Hobby's

• 1 augustus 2017
  • 9 reacties
  • 278 Bekeken

Ik zing graag allen nu is het zomervakantie en de plek waar ik zing in mijn zing groepje is
Nu gestoten tot na de zomervakantie ik wil een niewe hobby maar ik weet niet wat .
Als je ouder word dan hed je niet meer zo veel hobby's dat zegt mijn moeder is dat ook zo ????
Kan ik nog een hebben met mijn leeftijd??
Gr amydekat Xxx

9 reacties

Veel mensen geven hun hobby's op als ze ouder worden omdat ze te weinig tijd hebben door leren en werken. Ikzelf heb dit ook gedaan.

Ik ken echter genoeg mensen in mijn klas die juist extra hobby's zijn gaan doen terwijl we nu het examenjaar ingaan (5Havo). Dus als je genoeg tijd heb en je weet iets leuks om te doen raad ik het je sterk aan om nog een hobby op te pakken.

P.S.
Het zou fijn zijn dat als je vraagt: 'Kan ik nog een hebben met mijn leeftijd??', dat je dan ook een leeftijd geeft 😛
Oo ja dat klop ik ben 16 ??
In dat geval zou ik als ik jou was een bezigheid zoeken zoals fitness ofzo. Dat is iets wat je kan doen wanneer je er zin in hebt zodat je geen last hebt van bijeenkomsten op vaste tijden en je dus makkelijk zelf je tijd kan inplannen 😃.
Ja allen fiets ik niet graag maar het komt goed ik vind wel wat.
Als iemand iets weet dan hoor ik het graag gr amydekat
Reputatie 7
Badge +13
Hi amydekat,

als je zingen zo leuk vindt kun je natuurlijk ook gewoon thuis en overal zingen en misschien met 1 of 2 kinderen van de zangschool afspreken om bij jou thuis te zingen of via skype of alvast liedjes uitzoeken die je wilt gaan zingen als de school weer open is.
Mijn broertje en ik dansen graag en dat doen we overal als er lekkere muziek is
Je kan ook iets heel anders doen natuurlijk, maar ik weet niet wat je leuk vindt. Doe het liefst iets voor binnen of voor buiten, alleen of met meer mensen, iets met je handen of meer iets waar je meer je hersens voor moet gebruiken? Als je dat weet is het al iets makkelijker kiezen.

groetjes M&M's
Hoi m&m's
Je hed mij wel op een idee gebracht ik denk dat ik paar vriendinnen gaat uitnodigin
En dat we dat een leuk lietje gaan instudeerde. heel erg bedankt voor het goede mee
Denken ?
Gr amydekat (angelv) naam verandert ?
Reputatie 7
Badge +13
Oké dan angelv, alvast veel plezier. Ja zingen kun je overal, toch? Waarom stoppen als de school dicht is 🙂, das nergens voor nodig
iedereen heeft hobby's ook als je wat ouder wordt alleen heb je er dan vaak minder tijd voor, je kan er dus best nog een hebben. en zingen kan je toch overal en altijd doen. dus hoef je niet te stoppen nu de school dicht is maar spreek met wat mensen af om misschien samen te zingen of zing alleen.
ik ben 14 en k zit op kunstschaatsen maar ik wil echt niet stoppen want ik word echt gelukkig van mn hobby wn ik ga er gwn mee door tot dat ik er geen zin meer in heb maar ik vind dat je nooit tw oud bent voor een hobby

Reageer