Vraag

hoogbegaafd???

  • 21 April 2021
  • 1 reactie
  • 42 Bekeken

Badge

Hoiii

Een aantal mensen om mij heen denken dat ik hoogbegaafd ben, ik weet het zelf niet. Ik denk jet misschoen ook wel, maar het kan ook zijn dat ik het niet ben. Hoe kom ik er achter? Ja I know een iq test  en volgens mij ook een gesprek met een psycholoog, maar hoe kan je een iq test doen? En denken jullie dat ik hoogbegaafd ben? Ik doe vwo en haal hoge cijfers (afgerond 7x een 9, 4x een 8 en 1x een 6) zonder veel moeite, ben creatief, niet echt sociaal en voor de rest weet ik niet echt iets. Ik weet ook nog niet of ik het wel wil weten, want dan zijn de verwachtingen van dat je altijd het antwoord weet nog hoger dan nu. Maar aan de andere kant denk ik er nu best vaak over na en als ik dan weet of ik het wel of niet ben heb ik meer rust. Alvast bedankt voor de hulp en stel gerust vragen. 

Xx Maartje


1 reactie

Badge

Hallo!

Bij mij dachten ze ook dat ik hoogbegaafd was, maar ik was gewoon super slim. Ik kreeg extra werk en kreeg stress. Dus als je moeilijker werk krijgt en je vind het stressvol, zou het wel beter zijn als je je grens aangeeft.

Reageer