Vraag

Hoger niveau voetballen

• 25 November 2017
  • 10 reacties
  • 385 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
Ik ga morgen dus 26 november op hoger niveau voetballen en ik vind het echt meegggaaa spannend en heb er wel zin kn maar tis een geel nieuw team en ben dus bang dat ik niks goed doet dan en vind dus wel erg spannend weet iemand hoe ik me er op kan voor bereiden ? Tips ?

Gr lian

10 reacties

Hoi!

Wat leuk dat je op een hoger niveau mag gaan voetballen! Goed gedaan!

Natuurlijk is het spannend. Nieuwe ploeg, nieuw niveau, misschien nieuwe coach... maar de basis is nog steeds hetzelfde. Je hebt nog steeds twee goals en één bal, dus de belangrijkste dingen veranderen niet. Je kunt proberen meer te focussen op wat hetzelfde blijft, en niet op wat er verandert. Veel dingen blijven hetzelfde, alleen een paar dingen veranderen.

Ken je de trainer al? Je kunt diegene een berichtje sturen dat je het een beetje spannend vindt, en die trainer kan je dan moed inpraten of tips geven.

Je bent net nieuw daar, dus ze verwachten niet dat je alles van de eerste keer helemaal snapt. Doe je best, meer kun je niet doen, en wees jezelf.

Veel succes!

Groetjes
x
Ik ken de trainer niet die zie ik ook morgen ps voor het eerst heb mail contact gehad dat ik dus morgen mag komen
Hi Lian123,

ze hebben je vast niet uitgenodigd als ze niet van overtuigd zijn van je goede voetbalkwaliteiten. Ze hebben jou gevraagd, ze willen je en misschien weten ze het nog niet, maar morgen komen ze er achter dat ze je niet alleen willen, maar misschien ook niet zonder je kunnen.

Het team is dan misschien nieuw, maar je kent de regels en hoe het werkt. Je kent je positie op het veld en als je een verdediger bent, weet je je tegenstander te blokken en de bal af te pakken, als je middenvelder bent ben je een belangrijke schakel bij o.a. de opbouw van de aanval en geef je die voorzet, zoals jij alleen het kunt, als je aanvaller bent ga je voor dat doelpunt of speel je een belangrijke rol bij het maken ervan. Dat is hoe het was bij je oude team en zo zal het zijn in je nieuwe team. Natuurlijk nog wel even wennen aan je nieuwe teamgenoten, maar jullie hebben allemaal hetzelfde doel en dat is winnen van je tegenstander. Logisch dat er nog wat finetuning nodig is, maar dat komt met de volgende trainingen en wedstrijden wel weer.

Ik zou zeggen, go for it. Het is sws beter dan wat de overbetaalde mannenploeg van oranje doet. Ik geloof wel in jou. Jij wilt dit graag.

Veel plezier & kick some ass morgen.

Groetjes,
M&M's
Aahhw bedankt voor lieve reacties van jullie doet me goed
Ik ga alles geven en heb vandaag ookal gevoetbalt en toen zijn we met team kampioen geworden onverslagen en dat is echt wel leuk dus heb wel een leuke humeur en heb er echt veel zin in maar ben best wel senuwachtig haha
Beetje zenuwen horen er natuurlijk altijd bij. Dat is goed. Er moet een beetje spanning zijn om goed te presteren, toch?

Gefeliciteerd met jullie overwinning vandaag. Feestje gevierd zeker. Zou ik ook doen :)
Maar je wilt ook fit zijn voor de wedstrijd van morgen natuurlijk, dus doe als anders in je voorbereidingen en GENIET er van morgen, das belangrijk.
.
Met open vizier morgen naar de wedstrijd. Komt wel goed. Veel plezier.

Groetjes,
M&M's
Gefeliciteerd met jullie overwinning 🙂 Nog een bewijs dat je het echt wel kan. Voetbal is jouw ding, en als ze je naar een hoger niveau vragen, is dat omdat ze in je geloven. Ik geloof dat je het kan, nu moet je dat zelf nog geloven.

Succes!

Groetjes
x
Hi voetbalkampioen,

Was het een leuke wedstrijd, vandaag? En hoe is je nieuwe team?

Groetjes,
M&M’s
Het was echt leuk wel heel erg pittig en ik heb nu overal al spierpijn maar vond het wel heel leerzaam en nu morgen weer training bij me eige team en volgende week zondag weer met dit team
Hi Lian123,

jij hebt niet stil gezeten, je bent er vol voor gegaan, denk ik. Nu even tijd om lekker uit te rusten en veel plezier met de trainingen en je wedstrijd volgende week. Sterkte met je spierpijn :)

Groetjes,
M&M's

Reageer