Vraag

Het spel doen durf of waarheid

• 3 januari 2016
  • 8 reacties
  • 2372 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
Ik vraag mij af als je het spel doen durf of waarheid speelt of er wel jongens of meiden zijn die de vraagen uit gaan voeren

8 reacties

Ik wil het wel spellen
Ik wel
Soms is dat irritant ja als andere te bang zijn
Ik wil t wel spelen
Lijkt me leuk als er meer mee doen en dat er ook meisjes mee spelen
Of spin the bottle en in een film of serie doet iedereen het maar in het echte leven... Flut
Ik heb een vriendje en wij zitten in een groep's app met 2 andere vrienden daarin doen we doen durf of de waarheid er komen de gekste vragen is echt heel grappig. Nadeel ik ben het enigste meisje dus vragen over ongesteld enzo komen op mij af XD
Qwanoniem,

Ik vind dat echt een gaaf spel. De domste en engste dingen worden je voor gelegd. Ik voer het altijd uit en geef meestal wel eerlijk antwoord. In het echt heb je soms geheimen die je niet gaat vertellen. Verder doe ik het redelijk vaak met nichtjes en neefjes.
Spin the bottle heb ik pas gedaan was wel grappig met een paar jongens en meiden uit m'n klas. We deden als de fles bij jou kwam een kledingstuk uit. Ik zat (jeej) als eerste in mn onderbroek mr die mocht ik niet uitdoen. 😞 Ze hadden wel een mankini voor me gekocht 😛 dus toen heb ik een hele nacht in een mankini gelopen.

Reageer