Hoelaat gaan jullie slapen


  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoi
Ik vroeg le af hoelaat jullie gingen slapen op volgende momenten ( ongeveer)
-in de vakantie
-weekend
-schooldagen
-na het uitgaan
Nog iets toe te voegen ?
Groetjes gewooneennaam8

16 reacties

Me* ( had me misduwt waardoor hij sneller geplaatst was dan ik wou ?)
Hi Gewooneennaam8,

Hier is mijn lijstje, wil je hem zelf ook invullen? Kan ik vergelijken met jou

1. Ik vroeg le af hoelaat jullie gingen slapen op volgende momenten ( ongeveer):
Nou ik probeer altijd op tijd naar bed te gaan, maar dat lukt niet altijd en als ik er dan in lig is er altijd nog wel iets te doen of te bespreken met mijn twin. We slapen samen in één bed. We hebben allebei wel een eigen 2-persoonsbed, maar we vinden het gezelliger in één bed, dan voelen we ons ook veiliger. We slapen in zijn bed en op mijn bed liggen allemaal kussens en daar kunnen we op chillen en tv kijken. Hij is altijd de laatste die ik zie als ik ga slapen en de eerste die ik zie als ik wakker word.
2. in de vakantie:
we proberen tussen 23.00 en 0.00 uur, meestal wordt het wel een uurtje later
3. weekend:
we proberen tussen 0.00 uur en 01.00 uur, meestal liggen we er dan wel in, maar met een vriendje dat je alleen in het weekend ziet heb je vaak nog wat in te halen, dus het kan wel eens wat later worden
4. schooldagen:
rond 22.00 uur gaan we naar onze kamer en de bedoeling is dat we rond 22.30 uur gaan slapen, maar het wordt vaak wel 0.00 uur
5. na het uitgaan:
we gaan nog niet zo vaak uit, soms als er een feesttent is ofzo of een feestje bij vrienden of familie. Als er toezicht is van de ouders van die vrienden of als onze oudere broer of zus erbij is mogen we tot het einde blijven. Meestal is dat tot 01.00-01.30 uur. Alleen mogen we maar tot 22.30-23.00 uur wegblijven. Als het in de buurt is mogen we (soms) op de fiets en anders komt papa of mama ons ophalen. Meestal gaan we (twin en ik) dan samen nog in de sauna een beetje kletsen en daarna lekker onder de douche en is het al gauw een uurtje later dan dat we thuis zijn gekomen.
6. Nog iets toe te voegen?:
Ik houd super veel van mijn tweelingbroertje, das altijd goed om te zeggen, toch? En misschien vinden jullie het stom, maar we geven elkaar voor het slapen gaan altijd een hug en een kus op de mond en ’s morgens bij het opstaan ook en dan worden we verder samen wakker onder de douche.

Groetjes,
M&M’s
In de vakantie licht het eraan, de ene dag half 11 de andere kwart voor 2... maar niet voor 10 uur.
In het weekend meestal 11/12 uur.
Schooldagen rond half 10
Na het uitgaan (licht eraan tot hoelaat dat was) maar 12 uur of zo
Hoi Men MS
Eerst en vooral bedankt voor je antwoord
Ik ben enig kind dus slaap ook alleen
-in de vakantie doe ik vaak een nachtje door (gamen met vrienden chatten met vriendinnen enz...) en anders is het ook wel vaak 6-7 uur
-in het weekend ga ik rond 12 uur naar me bed maar kan soms nog wel paar uur duren voordat ik slaap
-schooldagen als het school is ga ik rond 11 uur naar me bed en kijk ik nog yt en andere dingen ✊?
-na het uitgaan ga ik meestal niet slapen ben dan pas thuis rondt8-9uur ( anders loop ik er als een zombie bij )als het bij familie is is het meestal al gedaan om 4uur dus dan ga ik wel meestal slapen
Groetjes
Gewooneennaam8
Dankje voor het invullen annoniemplz
Hoi,
Ik probeer door de week wel optijd te gaan slapen omdat ik best vroeg moet opstaan, ik probeer rond half 10 wel in bed te liggen
In t weekend is t meestal tussen 10 en 12, verschikt wel
En in de vakantie is t echt heel verschillend, maar ik probeer wel altijd wat te slapen.

