh niet voor niets populair. Tuurlijk, er zijn minder populaire en goede bands. Maar je hoeft niet zo te snauwen.
Je bent hem nu aan het beoordelen omdat hij toevallig niet zo super veel bands kent. Jeetje.
dankje Perfectionism
Alpha.

Doe normaal lol.
Gedraag je niet zo ****ing hipster.
Die bands zijn tbh niet voor niets populair. Tuurlijk, er zijn minder populaire en goede bands. Maar je hoeft niet zo te snauwen.
Je bent hem nu aan het beoordelen omdat hij toevallig niet zo super veel bands kent. Jeetje.

Dus jij beweert dat alle bands/artiesten die populair worden goed zijn? Kom op zeg. 
Nee, dat zeg ik niet.
Maar de meeste bands die populair zijn zijn dat heus niet zomaar geworden hoor.
Je hoeft inderdaad niet populair te zijn om goed te zijn, maar mijn punt was dat Alpha heel erg overdreef en dat je heus niet elke band incl. de onbekende hoefde te kennen. Het was maar een voorbeeld.
Haha ik heb hetzelfde, ik luister zelf naar van alles, Linkin Park, Skillet, Black Veil Brides, enz. 
Maar je moet je echt niks aantrekken van die anderen. Ik denk altijd maar, 'tss, ik ben hier tenminste origineel' 🙂
Nee tuurlijk is dat niet raar! je houdt van een andere muziek als de rest. so what? iedereen is anders en dat is maar goed ook anders zou het leven maar saai zijn 

Goodluck! xx

Reageer