Hockeyfeest maar vriendinnen gaan niet, tips?

  • 15 November 2022
  • 1 reactie
  • 30 Bekeken

Badge

Hi, 

ik heb binnenkort dus een hockeyfeest. Het is in dé club van mijn stad. Ik ben nog nooit uit geweest, maar wou dit dus wel. Ik had dus kaartjes gekocht en gedacht dat mijn vriendin ook zou gaan. Die gaat nu dus alleen niet. Er gaan wel andere mensen uit mijn team, maar die ken ik niet zo heel goed en die hebben al andere waarmee ze gaan. Ook een andere goede vriendin van mij gaat, maar met andere vrienden.

Misschien moet ik vragen of ik met een van hen mee kan, maar straks vinden ze mij helemaal niet leuk en willen ze niet dat ik met ze meega. Alleen gaan vind ik ook niet echt een optie. 

Ik zou ook niet kunnen gaan, maar dan voel ik me ook weer zo stom, omdat dit wel de kans is om een keer uit te gaan.

Iemand tips?


1 reactie

Reputatie 7
Badge +17

Die ene vriendin is een goede vriendin zeg je. Waarom zou ze dan niet willen dat je meegaat? Het lijkt erop dat je er bijna vanuit gaat dat ze je er niet bij willen. Maak het in je hoofd niet groter dan het is. Zeg gewoon tegen haar dat je niemand hebt om mee te gaan en vraag of je met haar mee mag. Het zou zonde zijn als je voor niks thuis blijft terwijl je wel heel graag wilt gaan.

Reageer