Vraag

Hoe word ik beter in voetbal?


  • Anonymous
  • 0 reacties
Hey!
Ik vind voetbal een erg leuke sport om te spelen voor de lol, alleen er is dus een klein probleempje; Ik kan dus echt niet voetballen
Hebben jullie nog tips?

10 reacties

Oefen en oefenen enzovoorts...
@menspersoon Hoe dan? Bedoel je gewoon een wedstrijdje spelen? Of zijn er ook oefeningen die je alleen kan doen?
Je kunt op youtube oefeningen vinden waardoor je bepaalde vaardigheden leert. Doe ik wel eens voor basketbal, dus zal er vast wel zijn voor voetbal.
Stel je wilt beter dribbelen, zoek dat "voetbal oefeningen dribbelen"

Praktijk ervaring helpt ook: veel spelen op straat. Dan leer je van anderen.
@pin tnx
Dit is een beetje late reactie, maar wat je vaak hoort is een bal tegen een muurtje trappen: dan oefen je je aanname en t passen.
En zorg ervoor dat het geen huiswerkopdracht wordt die af moet. Het blijft je hobby!
Als je beter wilt worden in keepen: Laat iemand bij jou inschieten, en probeer hem tegen te houden. Wil je goed voetballer worden: Schiet zelf bij iemand in. Van zelf word je wel beter 🙂
Ik weet dat deze reactie laat is, maar misschien heb je er nog wat aan:
Veel trainen en balgevoel oefenen. Je zou ook bij een club kunnen beginnen
download de nike football app. daar staan hele goed oefeningen in van goed niveau
Badge

Het help als je kijkt naar een wedstrijd van bijvoorbeeld Messi kijk hoe hij beweegt. Een aan rader is coachappie op insta en YouTube hij geeft heel goeie trainingen.

Badge

Welk onderdeel van voetbal  ben je slecht in?

 

Reageer