Vraag

Hobby


  • Anonymous
  • 0 reacties

Ik heb eigenlijk nooit een echte hobby gehad… Ik haat voorstelrondjes op school, vooral als je moet zeggen wat je hobby is, want ik heb er gewoon geen! Ik verveel me vaak, dan ga ik maar wat youtube kijken ofzo, maar dat is geen hobby te noemen. Ik sport niet, daar ben ik gewoon te lui voor.

 

Volgend schooljaar wil ik een nieuwe start maken. Een hobby en misschien ook gaan sporten (gewoon hardlopen ofzo, geen teamsport). Maar het probleem is; weet iemand een leuke hobby?


11 reacties

Schaken kan makkelijk en gratis online

Badge

Schaken kan makkelijk en gratis online

Schaken is fantastisch, je kunt schaken op: bij https://chess.com (beperkt) en https://lichess.org (helemaal gratis) 

Dammen, schaken, puzzelen, Diamond painting

Schaken kan makkelijk en gratis online

Hou niet zo van schaken... :(

Nog mensen met leuke ideeën?

Badge

Ik doe veel met muziek leer een instrument te bespelen bijvoorbeeld gitaar of piano veel mensen zullen het heel ver vinden als je een bekend liedje kan spelen!

Badge

Hey, je zou eventueel kunnen beginnen met tekenen of een kleurboek, is erg leuk om even aan niks te hoeven denken. Ik weet niet of je van computeren houdt, anders zou je kunnen kijken naar een spel wat je leuk lijkt. Als je hiermee ook nieuwe mensen wilt ontmoeten of gewoon met anderen wilt praten, kun je een Discord account aanmaken en bepaalde servers joinen. 

Hiernaast zou je inderdaad eventueel kunnen hardlopen of normaal lopen, misschien wonen er mensen in je buurt die dit ook doen of behoefte bij hebben. Je zou dan samen met hun kunnen lopen!

Groet.

Heyy

Ik vind lezen altijd heel leuk. Ik denk vaak in beelden, dus als ik een boek lees maak ik er een soort film van in m'n hoofd. Voor mij is het leuk, al snap ik dat er voor anderen helemaal niks aan kan zijn, is net wat je leuk vindt. 

Groetjs

Heyy

Ik vind lezen altijd heel leuk. Ik denk vaak in beelden, dus als ik een boek lees maak ik er een soort film van in m'n hoofd. Voor mij is het leuk, al snap ik dat er voor anderen helemaal niks aan kan zijn, is net wat je leuk vindt. 

Groetjs

@Kaas123  lezen is niet zo m'n ding. Ik haat het als ik voor school boeken moet lezen, hahah.

Reputatie 3
Badge +4

Misschien is blokarten wel leuk voor je

Misschien is blokarten wel leuk voor je

@sproetje  moet zo te zien op een strand, en dat heb ik niet in mijn buurt...

Reageer