Groetjes,
Air.
Dankje voor het antwoord air
heyy,

-in de vakantie meestal 23:00
-in het weekend meestal 22:00
-op schooldagen meestal 21:00
In de vakantie: tussen 12 en 2
Weekend: tussen 11 en 12
Schooldagen: tussen 10 en 11
Hoi!

Ik zal je vragen even beantwoorden:
-in de vakantie: 22:00
-weekend: 21:30 - 22:00
-schooldagen: 21:30
-na het uitgaan: Echt uitgaan doe ik niet. Als er een feestje bij familie is, hangt het heel erg van dat feestje af. Meestal wordt het dan 23:00
Nog iets toe te voegen ? Ik word vaak wakker in de nacht. Soms duurt het twee uur voor ik weer inslaap, vandaar dat ik zo vroeg ga slapen. In de avond ben ik vaak moe of het ik hoofdpijn, wat er ook voor zorgt dat ik vroeg mijn bed inkruip. Respect voor de mensen die zo laat kunnen opblijven :D

Groetjes
x
Reputatie 2
Badge +9
Heey,

* In de vakantie: 23.00. Of als ik game ( en dat doe ik vaak) nachtje door en dan tot 8.00 ofso.
* Weekend: vrijdag tot zaterdag nachtje door gamen, zondag 22.00/ 00.00.
* Na het uitgaan: Ik ga eigenlijk nooit uit omdat ik dat niks aan vind. Doe wel vaak een Lan-party met vrienden maar dat is meestal of in vakantie of weekend.

Toevoeging: Ik ben vaak 's nachts wakker, omdat ik dan gefluister of geklop hoor in me kamer. Maar dat komt door een psychose die ik heb. Als ik een nachtje door ga of gewoon lang wakker blijf, dan hou ik altijd van 00.00 tot 00.10 stilte. Hele oude gewoonte.

Gr: Mr.S
In de vakantie: tussen 00:00 en 03:00
Weekend tussen 23:00 en 03:00
Schooldagen tussen 23:30 en 02:00
Na het uitgaan: ik kom nooit buitenshuis

Ik lig vaak nog wakker omdat ik vaak pieker, om dat te voorkomen ga ik pas slapen als ik compleet uitgeput ben en vrijwel direct in slaap val. Ook houd ik ervan om ‘s nachts wakker te zijn omdat ik dan creativer ben en meer motivatie heb.
Hoi,

-In de vakantie: 21:30 en 22:00 (soms 22:30)
-In het weekend: 21:30 - 22:00
-Schooldagen: 21:30
-Na het uitgaan: Ik ga nooit uit.

Ik ben meer een ochtendmens dan een avondmens, maar ik ben ook niet echt een ochtendmens. Ik ben denk ik een na-acht-uur-in-de-morgen-mens. Ik kan eigenlijk gewoon niet laat opblijven.

Gr. Pin
Dankje voor al jullie antwoorden ?
in de vakantie vaak rond 12 uur
weekenden half 12
schooldagen 10 uur
uitgaan 3 uur in de nacht soms
Hey hey!,

Laat ik even je vragen beantwoorden:
-in de vakantie: tot 03:00 meestal.
-weekend: 00:00
-schooldagen 23:00/20:00
-na het uitgaan Ik ga (bijna) nooit uit.

De tijden lopen zo erg uit elkaar omdat( het echt ligt aan de dag en de situatie bij mij ) door de week als ik (voor mij) laat naar bed ga ik of niet goed wakker kan worden of een ochtend humeur heb en ik heb beide liever niet. In de vakantie kan ik uitslapen en dan maakt het dus vrij weinig uit voor mij.

Slaap tijden lopen erg uit elkaar voor elk mens omdat elk lichaam anders is en dus ook elk lichaam meer of minder slaap kan hebben of nodig zal hebben.

gemiddeld is voor jongeren wel 8 uur slaap (minimaal) gegeven als richtlijn omdat jongeren dan het beste functioneren op school en in hun omgeving.

Ehh ja geen idee wat ik nog meer kan toevoegen...

groetjes van Maii

Reageer